درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 10 آذر 1399 - 08:51   

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان

  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه فیلم آموزشی بسازیم

  چگونه فیلم آموزشی بسازیم


ادامه ادامه مطلب دو

گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری

  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسیر روابط عمومی و ارتباطات در سال 2021
  نامزدهای بهترین عکس 2020
  گوگل و فیسبوک: تهدیدی برای بقای رسانه‌های خبری
  هیئت دولت امارات شورای امنیت سایبری را تشکیل داد
  رُبات ژاپنی گشت ارشاد ماسک و فاصله اجتماعی شد
  تایج یک نظرسنجی در مورد دورکاری کارکنان در ایران
  بحث و حل تعارض‌ها به سبک اپل
  کووید-۱۹؛ فرصتی برای کسب‌و‌کارها
  وضع قوانین جدید برای کنترل گوگل و فیس‌بوک در انگلیس
  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45092صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 6 آبان 1399 - 10:17
هفت گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان
شرکت‌هایی که یک سیستم برنامه‌ریزی مدون را توسعه داده ‎اند، جلوتر از دیگران هستند؛ زیرا پیشاپیش بسیاری از سناریوها، برآوردها، اساسی‌ترین بخش‌ها و اهرم‎ های سازمان را توسعه داده ‎اند و صرفاً باید آن‏ها را با شرایط کنونی تطبیق دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چند گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان وجود دارند:


1. تصمیم ‏‎گیری متمرکز به‌منظور افزایش هماهنگی، سرعت و علی ‎الخصوص قاطعیت تصمیمات – علی ‎الخصوص اینکه ابهام می ‎تواند مانعی جدی برای عملکرد تصمیم ‎گیرنده‌ها باشد.


2. تهیه‎ ی فهرست منابع نقدی که کمپانی در اختیار دارد، ازجمله: خطوط اعتباری استفاده ‎نشده (سپرده‌گذاری‎ شده و نشده)، تسهیلات اعتباری غلتان و تصویب محدودیت‎ های مرتبط در زمینه ‎ی اخذ وام؛ منابع اعتبار جدید نظیر تسهیلات اعتباری ثابت به‌منظور سرمایه‎ گذاری مجدد روی وام‏ های غلتان؛ سرمایه‎ ی جاری بیشتر (فرضاً از طریق کاهش فهرست موجودی، تمدید شرایط پرداخت)؛ تزریق سهام؛ و ... .


3. تبیین سناریوهای اقتصادی در تمامی بازارهای هدف و دسته ‎‏بندی آن‎ها در گروه ‎های خفیف، متعادل و شدید.


4. مدل‌سازی برآوردهای مالی صورت‎ گرفته از تاثیر اقتصادی سناریوها بر میزان سودآوری و علی‌الخصوص نقدینگی سازمان. این فرایند شامل ارزیابی احتمال تخطی از شرایط و تعهدات، و تعیین زمان دسترسی به منابع نقدی می‌شود.


5. تعیین اساسی‌ترین‌ بخش ‎ها: کدامین محصولات، خدمات، بخش ‎های مشتری، خطوط کسب ‎وکار، واحدهای کاری و ... نقشی اساسی را در جریان نقدی کنونی و آتی سازمان دارند و باید حفظ شوند، اگرچه حتی اساسی‌ترین‎ ها هم در امان نیستند و می‌توانند تحت تاثیر شدیدترین سناریوها قرار بگیرند.


6. شناسایی اهرم ‎‏های رهبری موجود (در دل اساسی‌ترین بخش ‎های سازمان) برای تاثیرگذاری بر عملکرد مالی نظیر کاهش هزینه ‎های اختیاری، توقف در فرایند استخدام یا تعطیلی موقت کارخانه‎ ها.


7. تعیین اقدامات لازم برای شرایط حال حاضر و توافق پیشاپیش بر روی ترتیب به‎ کارگیری اهرم‎ هایی که در صورت وقوع سناریوهای گوناگون به کار گرفته می‌شوند.


شرکت‌هایی که یک سیستم برنامه‌ریزی مدون را توسعه داده ‎اند، جلوتر از دیگران هستند؛ زیرا پیشاپیش بسیاری از سناریوها، برآوردها، اساسی‌ترین بخش‌ها و اهرم‎ های سازمان را توسعه داده ‎اند و صرفاً باید آن‏ها را با شرایط کنونی تطبیق دهند.

منبع: مکینزی
 https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت دکتر مصطفی مصباح زاده موسس روزنامه کیهان


  کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر شد


  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)


  بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری


  دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند


  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت


  ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟


  روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند


  فرصت کرونایی برای چابک‌سازی سازمان‌ها


  تفریح و هیجان در میدان مرگ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود