درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:31   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45305صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 19 آبان 1399 - 13:43
روابط عمومی‌های استان ایلام از وضعیت ضعیف خارج شدند
سرانجام بعد از ۶ دوره از روند ارزیابی عملکرد ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان امروز شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در استان ایلام هستیم.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ایلام استاندار ایلام گفت: ارزیابی شهریور ماه امسال نشان داد برای اولین بار طی ۶ ماه دوره ارزیابی، روابط عمومی‌های ‌استان ارتقا پیدا کرده‌اند.
 
 ‍به گزارش شارا به نقل از ایسنا، «آیت قیصربیگی» از پایان ارزیابی عملکرد ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان در شهریور ماه سال جاری خبر داد و گفت: سرانجام بعد از ۶ دوره از روند ارزیابی عملکرد ماهیانه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان امروز شاهد ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها در استان ایلام هستیم.
 
 وی در ادامه گفت: در حالیکه در ارزیابی فروردین ماه بیش از ۹۱ درصد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و ۱۰۰ درصد روابط عمومی فرمانداری‌های استان در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف قرار داشتند بعد از گذشت ۶ ماه امروز شاهد خارج شدن ۱۰۰ درصدی روابط‌عمومی های استان از وضعیت بسیار ضعیف هستیم.
 
 قیصربیگی در ادامه ارتقای جایگاه روابط عمومی‌های استان را نتیجه اثربخشی طرح ارزیابی عملکرد ماهانه استانداری بر اساس شاخص‌های بیست گانه عنوان کرد و گفت: این ارزیابی‌ها به دستور استاندار ایلام در یک سال پایانی کار دولت و به جهت ایجاد تحرک در روابط‌عمومی‌های استان در دستور کار اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام قرار گرفت.
 
 وی افزود: در ادامه با تدوین شاخص‌های بیست گانه توسط افراد صاحب نظر کار ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌های استان از فروردین ماه سال جاری شروع شد و تا امروز ۶ دوره آن بصورت ماهیانه با ۳۶۰ ارزیابی در قالب ۵۰ دستگاه اجرایی و ۱۰ فرمانداری استان به پایان رسیده است.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام در ادامه به تشریح روند ارزیابی دستگاه های اجرایی استان در شهریور ماه سال جاری پرداخت و گفت: این ارزیابی ها که بر اساس‌ شاخص های بیست گانه صورت پذیرفته، نشان می‌دهد در این ماه هیچ دستگاه اجرایی استان در وضعیت بسیار ضعیف قرار نداشته و تنها ۱۹ درصد در وضعیت ضعیف، ۴۷ درصد در وضعیت متوسط و ۳۲ درصد در وضعیت خوب و ۲ درصد نیز در وضعیت بسیار خوب قرار گرفته در حالیکه در ارزیابی فروردین ماه اولین دوره ۹۱ درصد روابط عمومی دستگاه های اجرایی در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف و تنها ۹ درصد در وضعیت متوسط قرار داشته است.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان ایلام گفت: در ارزیابی شهریور ماه برای اولین بار طی ۶ ماه گذشته روابط عمومی فرمانداری‌های استان بطور کامل از وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف خارج شده و در وضعیت متوسط قرار گرفته است، در حالیکه در ارزیابی فروردین ماه اولین دوره ۱۰۰ درصد در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف قرار گرفته بود.
 
 وی درباره نتایج ارزیابی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان در شهریور ماه گفت: در این ماه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ۹۱ امتیاز (کسب امتیاز بسیار خوب برای اولین بار در استان) در رتبه اول، سازمان صمت و اداره کل بهزیستی با ۹۰ امتیاز مشترک رتبه دوم و اداره کل راه و شهرسازی نیز با ۸۵ امتیاز رتبه سوم و در حوزه فرمانداری نیز فرمانداری بدره با ۶۸ امتیاز رتبه اول، فرمانداری چرداول و دهلران مشترکا با ۶۲ امتیاز رتبه دوم و فرمانداری آبدانان با ۶۲ امتیاز رتبه سوم را به خود اختصاص داده اند.
 
 قیصربیگی از حمایت‌های خوب استاندار ایلام از مقوله روابط‌عمومی در استان تشکر کرد و گفت: امروز این نگاه خوب و مثبت در استان ضمن اینکه باعث ارتقای جایگاه روابط‌عمومی‌ها در بین مردم، ادارات و سازمان ها شده است می رود تا بعنوان یک الگوی ملی در سطح کشور اجرایی و باعث بهبود وضعیت روابط عمومی دولت در یک سال پایانی خود شود.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد