درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 آذر 1399 - 14:34   

۱۰ باور که در ذهن ثروتمندترین انسان زمین وجود دارد

  ۱۰ باور که در ذهن ثروتمندترین انسان زمین وجود دارد


ادامه ادامه مطلب یک

جریمه ۱۰ میلیون یورویی اپل برای تبلیغات فریبنده آی‌فون

  جریمه ۱۰ میلیون یورویی اپل برای تبلیغات فریبنده آی‌فون


ادامه ادامه مطلب دو

دبیرکل هبیتات “HABITAT “مشخص شد

  دبیرکل هبیتات “HABITAT “مشخص شد


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  معرفی کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی
  رسانه های استان خراسان جنوبی خواستار تعیین تکلیف جایگاه روابط عمومی های این استان شدند
  شیوع اطلاعات غلط و کووید۱۹
  چهار اصل فراموش نشدنی برای ماندگاری یک تبلیغ
  استاندار خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی ها قلب دستگاه های اجرایی اند
  سامانه های خزانه داری الکترونیک، برگزاری الکترونیکی مجامع شرکت ها و پرداخت سود سهام شرکت ها به بهره برداری رسید
  اولین جلسه کارگروه تدوین منشور ملی روابط عمومی برگزار شد
  جریمه ۱۰ میلیون یورویی اپل برای تبلیغات فریبنده آی‌فون
  فرهنگ سازمانی موفق در شرکت‌های بزرگ
  ۱۰ باور که در ذهن ثروتمندترین انسان زمین وجود دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45146صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 8 آبان 1399 - 13:48
کانادا در جایگاه سوم بهترین برند ملی ایستاد
بر اساس نظرسنجی شاخص برندهای ملیAnholt-Ipsos 2020، این دومین‌بار متوالی است که کانادا یکی از بهترین رتبه‌ها را در این زمینه به دست می‌آورد. برند ملی، مفهومی است در بردارنده طیف وسیعی از فعالیت‌های یک ملت که شامل صادرات، سرمایه‌گذاری خارجی، فرهنگ و میراث فرهنگی، مردم، حاکمیت و گردشگری می‌شود. در واقع، برند ملی نشان‌دهنده هویت یک ملت از ابعاد گوناگون است. در همین نظرسنجی، کانادا در سه گروه جداگانه مانند سرمایه‌گذاری، حاکمیت، مردم و مهاجرت در جایگاه نخست قرار گرفت.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برند ملی، طیف وسیعی از فعالیت‌ها شامل صادرات، سرمایه‌گذاری خارجی، فرهنگ و گردشگری را در برمی‌گیرد.
 
 بر اساس یک نظرسنجی که روز سه‌شنبه منتشر شد، «کانادا» در رتبه سوم بهترین برند ملی در دنیا قرار گرفت. در فهرست منتشرشده، 50 کشور دنیا وجود دارد.
 
 بر اساس نظرسنجی شاخص برندهای ملیAnholt-Ipsos 2020، این دومین‌بار متوالی است که کانادا یکی از بهترین رتبه‌ها را در این زمینه به دست می‌آورد. برند ملی، مفهومی است در بردارنده طیف وسیعی از فعالیت‌های یک ملت که شامل صادرات، سرمایه‌گذاری خارجی، فرهنگ و میراث فرهنگی، مردم، حاکمیت و گردشگری می‌شود. در واقع، برند ملی نشان‌دهنده هویت یک ملت از ابعاد گوناگون است. در همین نظرسنجی، کانادا در سه گروه جداگانه مانند سرمایه‌گذاری، حاکمیت، مردم و مهاجرت در جایگاه نخست قرار گرفت.
 
 «جیسون مک گرات»، معاون ارشد نظرسنجی شاخص برند ملی Ipsos، گفت: «کانادا عملکرد بسیار خوبی دارد و کاملاً مطابق با آنچه در سال‌های گذشته دیده‌ایم، ثابت‌قدم عمل کرده است.»
 
 این موفقیت در حالی کسب شده است که کانادا چند ماه پیش به عنوان دومین کشور برتر دنیا معرفی شد. کانادا همچنین در رتبه دهم در زمینه کارآفرینی، تابعیت، کسب‌و‌کار آزاد و البته شماره یک از نظر کیفیت زندگی قرار دارد.
 
 خبرکانادا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تجلیل از مدیران حامی روابط عمومی و روابط عمومی های برتر بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا


  معرفی کتابهای پرطرفدار خارجی/ بازاریابی محتوا برای روابط‌عمومی


  اعضای ارشد اداره ارتباطات رسانه‌ای "جوبایدن" را بهتر و بیشتر بشناسیم


  اولین جلسه کارگروه تدوین منشور ملی روابط عمومی برگزار شد


  10 نکته ای که برای برندسازی فردی در سال 2021 باید بدانید


  نقش روابط عمومی دیجیتال در بهبود فرآیند اطلاع‌ رسانی


  روز جهانی امنیت رایانه‌ای


  ۱۰ باور که در ذهن ثروتمندترین انسان زمین وجود دارد


  دبیرکل هبیتات “HABITAT “مشخص شد


  جریمه ۱۰ میلیون یورویی اپل برای تبلیغات فریبنده آی‌فون


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود