درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 آذر 1399 - 18:11   

تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان

  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان


ادامه ادامه مطلب یک

چگونه فیلم آموزشی بسازیم

  چگونه فیلم آموزشی بسازیم


ادامه ادامه مطلب دو

پرچمداران تلفن‌همراه در سال 2020

  پرچمداران تلفن‌همراه در سال 2020


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کووید-۱۹؛ فرصتی برای کسب‌و‌کارها
  وضع قوانین جدید برای کنترل گوگل و فیس‌بوک در انگلیس
  تقدیر شورای اطلاع رسانی دولت از عملکرد رسانه ای وزارت ورزش و جوانان
  پرچمداران تلفن‌همراه در سال 2020
  چگونه فیلم آموزشی بسازیم
  ارتباطات درون سازمانی در سال 2021 چگونه خواهد بود؟
  روابط عمومی «چشم‌انداز» سازمان را درست می‌کند
  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)
  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت
  نحوه فعالیت واحدهای بانک رفاه کارگران در هفته جاری اعلام شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45085صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 4 آبان 1399 - 14:46
کرونا و رهبری در مرحله‎ پاسخگویی
طبیعتاً رهبران دولتی دارای سبک‎ های ارتباطی منحصر به خودشان هستند، اما پیام ‎هایی که با اولویت قائل شدن برای مردم و با پشتیبانی از بهترین داده‎ ها صادر می‎ شوند، می ‎توانند در عین افزایش رفتارهای مطلوب، کنش ‎‏های آسیب ‏‎رسان را نیز کاهش دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بحران کرونا نیازمند مداخله‎ فعال رهبرهاست تا با بهره‎ گیری از بهترین داده ‎های موجود – حتی اگر ناقص باشند – تصمیمات سریع و قاطع را اتخاذ کنند و واقعیت‎‏ های جدید را بپذیرند.


در حین فرایند پاسخگویی، رهبرها باید ارتباطات صریح، مداوم و یکپارچه‌ای را برقرار کنند. وقتی علت اجرای یک اقدام را به شهروندان بگویید، میزان همکاری آن‎ها افزایش خواهد یافت.

 

طبیعتاً رهبران دولتی دارای سبک‎ های ارتباطی منحصر به خودشان هستند، اما پیام ‎هایی که با اولویت قائل شدن برای مردم و با پشتیبانی از بهترین داده‎ ها صادر می‎ شوند، می ‎توانند در عین افزایش رفتارهای مطلوب، کنش ‎‏های آسیب ‏‎رسان را نیز کاهش دهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالروز درگذشت دکتر مصطفی مصباح زاده موسس روزنامه کیهان


  کتاب راهنمای ارتباطات دامپزشکی منتشر شد


  ضداطلاعات درباره کووید-19


  روزنامه‌نگاری هوش مصنوعی؛ امکانات و محدودیت‌ها


  بازتعریف ابعاد تعامل با مشتری


  معرفی کتاب‌های پرطرفدار خارجی/ موانع ارتباط مؤثر داخلی (روابط‌عمومی در تجارت)


  مرگ مرموز دو خبرنگار در کابل


  دورکاری با چند روش به افزایش خلاقیت کمک می‌کند


  تفریح و هیجان در میدان مرگ


  اولین نظام نامه جامع روابط عمومی در آستانه چاپ قرار گرفت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود