درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 16:57   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45041صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 1 آبان 1399 - 18:18
چهار استراتژی دیجیتال برای فعال بودن ارتباطات کارکنان
ارتباطات کارکنان مدام از طریق کانال ها و پلتفرم ها در جریان است. در همین راستا، چهار استراتژی متمایز با تجزیه و تحلیل داده ها در عصر دیجیتال، روش جدیدی برای ارتباطات کارکنان ایجاد می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بیماری همه گیر کرونا عملاً تمام بخشهای زندگی شخصی و شغلی ما را تحت تأثیر قرار داده است. ما بلافاصله مجبور شدیم برای حفظ و ایجاد روابط با روشهای جدید و متفاوت ارتباط و اشتراک گذاری خود را وفق دهیم. ما به حقایقی در مورد مقاومت و استقامت خود در این آشفتگی ها و تحولات پی بردیم، از جمله:


• فناوری یک پل است - انتقال صدا، ایده ها، تعاملات، از یک مکان به مکان دیگر؛
• سیلوها دیگر مانعی ندارند - ما دریافته ایم که فعالیت مجازی تقریباً سیلوهای شرکت را از بین برده است.
• همدلی از حد متوسط فراتر می رود - ما از لحن و ارتباطات خود برای احترام به احساسات بسیار آگاه هستیم.
• اطلاعات در همه جا موجود است – در دنیای مجازی، هیچ مانع و محدودیتی وجود ندارد و عطش اطلاعات هرگز برطرف نمی شود.
• فعالیت ها شخصی شده اند - ارتباطات و فعالیت ها شخصی شده اند.


از منظر سازمانی، ارتباطات کارکنان به گفتگوی در حال انجام - فراگیر، مداوم و شخصی شده تبدیل شده است. هیچ برنامه زمانی از پیش تعیین شده ای وجود ندارد. این یک اقدام مبتکرانه است که از سوی رهبری هدایت می شود و از سوی کارکنان اطلاع رسانی انجام می شود و بر اطلاعات مرتبط و موضوعات اصلی تمرکز می شود. در این راستا، آموزش و بحث به سهولت انجام می شود.


ارتباطات کارکنان مدام از طریق کانال ها و پلتفرم ها در جریان است. در همین راستا، چهار استراتژی متمایز با تجزیه و تحلیل داده ها در عصر دیجیتال، روش جدیدی برای ارتباطات کارکنان ایجاد می کند.


استودیو تجزیه و تحلیل داده ها: منبعی متمرکز برای ارزیابی ارتباطات کارکنان و نقاط تماس آن، احساسات، صدا، تناوب و دسترسی به اطلاعات ایجاد شده است که بر محتوا، برنامه، کانال و زمان تأثیر می گذارد. از این مرکز اصلی، چهار عمل دنبال می شود - همه آنها با داده ها، تجزیه و تحلیل ها و بینش ها تزریق می شوند:


1. نقشه راهبردی ارتباطات کارکنان - چارچوب برنامه ریزی دیجیتال به صورت هفتگی یا حتی روزانه انجام می شود. قابل انعطاف. تکراری.


2. گزارش سازمانی مرکزی (مضامین، جریان مکالمه) – گزارش های اصلی. داستان ها منعکس کننده کل کسب و کار تحت تأثیر اطلاعات و بینش افراد است.


3. پلتفرم های متعدد (مدیران، هاب، برنامه ها، پادکست ها، ویدئوها) - سیستم هماهنگ شده برای داستان سرایی مشتمل بر پیام رسان ها و کانال ها با بازخورد داخلی برای همه کارکنان به راحتی قابل دسترسی است. هاب مجموعه ای از تمام مطالبی است که در پورتال یافت می شود و مرتباً به روز می شود.


4. اقدام نه آگاهی - فعالیتها یا برنامه های خاص منعکس کننده نقاط عطف یا اقدامات کلیدی کسب و کار در طول سال که باعث ایجاد انگیزه برای عمل می شوند - رفتارها، طرز فکر، مشارکت، همکاری، ایده پردازی.


سبک ارتباطات کارکنان در محیط اجتماعی و دیجیتالی در راستای جستجو و فروش است. مردم باید خود در جستجو، مشارکت و فروش همکاری کنند. این روشی متفاوت (تا حدودی تحریک آمیز) برای کسب سود است.


رهبران دریافته اند که این همه گیرى، اهمیت نیروی کار آگاه، قابل اطمینان و هوشمند را افزایش داده است. بدین ترتیب، ارتباطات کارکنان باید به عنوان یک اولویت استراتژیک برای شرکت در نظر گرفته شود و منابع، توجه و تعهد لازم و ایجاد انگیزه در افراد در یک زمان سخت به آنها داده شود.


موفقیت سازمانی مربوط به عملکرد است. بهره وری. کارایی. استواری. پایداری. اینها ویژگی نیروی کاری در حوزه کسب و کار است. آنها باید در مورد نقش ها و مسئولیت هایشان آگاهی داشته باشند، به درک و دیدگاه های خود اطمینان داشته باشند. از ایده ها و دیدگاه های مختلف استقبال کنید. نسبت به آینده هوشیار باشید. به همکاران و همسالان خود احترام بگذارید.


حالا در این زمان ارتباطات کارکنان پیچیده شده است و انتظار می رود کارکنان در این محیط آشفته و غیرقابل پیش بینی موفق عمل کنند.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد