درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:14   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 آبان 1399 - 16:11
نقش روابط عمومی در پیشگیری از مبتلا شدن مردم به کرونا
نقش روابط عمومی در پیشگیری از اینکه مردم مبتلا شوند و ابتلاء آنها منجربه بستری در بیمارستان‌ها شود، بسیار اهمیت دارد و باید مسیری را ایجاد کنیم که افراد کمتری استرس‌ها و اضطراب‌ها را در این شرایط درک کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه این بیماری کاهش پیدا کند تنها راه‌حل یک مثلث است که مردم، رسانه و تیم بهداشتی را تشکیل می‌دهد و اگر این مثلث به درستی فعالیت خود را انجام دهد، قطعا می‌توانیم بر این بیماری پیروز شویم و بیماری را مهار کنیم.

دکتر حمیدرضا رحیمی در برنامه اینستاگرامی دومین رویداد تداکس سلامت ایران در خصوص نقش اطلاع‌رسانی در پاندمی
کرونا اظهار کرد: نقش روابط عمومی در پیشگیری از اینکه مردم مبتلا شوند و ابتلاء آنها منجربه بستری در بیمارستان‌ها شود، بسیار اهمیت دارد و باید مسیری را ایجاد کنیم که افراد کمتری استرس‌ها و اضطراب‌ها را در این شرایط درک کنند.

وی افزود: نقش افکار عمومی در این زمینه بسیار مهم است و در شرایطی که بیماری کرونا در پیک متوسط قرار داشت، تمام تلاش خود را کردیم تا به مردم اطلاع دهیم که در این شهر چه اتفاقاتی می‌افتد. همکاران در حوزه بهداشت و درمان سختی‌های زیادی را در زمینه کرونا تحمل می‌کنند. پزشکی که در طول ۲۴ ساعت باید ۱۲ ساعت لباس‌های سخت را به تن کند و برای اینکه به سرویس بهداشتی کمتر برود آب کمی می‌خورد چراکه باید این لباس‌های بسیار سخت و سنگین را از تن دربیاورد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بالاترین و بهترین وسیله‌ای که ما انسان‌ها در اختیار داریم جانمان است و عده‌ای ایثار می‌کنند و جان خود را کف دست می‌گذارند و ساعت‌های زیادی را در کنار بیماران کرونایی قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهیم در جامعه این بیماری کاهش پیدا کند تنها راه‌حل یک مثلث است که مردم، رسانه و تیم بهداشتی را تشکیل می‌دهد و اگر این مثلث به درستی فعالیت خود را انجام دهد، قطعا می‌توانیم بر این بیماری پیروز شویم و بیماری را مهار کنیم.

وی بیان کرد: فضای مجازی هم خوب است و هم بد. خوبی‌ها را باید پیدا کنیم و بدی‌ها را کنار بگذاریم. شایعات و اخبار نادرست را باور نکنید؛ چراکه در این فضا بسیاری از افراد با اهداف مشخص اخبار جعلی را منتشر و گسترش می‌دهند و مردم نباید ابزار دست آن‌ها قرار گیرند. بنابراین باید دانست منابع درست اطلاعاتی را از کجا به دست ‌آوریم و به آن‌ها رجوع کنیم و به اشتراک گذاریم.

رحیمی اضافه کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد و اخبار جعلی گسترش پیدا کند، ما به عنوان افرادی که در تیم سلامت فعالیت می‌کنیم با مشکل بزرگی مواجه می‌شویم که تعداد زیادی از مردم دچار افکار نادرست هستند و زمانی که به تیم بهداشتی مراجعه می‌کنند، نمی‌دانند که چه کاری درست است. بنابراین فضای مجازی تیغ دولبه‌ای است که باید اخبار درست و نادرست را از هم تشخصیص داد و سپس به انتشار آن پرداخت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد