درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 05:33   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45033صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 1 آبان 1399 - 01:04
نوآوری بانک رفاه کارگران در ثبت تجربه و تعامل با مشتریان
مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند؛ موضوعی که در عملکرد این بانک نیز طی سالیان متمادی با موفقیت در کسب مقام برتر مشتری مداری در سطح کشور نمایان شده و اکنون نیز این بانک را پیشگام ابداع روشی تعاملی در ثبت تجربه و نقطه نظرات مشتریان در سراسر کشور نموده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مسئولان و مدیران ارشد بانک رفاه کارگران همواره تأکید کرده اند که مشتریان اولویت نخست آن ها در فرایند خدمات رسانی بانکی محسوب می شوند؛ موضوعی که در عملکرد این بانک نیز طی سالیان متمادی با موفقیت در کسب مقام برتر مشتری مداری در سطح کشور نمایان شده و اکنون نیز این بانک را پیشگام ابداع روشی تعاملی در ثبت تجربه و نقطه نظرات مشتریان در سراسر کشور نموده است.


به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی بانک رفاه، از جمله دغدغه های اصلی متولیان نظام بانکداری کشور در هر سطحی، آگاهی از نظرات و مشکلاتی است که در فرایند ارائه خدمات بانکی برای مشتریان وجود دارد؛ موضوعی بسیار مهم که در صورت توجه ویژه به آن، می تواند عاملی اصلی در ارتقای کیفیت بسیاری از بخش های خدماتی و مدیریتی محسوب شود.


این امر که پیوسته در زمره برنامه های اصلی مدیران بانک رفاه کارگران قرار داشته است؛ اکنون در قالب نوآوری ارزنده ای با تغییر در نظام نظرسنجی سنتی و ایجاد سامانه های تعاملی ارتباط با مشتری، مسیر بهبود را آغاز کرده است.


بر این اساس، رویکرد مرسوم نظرسنجی از شیوه سنتی، مبتنی بر کاغذ، به روش مکانیزه مبتنی بر پلتفرم های الکترونیک و از جمله QR Code تغییر یافته و در گستره ملی در حال اجرا و بهره برداری است.


این اقدام با هدف بهبود شیوه نظرسنجی از مشتریان و حذف واسطه انسانی در مرحله جمع آوری و ورود اطلاعات و نیز انطباق فرایند نظرسنجی با معیارهای بانکداری سبز، صورت پذیرفته و در قالب چاپ و نصب برچسب QR Code نظرسنجی در تمامی شعب بانک رفاه کارگران ارائه شده است.


بر این اساس، به ازای هر یک از شعب این بانک در کشور، تعداد ۶ برچسب اختصاصی (مختص به هر شعبه) برای نصب در باجه های دریافت و پرداخت، تسهیلات، ارز و واحدهای مدیریتی شعبه چاپ شده است که مشتریان در زمان انتظار، هنگام و یا پایان دریافت خدمات، می توانند با استفاده از یک اپلیکیشن اسکنر در گوشی تلفن همراه خود، پس از اسکن بارکد QR و انتخاب پرسشنامه اختصاصی، اقدام به ثبت نقطه نظراتشان در یک یا تمامی بخش های مربوط به “کارکنان شعبه”، “خدمات صندوق(ریالی/ارزی)”، “خدمات اعتباری(ریالی/ ارزی)” و “مدیریت شعبه” کنند.


در نظر است، بانک رفاه در بازه های زمانی سالیانه، برای مشتریانی که در این طرح همکاری و مشارکت داشته باشند، جوایزی به قید قرعه اهداء نماید.


گفتنی است، بانک رفاه کارگران با ارائه این سامانه در “جشنواره ملی نوآوری محصول برتر ایرانی” که به همت پژوهشکده سیاست گذاری دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در هفدهم بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، در ردیف شرکت های برگزیده قرار گرفت و لوح زرین و تقدیر نامه دریافت کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی