درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 3 تیر 1400 - 16:17   

پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست

  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست


ادامه ادامه مطلب یک

دو خبرنگار محیط زیست جان باختند

  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  یازده نکته مهم در تهیه خبرنامه
  پیام تسلیت انجمن روابط عمومی در پی درگذشت دو خبرنگار حوزه محیط زیست
  تقدیر استاندار آذربایجان شرقی از مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان
  جهان جذاب آقای ماسک
  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند
  بر اساس آمار سال ۲۰۲۰ مشخص شد؛ شرکت فولاد مبارکه در میان ۵۰ شرکت بزرگ تولید کننده فولاد در جهان
  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند
  کلیدهای برقراری ارتباط موثر
  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند
  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45092صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 6 آبان 1399 - 10:17
هفت گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان
شرکت‌هایی که یک سیستم برنامه‌ریزی مدون را توسعه داده ‎اند، جلوتر از دیگران هستند؛ زیرا پیشاپیش بسیاری از سناریوها، برآوردها، اساسی‌ترین بخش‌ها و اهرم‎ های سازمان را توسعه داده ‎اند و صرفاً باید آن‏ها را با شرایط کنونی تطبیق دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چند گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان وجود دارند:


1. تصمیم ‏‎گیری متمرکز به‌منظور افزایش هماهنگی، سرعت و علی ‎الخصوص قاطعیت تصمیمات – علی ‎الخصوص اینکه ابهام می ‎تواند مانعی جدی برای عملکرد تصمیم ‎گیرنده‌ها باشد.


2. تهیه‎ ی فهرست منابع نقدی که کمپانی در اختیار دارد، ازجمله: خطوط اعتباری استفاده ‎نشده (سپرده‌گذاری‎ شده و نشده)، تسهیلات اعتباری غلتان و تصویب محدودیت‎ های مرتبط در زمینه ‎ی اخذ وام؛ منابع اعتبار جدید نظیر تسهیلات اعتباری ثابت به‌منظور سرمایه‎ گذاری مجدد روی وام‏ های غلتان؛ سرمایه‎ ی جاری بیشتر (فرضاً از طریق کاهش فهرست موجودی، تمدید شرایط پرداخت)؛ تزریق سهام؛ و ... .


3. تبیین سناریوهای اقتصادی در تمامی بازارهای هدف و دسته ‎‏بندی آن‎ها در گروه ‎های خفیف، متعادل و شدید.


4. مدل‌سازی برآوردهای مالی صورت‎ گرفته از تاثیر اقتصادی سناریوها بر میزان سودآوری و علی‌الخصوص نقدینگی سازمان. این فرایند شامل ارزیابی احتمال تخطی از شرایط و تعهدات، و تعیین زمان دسترسی به منابع نقدی می‌شود.


5. تعیین اساسی‌ترین‌ بخش ‎ها: کدامین محصولات، خدمات، بخش ‎های مشتری، خطوط کسب ‎وکار، واحدهای کاری و ... نقشی اساسی را در جریان نقدی کنونی و آتی سازمان دارند و باید حفظ شوند، اگرچه حتی اساسی‌ترین‎ ها هم در امان نیستند و می‌توانند تحت تاثیر شدیدترین سناریوها قرار بگیرند.


6. شناسایی اهرم ‎‏های رهبری موجود (در دل اساسی‌ترین بخش ‎های سازمان) برای تاثیرگذاری بر عملکرد مالی نظیر کاهش هزینه ‎های اختیاری، توقف در فرایند استخدام یا تعطیلی موقت کارخانه‎ ها.


7. تعیین اقدامات لازم برای شرایط حال حاضر و توافق پیشاپیش بر روی ترتیب به‎ کارگیری اهرم‎ هایی که در صورت وقوع سناریوهای گوناگون به کار گرفته می‌شوند.


شرکت‌هایی که یک سیستم برنامه‌ریزی مدون را توسعه داده ‎اند، جلوتر از دیگران هستند؛ زیرا پیشاپیش بسیاری از سناریوها، برآوردها، اساسی‌ترین بخش‌ها و اهرم‎ های سازمان را توسعه داده ‎اند و صرفاً باید آن‏ها را با شرایط کنونی تطبیق دهند.

منبع: مکینزی
 https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 نکته هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای روابط عمومی فناوری


  مفاهیم اجتماعی را به حلقه روابط عمومی وارد کنید


  جایگاه روابط عمومی مدرن در ایران


  تحقق روابط عمومی الکترونیک نیازمند اصلاح ساختار روابط عمومی‌هاست


  خبرنامه تجارت شما را قدرتمند می کند


  نشست هم اندیشی روابط عمومی هیات‌های ورزش روستایی برگزار شد


  کلیدهای برقراری ارتباط موثر


  دو خبرنگار محیط زیست جان باختند


  بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو تاثیر خاصی بر برندها دارند


  جهان جذاب آقای ماسک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت‌نام اولین کنفرانس ویدئویی روابط‌عمومی ایران