درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 22:27   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4503صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 6 فروردین 1400 - 08:46
پنج گام مناسب برای شروع فعالیت در روابط عمومی
برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| برای کسانی که تازه شروع به فعالیت در روابط‌عمومی می کنند توجه به توصیه های زیر خالی از فایده نخواهد بود:

همیشه حق با مردم است


همیشه حق با مردم است که این می تواند یک راهنمای استراتژیک و کیفیت قابل تحسین رهبری برای روابط عمومی ها باشد. بنابراین در این زمینه علاوه بر بکارگیری مردمداران صادق، با آموزش مستمر، ایشان را در چگونگی به هدف رسیدن، راهنمایی و پشتیبانی نمایید. سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی به عنوان دارایی های آینده به عامل موفقیت شما تبدیل خواهد شد.


تعیین اهداف واقع بینانه


اهداف آرمانی را شناسایی کنید، اما از آن برای دسترسی به موفقیت های فوری استفاده نکنید. لذا پس از تعیین اهداف واقع بینانه، یادگیری نحوه کسب و کار را شروع کنید و حفظ مشتریان و مخاطبان باید اولین هدف باشد. صبر داشته باشید و هر چند ممکن است روند مقداری طولانی شود اما از قانون پرش اجتناب ورزید و برای رسیدن به هدف نهایی، با اهداف کوچک و قابل کنترل شروع نمایید.

برو بالاتر


برو بالاتر؛ این درس خیلی مهمی است. هدف این است که مشتریان و مخاطبان حقظ شوند و از سازمان و شرکت ما راضی باشند. برای این که به این هدق دسترسی پیدا کنیم، تلاش برای انجام بعدی، گوش دادن به مشتریان و مخاطبان و اینکه چگونه می توانیم اهداف خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برسانیم.

حفظ روابط سالم با مشتری


برقراری و حفظ اعتماد سازمان از  مسیر رابطه سالم و صادقانه با مخاطبان و مشتریان عبور می کند. همیشه واقعی باشید و تعامل با مشتریان و مخاطبان را حفظ کنید. در دسترس باشید و برای کسب اطمینان سرمایه گذاری کنید.

کار سخت و سریع


نیاز به استراحت دارید و از تعطیلات به خوبی استفاده کنید. بعد از تعطیلات آخر هفته، باید سخت و سریع کار کنید. اگر شما تمام وقت خود را به کار اختصاص دهید بهره وری تان به حداکثر می رسذ و موجب خاطر رضایت مشتری و مخاطب می شود.

 

 

تعیین اهداف واقع بینانه، گوش دادن به نیازهای مشتریان و مخاطبان و ایجاد روابط واقعی.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  عزای ملی چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی