درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 09:29   

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان

  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه فیلم آموزشی بسازیم

  چگونه فیلم آموزشی بسازیم


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری

  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال 2021
  نامزدهای بهترین عکس 2020
  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری
  هیئت دولت امارات شورای امنیت سایبری را تشکیل داد
  رُبات ژاپنی گشت ارشاد ماسک و فاصله اجتماعی شد
  تایج یک نظرسنجی در مورد دورکاری کارکنان در ایران
  بحث و حل تعارض‌ها به سبک اپل
  کووید-۱۹؛ فرصتی برای کسب‌و‌کارها
  وضع قوانین جدید برای کنترل گوگل و فیس‌بوک در انگلیس
  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45113صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 6 آبان 1399 - 00:18
سه مسیر برای انتخاب کانال ارتباطی مناسب پیام شما
گذشتند روزهایی که تصویر کردن شخصیت مخاطب تنها بر اساس اطلاعاتی محدود انجام می‌شد. امروزه روش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی باید از طریق این سبک راهنماها، ارتباط خود را با مخاطبان هدف توسعه ببخشند و سوالاتی بپرسند که آنها را به سمت درک بهتری از خواسته‌ها، نیازها و ارزش‌های مخاطب‌شان ببرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کیمیا شالباف ||| قائم مقام مارکتینگ در آژانس ارتباطات بازاریابی واکر سندز (امریکا) در یکی از سخنرانی‌های خود در همایش شبکه‌های اجتماعی رگان، مسیر صحیح دستیابی به مخاطبان هدف در سال 2020 را اینگونه معرفی می‌کند: "شما باید آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید"


***
همزمان با اینکه بخاطر شیوع کوید 19 افراد بیشتر وقت خود را در خانه‌هایشان سپری می‌کنند، ارتباطات آنها و نحوه‌ی جمع‌آوری اطلاعات در مورد موضوعات مختلف، بیشتر از قبل به سمت فضای آنلاین کشیده شده است.


با این شرایط، همچنان که سازمان‌ها با مسائل قدیمی خود در حوزه جلب توجه مخاطب درگیر هستند، این تغییر رفتار نیز به آنها اضافه شد. حالا مخاطبان در معرض محتواهای بیشتری هستند و این موضوع چشم‌انداز فضای دیجیتال را بیش از قبل به سمت شلوغی و ترافیک هدایت می‌کند.


شما چگونه می‌توانید کانال مناسب برای ارسال پیام‌تان را انتخاب کنید و مطمئن باشید به دست مخاطبان هدف می‌رسد؟


کورتنی بیزلی، قائم مقام مارکتینگ در آژانس ارتباطات بازاریابی واکر سندز می‌گوید ارتباط باید به نحوی باشد تا همانجایی به مخاطب دست یابید که حضور دارد.


در سخنرانی بیزلی در همایش شبکه‌های اجتماعی رگان او به ۳ مسیر برای انتخاب کانال صحیح برای پیام‌ها و کمپین‌ها اشاره کرد:
 

"یافتن مخاطب در همانجایی که حضور دارد در سال 2020:
1. بپرسید: تصویر خود از شخصیت مخاطب را با کمک مشتریان و چشم‌اندازهای آنها توسعه دهید.
۲. بشنوید: نظرات کاربران را در شبکه‌های اجتماعی، مقالات، پادکست‌ها، لینکدین و... بخوانید.
3. بکاوید: بازارهای فروش جدید را پیدا کنید. پیش‌بینی کنید که چشم‌اندازها و انتظارات به کدام سمت در حال حرکت هستند تا به محض یافتن کانال‌های ارتباطی جدید بتوانید از طریق آنها اعتمادسازی و جلب توجه کنید."


ممکن است سه گزاره بالا ساده بنظر برسند اما لازم است که استراتژیست‌های ارتباطات، برنامه‌های خود را با رفتارهای مدام در حال تغییر مخاطبان از این طریق هماهنگ سازند.


گذشتند روزهایی که تصویر کردن شخصیت مخاطب تنها بر اساس اطلاعاتی محدود انجام می‌شد. امروزه روش‌های روابط‌عمومی و بازاریابی باید از طریق این سبک راهنماها، ارتباط خود را با مخاطبان هدف توسعه ببخشند و سوالاتی بپرسند که آنها را به سمت درک بهتری از خواسته‌ها، نیازها و ارزش‌های مخاطب‌شان ببرد.


این کافی نیست که استراتژیست‌های ارتباطی فقط به جواب‌‌ها توجه کنند و از وسوسه توجه صرف به اطلاعاتی که با فرضیات آنها همخوانی دارد (سوگیری) دور بمانند، بلکه آنها باید به گفتگوهایی که در در شبکه‌های اجتماعی بین مخاطبان رد و بدل می‌شود نیز توجه کنند.


پژوهش‌های خود را پیش ببرید و به دیدگاه‌هایی که پیدا می‌کنید، توجه کنید: آیا کانال‌های جدید یا امکانی متفاوت در کانال‌های فعلی برای پیام‌رسانی به مخاطب وجود دارد؟ تمام همت خود را صرف تحقیقاتی کنید که کانال‌ها و رسانه‌های اصلی شما برای کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ را مشخص می‌کنند تا مطمئن شوید که بر روی پلتفرمی سرمایه‌گذاری نکرده‌اید که با اهداف حیاتی بیزنس شما مغایر است.
 

نویسنده:  Beki Winchel
 Sept. 25, 2020
www.publicrelationstoday.com


منبع : شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت دکتر مصطفی مصباح زاده موسس روزنامه کیهان


  کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر شد


  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)


  بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری


  دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند


  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت


  روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند


  ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟


  چرا مردم دنیا نظریه‌های توطئه را باور می کنند


  تفریح و هیجان در میدان مرگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود