درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 06:20   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45003صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 28 مهر 1399 - 10:30
6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا
استراتژی روابط عمومی آنلاین هنگامی که مردم وقت خود را در خانه می گذرانند و در بازار نیستند بسیار مهم است. این موارد را اکنون و در آینده بخاطر بسپارید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با درنظر گرفتن همه گیری کرونا، در این قسمت چند روش برای ایجاد استراتژی روابط عمومی آنلاین برای رشد کسب و کار آورده شده است.

دسترسی خود را بیشتر کنید

یکی از بزرگترین راه هایی که اکنون استراتژی روابط عمومی آنلاین می تواند به شرکت شما کمک کند این است که می توانید دسترسی خود را بیشتر کنید. وقتی مردم بیشتر در خانه هستند، در نتیجه برای خرید زیاد به بیرون از خانه نمی روند. در عوض، آنها بیشتر در خانه مشغول رایانه و تلفن های همراه خود هستند. شما می توانید از ابزارهای دیجیتال برای تبلیغ خود استفاده کنید و استراتژی مناسب روابط عمومی می تواند به شما کمک کند.

یک شرکت روابط عمومی می تواند به شما کمک کند تا بر بازاریابی دیجیتال و نکات و ترفندهای مناسب متمرکز شوید. شما می توانید از این استراتژی برای دستیابی به مشتریان جدید استفاده کنید حتی اگر آنها به ندرت خانه های خود را ترک کنند. به این ترتیب، قبل از شروع دوباره بازاریابی، لازم نیست صبر کنید تا همه چیز به حالت عادی برگردد.

شهرت خود را بازیابی کنید

در اینترنت، اخبار مانند آتش سوزی منتشر شده و گسترش می یابد. وقتی کسی داستان جدیدی را به اشتراک بگذارد، دوستانش آن را می بینند و می توانند آن را به اشتراک بگذارند. پس از چند بار تکرار، صدها نفر می توانند اخبار را ببینند.

این اتفاق می افتد فرق نمی کند داستان خوب یا بد باشد، و شما می توانید از روابط‌عمومی خوب به نفع خود استفاده کنید. اگر اخیراً اشتباهی از شما سرزده، مانند نقض حقوق مشتری، می توانید از روابط عمومی برای جبران آن استفاده کنید.

شاید شما بیشتر روی امنیت شبکه تمرکز کرده اید یا محدودیت های مربوط به اینکه چه کسی می تواند به چه اطلاعاتی دسترسی پیدا کند را تشدید کرده اید. در هر صورت، می توانید از اینترنت برای تبلیغ سیاست های جدید خود استفاده کنید.

مجلات مرتبط را هدف قرار دهید

می توانید از این زمان برای انتشارات آنلاین در صنعت خود استفاده کنید، بنابراین می توانید تبلیغات رایگان دریافت کنید. یک شرکت روابط عمومی می تواند به شما در یافتن این انتشارات کمک کند و می توانید ایده خود را به ویراستار ارائه دهید.

اگر کسی را ندارید که بتواند در مورد کسب و کار شما داستانی بنویسد، می توانید از شرکت روابط عمومی خود بخواهید که این کار را انجام دهد.

همکاری با با اینفلوئنسرها

روش دیگر برای استفاده از روابط عمومی دیجیتال در زمان شیوع کرونا، تمرکز بر اینفلوئنسرها یا تأثیرگذاران است. اینها افرادی هستند که به نوعی از پلتفرم های آنلاین خوبی دارند. آنها مرتباً محتوا می سازند و ارسال می کنند و مخاطبان وفاداری دارند.

این افراد اغلب در وبلاگ ها، اینستاگرام یا یوتیوب پست‌های خود را ارسال می کنند. بسته به مخاطبان خود، می توانید در شبکه های اجتماعی مختلف به دنبال اینفلوئنسر باشید.

وقتی اینفلوئنسر را یافتید که محصولات و خدمات شما را دوست داشته باشند، می توانید برای همکاری با او تماس بگیرید. سپس، آنها محتوایی را ایجاد می کنند که شما می توانید تأیید کنید و آنها آن را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارند.

بر رسانه های اجتماعی متمرکز شوید

اگر نمی توانید اینفلوئنسر بیابید که در مورد کسب و کار شما پست ارسال کند، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. می توانید یک حساب کاربری در فیس بوک یا اینستاگرام ایجاد کنید و می توانید اشتراک گذاری محتوای تولید شده را شروع کنید.

پست ها می توانند روی محصولات یا خدمات جدید تمرکز کنند و شما می توانید در پشت صحنه موارد جدید را به اشتراک بگذارید. شما می توانید نکات و ترفندهایی را در مورد نحوه استفاده از محصول یا خدمات خود به اشتراک بگذارید و همچنین می توانید از هشتگ ها و تعامل برای افزایش فالوور استفاده کنید. اما با یک یا دو شبکه اجتماعی شروع کنید. شما نیازی به حضور در همه جا ندارید، اما باید در جایی باشید که مشتریان ایده آل شما هستند تا در واقع اقدام به فروش کنید.

لیستی از ایمیل تهیه کنید

اگر افراد زیادی به وب سایت شما مراجعه می کنند، می توانید از یک لیست ایمیل برای کمک به روابط عمومی استفاده کنید. شما می توانید یک کد کوپن یا محرک های دیگری برای ثبت نام افراد پیشنهاد دهید.

سپس، می توانید از ایمیل های خود برای به اشتراک گذاشتن معاملات جدید استفاده کنید و همچنین می توانید نکات و منابع انحصاری برای مشتریان خود در نظر بگیرید. این کار باعث می شود افراد علاقه مند به دریافت ایمیل های شما شوند و می توانند به پیشنهادهای شما فکر کنند.

استراتژی روابط عمومی آنلاین هنگامی که مردم وقت خود را در خانه می گذرانند و در بازار نیستند بسیار مهم است. این موارد را اکنون و در آینده بخاطر بسپارید.

منبع: www.publicrelationstoday.com
نویسنده: Jeremy Sutter
Sep 23, 2020
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی