درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 08:44   

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان

  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه فیلم آموزشی بسازیم

  چگونه فیلم آموزشی بسازیم


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری

  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال 2021
  نامزدهای بهترین عکس 2020
  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری
  هیئت دولت امارات شورای امنیت سایبری را تشکیل داد
  رُبات ژاپنی گشت ارشاد ماسک و فاصله اجتماعی شد
  تایج یک نظرسنجی در مورد دورکاری کارکنان در ایران
  بحث و حل تعارض‌ها به سبک اپل
  کووید-۱۹؛ فرصتی برای کسب‌و‌کارها
  وضع قوانین جدید برای کنترل گوگل و فیس‌بوک در انگلیس
  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45104صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیدوشنبه، 5 آبان 1399 - 13:11
«اطلس تبلیغی» توسط سازمان اوقاف ایجاد می‌شود
نهادهای تبلیغی باید مُبلغان را به سواد رسانه‌ای مجهز کنند که بتوانیم سخن جوان و روحیات او را درک کنیم؛ در همین راستا در بحث اعزام مبلغ سال گذشته، یک دوره تخصصی سواد رسانه‌ای را برگزار کرده‌ایم؛ یکی از دوره‌های آموزشی که به‌صورت مستمر در سال ۹۹ برگزار خواهد شد، بحث افزایش اطلاعات و آگاهی مُبلغان در بحث سواد رسانه‌ای است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه به همت رئیس سازمان، بحث اطلس تبلیغی کلید زده شد، گفت: ما در سازمان اوقاف یک تفاوتی با سایر نهادها داریم؛ در کنار تبلیغ سنتی که همان منبر و موعظه و روضه هست، بحث برپایی خیمه‌های معرفت در امامزادگان و بقاع متبرکه را هم پیگیری می‌کنیم.

به گزارش شارا به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با روابط‌عمومی این سازمان درباره نحوه فعالیت‌های اداره کل اعزام مُبلغ اظهار کرد: در اکثر بقاع متبرکه شاخص در سطح کشور، مکان‌هایی را به نام خیمه معرفت می‌بینید که مُبلغان در آنجا حضور دارند؛ ما خیمه معرفت را به غرفه مشاوره تعریف می‌کنیم؛ کسانیکه در اتاق مشاوره قرار می‌گیرند، عمدتاً کسانی هستند که در بحث مشاوره تسلط دارند؛ در این خیمه‌های معرفت مباحث پرسش و پاسخ، چند رسانه‌ای، کار با کودکان و ... مطرح است.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف درباره کمبودها و خلاءهای بحث تبلیغی تصریح کرد: با توجه به اینکه تمام هم و غم دشمن بر این است که اعتقادات مردم را متزلزل کند، قطعاً برای یک طلبه و مُبلغ دین، کار خیلی سخت‌تر می‌شود؛ یک خلا این است که هیچ نهاد تبلیغی اطلس تبلیغی ندارد.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده ادامه داد: ما اطلس جغرافیایی داریم، برای مثال اینکه چه منطقه‌ای چه آب و هوایی دارد؛ اقتصادش چطور است؟ جاده‌اش چطور است؟ روستایی و شهری آن چطور است؟ آب و برقش چگونه است؟ همه اینها را می‌دانیم؛ اما اطلس تبلیغی نداریم.

وی گفت: اطلس تبلیغی به این تعبیر است که اگر مُبلغی به یک منطقه‌ای وارد می‌شود، بداند از لحاظ تبلیغی این منطقه یا بقعه چه شاخصه‌هایی را دارد؛ برای مثال فقر فرهنگی چطور است؟ آنجا نسبت به حجاب چطور هستند؟ نسبت به طلاق چطور چه وضعیتی دارد؟ افراد اثرگذار فرهنگی در این روستا چه کسانی هستند؟ افرادی که مخالف این رویه هستند چه کسانی هستند؟؛ اطلس تبلیغی یک جغرافیای بزرگ تبلیغی را در اختیار مُبلغ می‌گذارد که با آن خیلی راحت‌تر می‌تواند به مجموعه وارد شود؛ مانند یک فرمانده که می‌خواهد وارد یک عملیات شود، یک نقشه به او می‌دهند که از اینجا ورود می‌کنی و مشکلاتی که سر راه داری، این است.

مدیرکل اعزام مُبلغ سازمان اوقاف تاکید کرد: به همت رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، بحث اطلس تبلیغی کلید زده شد که در حال حاضر در مرحله مقدماتی جلسات آن هستیم؛ ان‌شاءالله سازمان اوقاف بتواند بحث اطلس تبلیغی را هم برای مُبلغین اعزامی خود و همچنین مُبلغین دیگر نهادهای تبلیغی مورد استفاده قرار دهد.

حجت‌الاسلام شفیع‌زاده با اشاره به ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، یادآور شد: نهادهای تبلیغی باید مُبلغان را به سواد رسانه‌ای مجهز کنند که بتوانیم سخن جوان و روحیات او را درک کنیم؛ در همین راستا در بحث اعزام مبلغ سال گذشته، یک دوره تخصصی سواد رسانه‌ای را برگزار کرده‌ایم؛ یکی از دوره‌های آموزشی که به‌صورت مستمر در سال ۹۹ برگزار خواهد شد، بحث افزایش اطلاعات و آگاهی مُبلغان در بحث سواد رسانه‌ای است.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت دکتر مصطفی مصباح زاده موسس روزنامه کیهان


  کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر شد


  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)


  بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری


  دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند


  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت


  ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟


  روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند


  فرصت کرونایی برای چابک‌سازی سازمان‌ها


  تفریح و هیجان در میدان مرگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود