درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 05:32   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45148صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 8 آبان 1399 - 15:42
اینستاگرام مدت زمان ویدئوهای لایو را به ۴ ساعت افزایش داد
در حال حاضر شاهد محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای برای ویدئوهای لایو هستیم که اینستاگرام آن را حذف کرده و کاربران درصورتی که قوانین را زیرپا نگذاشته باشند، می‌توانند حداکثر ۴ ساعت روی این شبکه اجتماعی اجرای زنده باشند. این ویژگی به صورت جهانی عرضه خواهد شد و تمام کاربران به آن دسترسی پیدا می‌کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اینستاگرام به بهبود قابلیت استریم زنده ادامه می‌دهد و به تازگی از چندین تغییر خبر داده که مهمترین آن، افزایش مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت است.


در حال حاضر شاهد محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای برای ویدئوهای لایو هستیم که اینستاگرام آن را حذف کرده و کاربران درصورتی که قوانین را زیرپا نگذاشته باشند، می‌توانند حداکثر ۴ ساعت روی این شبکه اجتماعی اجرای زنده باشند. این ویژگی به صورت جهانی عرضه خواهد شد و تمام کاربران به آن دسترسی پیدا می‌کنند.


کاربران می‌توانند استریم زنده خود را درون آرشیو شخصی مشابه با استوری‌ها و پست‌ها مشاهده کنند که البته حداکثر تا ۳۰ روز پس از استریم زنده این قابلیت وجود دارد. این افراد می‌توانند محتوای استریم زنده خود را دانلود کرده و در جای دیگری پست کنند.


در نهایت این شبکه اجتماعی به IGTV خود بخش «Live Now» را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت لحظه‌ای محتوای موردنظر خود را پیدا کرده و مشاهده کنند.


تمام این تغییرات نشان می‌دهد که اینستاگرام بیش از گذشته روی استریم زنده سرمایه‌گذاری می‌کند که البته دلیل آن نیز مشخص است: شیوع ویروس کرونا باعث افزایش محبوبیت ویدئوهای لایو شده و کاربران بیش از گذشته از آن استفاده می‌کنند.


این شبکه اجتماعی همراه با اعلام این تغییرات به این موضوع اشاره کرده که با افزایش مدت زمان لایو، مربیان می‌توانند برای مدت زمان طولانی‌تری به افراد آموزش دهند و فعالان اجتماعی نیز می‌توانند بیشتر با جامعه خود در ارتباط باشند.


در حالت کلی مردم بسیاری از کارها خود را به صورت استریم زنده به اشتراک می‌گذارند که شامل خرید نیز می‌شود، بنابراین افزایش مدت زمان آن منطقی به نظر می‌رسد. این کمپانی امیدوار است با افزایش مدت زمان استریم زنده، افراد برای مدت بیشتری از این اپ استفاده کنند. سرویس‌های مختلفی برای استریم زنده وجود دارد، با این حال اینستاگرام می‌خواهد بهترین اپ برای این کار باشد.
منبع: دیجیاتو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی