درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 10:33   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45050صفحه نخست » فناوری نوجمعه، 2 آبان 1399 - 20:34
5 راهکار که از ویدئو پادکست های خود کسب درآمد کنید
شروع با پادکست یک چیز است، اما اگر بخواهید از پادکست ها کسب درآمد کنید قضیه کاملا فرق دارد. این کار نیاز به صبر و حوصله، عزم جزم، سخت کوشی و انتخاب روشی صحیح دارد که بتوانید از طریق این ویدئوها کسب درآمد کنید. این پنج مرحله که گفته شد به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق ویدئوها به روشی صحیح کسب درآمد کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پادکست های ویدئویی می توانند روشی موثر برای ایجاد ارتباط قوی با مخاطبان، تسهیل رشد تجارت و تقویت اقتدار ادراک شده شما در یک مکان خاص باشند. آنها همچنین می توانند یک جریان ثابت درآمدزایی ایجاد کنند، به خصوص اگر استراتژی های درست درآمدزایی از پادکست را در این زمینه قرار دهید.

ادوارد کلاین لیستی از کاربران یوتیوب را منتشر کرده است که درآمد مناسبی کسب می کنند و بر اساس آن لیست، یوتیوب می تواند به طور متوسط 2 دلار برای هر 1000 بازدید آگهی کسب کند. این بدان معناست که یک کاربر یوتیوب با یک میلیون مشترک در کانال خود می تواند به راحتی 2000 دلار کسب کند. اما چگونه می توان از پادکست های خود درآمد کسب کرد؟ شاید تعجب کنید! این راهنما 6 راهکار برای کسب درآمد از پادکست ویدیویی و توسعه کسب و کار ساخت ویدیو را به شما ارائه می دهد.

1. به دنبال دریافت هدیه و کمک مالی باشید

ساده ترین راه برای کسب درآمد از پادکست ویدیویی، جستجوی درآمد افراد است. بسیاری از طرفداران و دنبال کنندگان مایلند چند دلار به پادکست های ترجیحی خود بدهند تا مطمئن شوند که همچنان محتوای با کیفیت دریافت می کنند.

راه اندازی و تبلیغ این روش کسب درآمد از پادکست آسان است.

شما می توانید از Patreon یا از کلید PayPal استفاده کنید یا یک حسابی ایجاد کنید و فرم اهدا و کمک مالی را در کانال خود قرار دهید. به دنبال آن، می توانید کمپین GoFundMe را برای افزایش درآمد و ارتباط دوستانه با کاربران راه اندازی کنید.

2. فروش حامیان مالی

فروش حامیان مالی غیر از درخواست کمک مالی، روش ساده و موثر دیگری برای کسب درآمد از پادکست ویدیویی است. دلیل ساده آن این است که شما نیازی به ساخت یا فروش چیزی ندارید. در عوض، شما فقط باید با یک حامی مالی معامله کنید.

این معامله ممکن است این طور باشد که شما یک شرکت یا یک سازمان خاص را به عنوان حامی یا در آغاز یا پایان نمایش خود بشناسید. همچنین ممکن است در جایی از نمایش خود در مورد محصولات یا خدماتتان از حامی مالی خود صحبت کنید. درآمد بر اساس تعداد افرادی که پادکست شما جذب می کند متفاوت است. افزایش تعداد مخاطباان منجر به افزایش درآمد شما می شود.

3. شرکای وابسته

ممکن است برخی از پادکسترهای ویدیویی شروع بازاریابی وابسته را از جستجوی حامیان مالی آسان تر بدانند. هنگامی که با یک شرکت وابسته شریک می شوید، ممکن است مجبور شوید در ازای دریافت پورسانت از طرف شریک وابسته برای هر کالای فروخته شده، کالایی را در نمایش خود تبلیغ کنید. اما بیشتر شرکای وابسته به پادکسترها احتیاج دارند که بتوانند نیازهای مخاطبان را تامین کنند تا بتوانند پول نقد دریافت کنند.

4. ویدئوهای آنلاین خود را بفروشید

با رشد سریع مخاطبان ویدیوی آنلاین، اکنون زمان مناسب برای انتشار ویدئوی کسب و کار خود همسو با تقاضاست. سازندگان وب سایت Wix یا پلتفرم های کسب درآمد ویدئو مانند Uscreen به شما امکان می دهند با استفاده از سایت VOD و برنامه های OTT یک سرویس آنلاین پخش ویدئو ایجاد و راه اندازی کنید.

این امکان را برای شما فراهم می کند تا با فروش آنلاین فیلم ها و ساخت فیلم های واقعی با انعطاف پذیری بالا و بدون مشکلات مرتبط با ایجاد تجارت ویدئویی، امرار معاش کنید.

5. فروش کتاب ها و محصولات اطلاعاتی

فروش کتاب ها و محصولاتی که در پادکست های ویدئویی می آید روشی عالی برای کسب درآمد از طریق پادکست هاسست. از آنجایی که پیشنهادها بسیار ارزان و کم هزینه هستند، به مخاطبان بیشتری نیاز دارید تا بتوانید درآمد زیاد کسب کنید.

اپیزودهای موجود از نمایش‌تان اطلاعات ارزشمندی هستند که می توانید آنها را به کتاب و محصولات اطلاعاتی تبدیل کنید. برای مثال اگر 50 سخنران کلیدی در نمایش‌تان صحبت کنند، می توانید صحبت های آنها را به عنوان جملات کلیدی در کسب و کار در کتاب های الکترونیک و دوره های آنلاین مطرح کنید.

شروع با پادکست یک چیز است، اما اگر بخواهید از پادکست ها کسب درآمد کنید قضیه کاملا فرق دارد. این کار نیاز به صبر و حوصله، عزم جزم، سخت کوشی و انتخاب روشی صحیح دارد که بتوانید از طریق این ویدئوها کسب درآمد کنید. این پنج مرحله که گفته شد به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق ویدئوها به روشی صحیح کسب درآمد کنید.
 

نویسنده: Rilind Elezaj

منبع: www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی