درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 05:35   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45144صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 8 آبان 1399 - 12:57
ارزش مایکروسافت در بازار سهام به ۱۶۰۰ میلیارد دلار رسید
شرکت‌هایی که در عرصه دیجیتال و ارتباطات فعالیت می‌کنند، در شمار برندگان بحران کرونا به حساب می‌آیند. یکی از شرکت‌هایی که سودی کلان از بحران کرونا به جیب زده است، شرکت مایکروسافت است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ویروس کرونا خدمت بزرگی به شرکت مایکروسافت کرده است. دورکاری و استفاده از خدمات ابری باعث سود کلان این شرکت شده است. درآمد ناخالص مایکروسافت با رشدی ۱۲ درصدی در سه‌ماهه دوم سال جاری از مرز ۳۷ میلیارد دلار گذشت.
 
 به گزارش شارا به نقل از وله، شرکت‌هایی که در عرصه دیجیتال و ارتباطات فعالیت می‌کنند، در شمار برندگان بحران کرونا به حساب می‌آیند. یکی از شرکت‌هایی که سودی کلان از بحران کرونا به جیب زده است، شرکت مایکروسافت است.
 
 شرکت مایکروسافت روز چهارشنبه ۲۸ اکتبر آمار مربوط به درآمد ناخالص و سود سه‌ماهه دوم سال جاری را رسانه‌ای کرده است. آماری که حکایت از افزایش قابل ملاحظه دارد.
 
 تنها سود شرکت مایکروسافت در سه‌ماهه دوم سال جاری، نقطه اوج همه‌گیری کرونا در جهان، ۳۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال پیش افزایش یافته است. به سخن دیگر، این شرکت تنها طی این سه ماه، سودی معادل ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار داشته است.
 
 سود شرکت مایکروسافت زیر ذره‌بین
 
 نگاهی به آمار منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت حکایت از آن دارد که دورکاری باعث افزایش فوق‌العاده سود و درآمد این شرکت شده است.
 
 مایکروسافت با ارائه برنامه "تیمز" نه تنها ارتباطات از راه دور شاغلین شرکت‌ها را فراهم آورده، بلکه موقعیت خود را در عرصه دورکاری تحکیم کرده است.
 
 افزون بر آن، نصب سیستم عامل ویندوز بر روی نوت‌بوک‌ها نیز در افزایش سود این شرکت موثر بوده است. از سوی دیگر ارائه امکانات زیرمجموعه رایانش ابری سود کلانی برای مایکروسافت به همراه داشته است.
 
 بسیاری از شرکت‌های جهان به مزایای بهره‌گیری از خدمات ابری شرکت‌هایی همچون مایکروسافت پی برده‌اند. این راهکار می‌تواند نیاز این شرکت‌ها به ذخیره اطلاعات در مراکز رایانه‌ای خود را از موضوعیت بیاندازد و باعث صرفه‌جویی آن‌ها شود.
 
 افزون بر آن، مایکروسافت با ارائه کنسول بازی "ایکس‌باکس" توانسته در فضای "گمینگ" نیز جایی محکم برای خود بیابد.
 
 در عرصه رایانش ابری که در دوران حاکمیت بحران کرونا از اهمیت به مراتب بیشتری برخوردار شده است، شرکت مایکروسافت طی سه‌ماهه دوم سال جاری درآمدی بیش از ۱۵ میلیارد دلار داشته است.
 
 از این منظر می‌توان گفت که درآمد مایکروسافت از محل رایانش ابری نسبت به سه‌ماهه دوم سال گذشته، رشدی ۳۱ درصدی داشته است.
 
 تحکیم جایگاه مایکروسافت در بازار بورس عملا باعث افزایش ارزش سهام این شرکت شده است. باید گفت که ارزش شرکت مایکروسافت در بازار بورس در سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته رشدی بیش از ۳۰ درصد داشته است.
 
 گزارش منتشر شده از سوی شرکت مایکروسافت حکایت از آن دارد که ارزش این شرکت در بازار سهام در حال حاضر به ۱۶۰۰ میلیارد دلار رسیده است.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی