درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 19:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45134صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 7 آبان 1399 - 16:37
روابط عمومی جمعیت هلال احمر وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند
روابط عمومی وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند و ارتباط مردم با سازمان و سازمان با مردم را تسهیل کند. چرا که اگر این ارتباط، وثیق، تنگاتنگ و مستحکم باشد، مردم به سازمان اعتماد بیشتری خواهند داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در دیدار با مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت تاکید کرد: از وظایف اصلی روابط عمومی در عصر حاضر، برقراری ارتباط دوسویه میان مردم و سازمان و تلاش برای شناساندن انواع خدمات و وظایف گسترده جمعیت هلال احمر به مردم با استفاده از ظرفیت رسانه های نوین ارتباطی است.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی در این دیدار گفت: موضوع روابط عمومی یک بحث کاملا علمی، تجربی، فرهنگی و اجتماعی است. امروز تمام سازمان ها و ارگان ها دارای روابط عمومی هستند اما بیشترین بهره ای که از فعالیت روابط عمومی برده می‌شود، معرفی سازمان به مردم است در حالی که ارتباط میان مردم و سازمان باید دوسویه باشد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در ادامه تاکید کرد: وظیفه روابط عمومی در هر ارگانی این است که مردم را با سازمان آشنا و اهداف، برنامه ها و وظایف سازمان را برای مردم مشخص و تبیین کند. علاوه بر این، روابط عمومی وظیفه دارد درخواست ها و انتقادات مردم را به گوش مسئولان سازمان نیز برساند و ارتباط مردم با سازمان و سازمان با مردم را تسهیل کند. چرا که اگر این ارتباط، وثیق، تنگاتنگ و مستحکم باشد، مردم به سازمان اعتماد بیشتری خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر، کاهش آلام بشری است، تاکید کرد: روابط عمومی جمعیت هلال احمر باید با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی به مردم بگوید که این نهاد برای کم کردن رنج مردم چه فعالیت ها و خدماتی داشته است. در عصر ارتباطات و عصری که با انفجار اطلاعات مواجه هستیم باید بررسی کنیم چرا تمام جنبه ها و ابعاد گسترده خدمات و فعالیت های هلال احمر -علیرغم قدمت و فعالیت صدساله این جمعیت- برای مردم هنوز ناشناخته مانده است. امروز، مردم هلال احمر را ارگانی می شناسند که در هنگام بروز حوادث به میدان می آید در حالی که این جمعیت، در انواع حوادث در کنار مردم است و علاوه برآن، چتر خدمات انسان‌دوستانه و بشردوستانه هلال احمر با انجام خدماتی همچون حمایت از محرومان و نیازمندان با اهدای اقلام معیشیتی و بهداشتی، اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و .... در سراسر کشور گسترده است. از سوی دیگر، هلال احمر یک نهاد بین المللی با وظایف و خدماتی شناخته شده در سطح جهان است و جمعیت های ملی 190 کشور جهان با وضع قوانین مدون مرتبط با کشور خودشان در کنار هم قرار دارند و برای خدمت به نوع بشر تلاش می کنند.

وی تاکید کرد: بنابراین با وجود فضای گسترده شبکه های مجازی در عصر حاضر ازجمله، توییتر، اینستاگرام، تلگرام و ...و با توجه به گستردگی توانمندی و ظرفیت بالقوه جمعیت هلال احمر، باید برای شناساندن خدمات هلال احمر به مردم تلاش بیشتری انجام شود. در همین راستا لازم است خدمات هلال در بزرگترین حوادث 40 سال اخیر به مردم معرفی شود. جمعیت هلال احمر در 40 سال گذشته حداقل 4 زلزله بزرگ رودبار و منجیل، بم، ورزقان و کرماشاه را مدیریت و امدادرسانی کرده است. لازم است این خدمات و تلاش های جمعیت هلال احمر برای کاهش رنج مردم، تبیین شود. یکی دیگر از فعالیت‌های موثر روابط عمومی باید شناساندن امدادگران و داوطلبان بی مزد و منت هلال احمر به مردم باشد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر در ادامه با تاکید براینکه جمعیت هلال احمر، دستگاه مهربانی است، همانطور که دین اسلام دین مهربانی است، افزود: در نقاطی از کشور که با مشکل کم آبی مواجه است، هلال احمر برای کمک به مردم، ورود می کند. در سیل و به گل نشتن منازل مردم هم، هلال احمر امدادرسانی می کند. این خدمات باید از سوی مردم دیده شود. در دین اسلام هم به صدقه علنی اشاره شده است. ما باید این مهربانی ها را به مردم بشناسانیم و برای امروز جامعه، که بیماری کرونا؛ غم و اندوه و ترس و وحشت را به خانه‌ها آورده است باید برای بودن در کنار مردم، زدودن غبار غم از چهره این مردم و کاهش رنج آنها برنامه داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین معزی سپس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر ورود جوانان داوطلب در موضوع مقابله با ویروس کرونا گفت: روابط عمومی در حال حاضر رابط میان مسئولان و جوانان و مردم است. باید بدون مبالغه، به شناساندن فعالیت ها و خدمات و وظایف هلال احمر در انواع حوادث و غیر آن همچون طرح های ایمنی و سلامت نوروزی، مقابله با کرونا و .... بپردازیم.

وی همچنین به جهان شمولی خدمات هلال احمر نیز اشاره کرد و گفت: در هر نقطه ای از جهان و برای هرمردمی از هر دین، مذهب، سیاست و ... حادثه ای رخ دهد و نیاز به کمک داشته باشند جمعیت هلال احمر امدادرسان و کمک کننده خواهد بود. تفاوت جمعیت هلال احمر ایران و جمعیت های ملی سایر کشورها در این است که ما برای رضای خداوند کار می کنیم و اگر دست کسی را می گیریم به این دلیل است که مطابق دین اسلام، اعتقاد داریم بهترین کار، احسان و نیکی کردن است. پس صادقانه و با نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و با استفاده از ظرفیت و توان نیروی جوان هلال احمر که داوطلبانه و بدون مزد و منت در حال خدمت رسانی به مردم هستند، به وظایف روابط عمومی در جمعیت هلال احمر بپردازیم.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد