درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 08:59   

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان

  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه فیلم آموزشی بسازیم

  چگونه فیلم آموزشی بسازیم


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری

  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال 2021
  نامزدهای بهترین عکس 2020
  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری
  هیئت دولت امارات شورای امنیت سایبری را تشکیل داد
  رُبات ژاپنی گشت ارشاد ماسک و فاصله اجتماعی شد
  تایج یک نظرسنجی در مورد دورکاری کارکنان در ایران
  بحث و حل تعارض‌ها به سبک اپل
  کووید-۱۹؛ فرصتی برای کسب‌و‌کارها
  وضع قوانین جدید برای کنترل گوگل و فیس‌بوک در انگلیس
  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45106صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 5 آبان 1399 - 13:13
فراخوان سومین جشنواره نیرو و رسانه
طبق اعلام روابط‌عمومی سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی" برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می‌شود، برای آثار علاقه‌مندان فراخوان داد.


به‌گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، طبق اعلام روابط‌عمومی سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری "رسانه و ارزش آب و انرژی" برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرا خواهد شد.


این دوره از جشنواره با هدف "اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی"، "مشارکت رسانه و شبکه‌های اجتماعی در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند" و "بررسی سیر تاریخی و الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران" برگزار خواهد شد.


در فراخوان این جشنواره محورهای "مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه‌های مختلف آب و انرژی"، "آب و کشاورزی"، "هم‌بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع"، " تجربیات موفق در حوزه‌های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی"، "توانمندی‌ها و ابتکارات بخش‌های غیردولتی و مردم‌نهاد در حوزه‌ ارزش آب و انرژی" و "ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمایش سرزمین و توسعه پایدار" مورد توجه قرار گرفته است.


"مدیریت تأمین و مصرف آب، غذا و انرژی در شرایط تحریم" و "ارزش آب و انرژی و تغییر سبک زندگی و مصرف"، "تجربه‌های بین‌المللی در بخش ارزش آب و انرژی"، "تحلیل نگرش‌های مدیریت سنتی منابع آب و انرژی"، "بازار رقابتی آب و انرژی و شرایط ایجاد این بازار در کشور"، "ارزش آب و انرژی و مدیریت تقاضا" و "نقش آب و انرژی در جهش تولید و رونق اقتصادی" از دیگر محورهای این جشنواره است.


بر این اساس، آثار ارسال شده در رشته‌های "تیتر"، "گزارش"، "مصاحبه"، "طرح، اینفوگرافی"، "طنز و کاریکاتور"، "سرمقاله و یادداشت"، "مقاله"، "عکس و گرافیک و صفحه آرایی و موشن گرافی"، "ویدئو (ویدئو ژورنال، اسلاید شو)"، "فتو تیتر" در سومین جشنواره نیرو و رسانه (نور) مورد داوری قرار خواهد گرفت.


علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره ملی می‌توانند آثار خود را از 5 آبان تا 5 آذرماه سال جاری که آثار آن‌ها از اول فروردین ماه تا 31 مهرماه امسال در یکی از رسانه‌های رسمی، مکتوب، دیداری و شنیداری منشتر شده از طریق صفحه اختصاصی جشنواره در نشانی https://paven.ir ارسال کنند.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت دکتر مصطفی مصباح زاده موسس روزنامه کیهان


  کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر شد


  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)


  بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری


  دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند


  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت


  ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟


  روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند


  فرصت کرونایی برای چابک‌سازی سازمان‌ها


  تفریح و هیجان در میدان مرگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود