درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 06:36   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45147صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 8 آبان 1399 - 15:05
فاصله یک سیم تلفن است
ابراهیم عمران - بد نیست صاحبان امور ما نیز کمی در کوچه و بازار زندگی روزمره مردم باشند و رسم و آیین مردم‌داری و مردم‌مداری آموزند که به گفته شیخ سخن: هر که فریادرس روز مصیبت خواهد/ گو در ایام سلامت به جوانمردی کوش/ بنده حلقه به گوش ار ننوازی برود/ لطف کن لطف که بیگانه شود حلقه به گوش.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||به مدد شبکه‌های فراگیر امروزی برخی تمناهای مانده در ذهن، مجال واقعیت بر قامت‌شان می‌نشیند و خواسته‌ها و تقاضاهایی که در جهان مدرن و متمدن امروزی، بسیار ساده و حق هر شهروندی است در جغرافیای ما نیز آفریده می‌شود. از جمله این مسائل برخی مطالب دارای نقص و کمبودی است که جامعه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران پوشش می‌دهند و برخی بزرگان صاحب منصب نیز می‌بینند و دستور رسیدگی می‌دهند که نمونه‌های فراوانی از این موارد در توییتر و اینستاگرام رخ داده است. آنچه اما هماره در ذهنم به عنوان یک خواسته در غلیان بوده و است، پیشدستی صاحبان امور در رسیدگی روحی به عموم مردم است.

 

رسیدگی اگر مادی و برطرف کردن حوائج مالی باشد که حالیه به سبب انقباضی که در بودجه است و به دلیل تحریم‌های همیشگی، خواسته‌ای ناشدنی است و البته نه لزوما نامعقول. ولی رسیدگی از باب روحی و روانی، مقوله‌ای است که فراموش شده آزگار گونه ماست. بارها دیدیم و شنیدیم که فلان مقام بالادستی در ینگه دنیا، سرزده به خانه شهروندی معمولی می‌رود و پای درد دلش می‌نشیند و چای و کیکی هم مهمانش می‌شود؛ به همین سادگی و بی‌تکلف. اینجا اما چنین امری بسیار کم پیش می‌آید و مناسبتی اگر پیش آید، شاهد چنین رفتن‌هایی هستیم.

 

 ولی آیا تماس گرفتن به صورت رندوم و اتفاقی با همشهریان و هم‌میهنان کرداری است ناشدنی در این روزهای سخت اجتماعی و اقتصادی؟ مگر بارها روانکاوان و روانشناسان اجتماعی نمی‌گویند صحبت و حدیث نفس شنیدن و گفتن، می‌تواند تخلیه روحی انجام دهد و مسکنی قوی برای التیام‌های روحی باشد. چه می‌شود مسوولی شناخته شده در سپهر سیاست و اقتصاد و اجتماع‌مان، چند کلمه‌ای گپ و گفت نماید به صورت نمادین با مردمش؟


بد نیست صاحبان امور ما نیز کمی در کوچه و بازار زندگی روزمره مردم باشند و رسم و آیین مردم‌داری و مردم‌مداری آموزند که به گفته شیخ سخن: هر که فریادرس روز مصیبت خواهد/ گو در ایام سلامت به جوانمردی کوش/ بنده حلقه به گوش ار ننوازی برود/ لطف کن لطف که بیگانه شود حلقه به گوش.

 

منبع: اعتماد
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی