درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 11:15   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45051صفحه نخست » رادیو روابط عمومیجمعه، 2 آبان 1399 - 22:44
ردیابی «قوی سیاه»
پونیت رنجن - رویدادهای قوی سیاه، بحران‎ های غیرمنتظره یا غیرقابل پیش ‎بینی هستند که عواقب شدیدی را به دنبال دارند. شیوع کرونا و پیشروی آن به سمت غرب، نوع جدیدی از ابهامات را به وجود آورده است:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رویدادهای قوی سیاه، بحران‎ های غیرمنتظره یا غیرقابل پیش ‎بینی هستند که عواقب شدیدی را به دنبال دارند. شیوع کرونا و پیشروی آن به سمت غرب، نوع جدیدی از ابهامات را به وجود آورده است:


• رکودهای اقتصادی از زمان جنگ جهانی دوم، به خاطر اشتباهات در سیاست‎گذاری اقتصاد و شوک ‏‎های نفتی یا حباب‎ های اقتصادی شکل گرفته‎ اند. اما اضمحلال سریع اقتصاد و بازارهای بورس در دوران کووید-19، یک عامل جدید برای شکل‌‎گیری رکود را مطرح می‎‏ کند: شوک اجتماعی به کل دنیا.

 

در 26 فوریه ‎ی 2020، پرسشنامه ‎ای را در میان بیش از 4200 مدیر آمریکایی توزیع کردیم و از آن‎ها پرسیدیم که کدام‎یک از سه دسته‎ ی فوق – یا گزینه‎ ی چهارم با عنوان «یک عامل دیگر» – می‌توانند عاملی برای تحریک رکود اقتصادی بعدی باشند که 35 درصدشان گزینه‎ ی «یک عامل دیگر» را انتخاب کردند.


• درحالی‏که بحران اقتصادی دنیا در سال 2008 به‌واسطه‌ی قطع عرضه ‎ی سرمایه شکل گرفت، اما این بار اختلالات در هر دو جناح عرضه و تقاضا بودند که موجب شکل‌گیری بحران شدند. از یک‌سو، تعطیلی انبوه کارخانه‎ ها در چین، عرضه‎ ی محصولاتی نظیر قطعات خودرو، قطعات الکترونیک و پوشاک را مختل کرد.

 

از سوی دیگر، قرنطینه‎ ی انبوه جامعه نیز موجب کاهش مصرف آن‎ها شد که عمده‎ ی این کاهش ‎ها در صنایع مسافرتی، مهمان‌پذیرها، رستوران‌ها و بخش‎ های خرده‌فروشی بودند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی