درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45297صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 18 آبان 1399 - 10:55
عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قم در دوران شیوع کرونا تشریح شد
دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی استان قم از انجام بیش از 3 هزار و 600 مورد فعالیت و اقدام در راستای اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی کرونا توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی استان قم از انجام بیش از 3 هزار و 600 مورد فعالیت و اقدام در راستای اطلاع رسانی، آموزش و آگاهی بخشی کرونا توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، رضا صالحی در تشریح عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در دوران شیوع کرونا اظهار کرد: مجموعه شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم به عنوان یک تشکل منسجم در حوزه اطلاع رسانی در استان از همان ابتدای همه گیری کرونا تلاش کرد تا با بسیج همه امکانات و اختیارات اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دستگاه های اجرایی و همسو با اهداف نظام سلامت، اقداماتی برای آگاهی بخشی و حساس سازی مردم نسبت به خطرات این بیماری سامان دهد.
 
 وی با بیان این که در کنار روابط عمومی ها، نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و روشنگری درباره کرونا بسیار چشمگیر و حائز اهمیت بوده است، ضمن تشکر از زحمات آنان خاطرنشان کرد: این دو بخش در این مدت در کنار هم در میدان بوده اند تا از ظرفیت ها و توان حرفه ای خود به بهترین شکل استفاده کنند.
 
 عضو شورای اطلاع رسانی استان قم در ادامه رویکرد تداوم و استمرار این همکاری ها و همراهی ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: بررسی گزارش عملکرد بیش از 50 روابط عمومی دستگاه های اجرایی نشان می دهد که آنان در چهار بخش اقدامات بصری و فیزیکی، تولیدات چندرسانه ای برای استفاده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی و همچنین انجام طرح های ابتکاری، فعالیت های مختلفی را به اجرا رسانده اند.
 
 صالحی با بیان اینکه تاکنون در مجموع 3 هزار و 644 مورد فعالیت و اقدام توسط روابط عمومی دستگاه های ارزیابی شده در راستای مبارزه با کرونا انجام گرفته است تصریح کرد: حوزه اطلاع رسانی فیزیکی با یک هزار و 681 مورد، حوزه تولیدات چندرسانه ای با 101 مورد، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عمومی با یک هزار و 700 مورد و انجام طرح های ابتکاری با 162 مورد، عناوین مهمترین فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بوده است.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم در پایان با قدردانی مجدد از زحمات و تلاش های خادمان مردم در عرصه روابط عمومی و رسانه ابراز امیدواری کرد با تداوم همکاری تمام دستگاه های اجرایی و مشارکت و همراهی بیش از پیش مردم، شاهد ریشه کنی این بیماری همه گیر در کشور و استان قم باشیم.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد