درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44984صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 27 مهر 1399 - 00:38
6 مهارت ضروری متخصصان روابط‌عمومی در سال 2020
مهارت های ذکر شده در این مقاله به شما کمک می کند تا یک متخصص حرفه ای در روابط‌عمومی باشید. اگر نکات مندرج در این مقاله را به طور مداوم و با پشتکار دنبال کنید، مهارت های روابط‌عمومی خود را به طور قابل توجهی ارتقا می دهید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در روابط‌عمومی، برای اینکه یک فرد موفق باشید، مهارت های خاصی باید داشته باشید. با پیشرفت تکنولوژی و بسیاری از کانال های دیجیتال دیگر، برای موفق بودن در یک حرفه، داشتن مدرک کافی نیست. برای همگام شدن با رقابت، باید خود را نیز ارتقا دهید.


در این مقاله، مهارت های حرفه ای که یک فرد در سال 2020 باید داشته باشد، ارائه شده است:


1. مهارت های نرم روابط‌عمومی


در روابط‌عمومی، برای اینکه یک فرد موفق باشید، باید مهارت های نرم کسب کرده باشید. شما روزانه با افراد زیادی در تعامل خواهید بود. توانایی برقراری ارتباط قوی با مشتری و مردم بسیار مهم است. مهارت نرم به شما کمک می کند تا در کار خود بهتر عمل کنید.


مهارت های نرم آن چیزی است که به عنوان "مهارت های مردمی" یا "مهارت های بین فردی" شناخته می شود. برخلاف مهارت های فنی، اندازه گیری مهارت های نرم آسان نیست. مهارت های نرم نیز محدود به هیچ نوع شغلی نیست. هر حرفه ای باید آنها را داشته باشد. مهارت های نرم تعیین می کند که شما با افراد دیگر در محیط کار و خارج از آن چگونه تعامل داشته باشید.


در حالی که برای انجام کار مهارت های سخت لازم است، مهارت های نرم شما را به یک متخصص روابط‌عمومی بهتر تبدیل می کند. مهارت نرم به شما کمک می کند تا در حل تعارض و مدیریت مشتری بهتر عمل کنید.


در اینجا برخی از مهارت های نرم روابط‌عمومی حرفه ای آورده شده است:


ارتباطات: هر متخصص روابط‌عمومی باید بتواند ارتباط موثری برقرار کند. برقراری ارتباط با رسانه ها و مردم یکی از نقش های یک حرفه ای روابط‌عمومی است. مهم است که شما یاد بگیرید چگونه با افکار خود ارتباط برقرار کنید تا دچار سردرگمی نشوید. برخی از راه هایی که به شما کمک می کند با دیگران ارتباط خوبی برقرار کنید، تمرین خوب گوش دادن، پرسیدن و توجه به زبان بدن است.


سازمان: افراد حرفه ای در روابط‌عمومی نقش مهمی دارند. برخی از این نقش‌ها شامل ارتقاء سازمان، دفاع از اعتبار شرکت از طریق رسانه ها، نشر پیام شرکت در داخل و خارج از شرکت و موارد دیگر است. برای انجام وظیفه خود به نحو احسن، مهارتهای سازمانی لازم است. سازمان یافته بودن، احتمال اشتباه شما را کاهش می دهد و همچنین بهره وری شما را افزایش می دهد. برخی از راههایی که می توانید مهارتهای سازمانی خود را ارتقا دهید عبارتند از ایجاد یک برنامه زمانی، به حداقل رساندن وقفه در کار، سازماندهی فضای کاری و ایجاد سیستم بایگانی.


در تیم خود فعال باشید: هر فرد حرفه ای در روابط‌عمومی بخشی از یک تیم است. بنابراین فعال بودن شما بسیار اهمیت دارد. اعضای تیم شما باید از کار کردن با شما احساس راحتی کنند. یکی از راه هایی که می توانید در تیم فعال باشید، درک هدف تیم است. شما باید واقعاً متعهد باشید که به تیم در رسیدن به اهداف خود کمک کنید.


سایر مهارت‌هایی که یک فرد حرفه ای در روابط‌عمومی باید داشته باشد عبارتند از: خونسردی، مهارتهای رهبری، مهارتهای حل مسئله، برنامه ریزی، انعطاف پذیری، مدیریت زمان و ایجاد روابط.


2. مهارتهای بازاریابی


مهارت های بازاریابی برای متخصصان روابط‌عمومی بسیار ضروری است. جهان به طور فزاینده ای مبتنی بر دیجیتال است، بنابراین بسیار مهم است که افراد حرفه ای روابط‌عمومی مهارت های بازاریابی دیجیتال داشته باشند. به خصوص در عصر حاضر که اکثر مردم بیشتر کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، مهم است که متخصصان روابط‌عمومی بتوانند از طریق چندین پلتفرم به آنها دسترسی پیدا کنند.


در حالی که روش های سنتی مانند رسانه های چاپی هنوز کار می کنند، بازاریابی به شما کمک می کند تا مخاطبان بسیار بیشتری داشته باشید. شما می توانید از طریق رسانه های اجتماعی، تبلیغات PPC یا بازاریابی محتوا به مصرف کنندگان هدف خود برسید.


در اینجا به برخی از مهارت های بازاریابی که متخصصان روابط‌عمومی باید داشته باشند، اشاره شده است:


بهینه سازی موتور جستجو: SEO فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجوست. هرچه رتبه وب سایت شرکت شما در موتورهای جستجو بیشتر باشد، بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد.


تحقیق کلمات کلیدی: تحقیق کلمات کلیدی شامل یافتن کلمات کلیدی و عبارات مشهوری است که مخاطبان شما در موتورهای جستجو به دنبال آنها هستند. این کار به شما کمک می کند بهترین کلمات کلیدی را که باید برای آنها رتبه بندی کنید شناسایی کنید.


این مقاله ها را بخوانید تا به شما کمک کند کلمات کلیدی/SEO را به استراتژی روابط‌عمومی خود اضافه کنید:


• این روشهای کلیدی SEO را در استراتژی روابط‌عمومی خود بگنجانید.
• نکاتی درباره SEO که همه افراد در روابط‌عمومی باید از آنها استفاده کنند.
• روش های ساده ای که می توانید روابط‌عمومی خود را با SEO بهبود بخشید.
 

سایر مهارت های بازاریابی که یک متخصص روابط‌عمومی باید بداند عبارتند از بازاریابی رسانه اجتماعی، تحلیل رقابتی و بازاریابی محتوا.


این مقالات برای شروع به شما کمک می کنند:
• 7 مرحله برای ایجاد تقویم تبلیغاتی موثر در شبکه های اجتماعی؛
• استراتژی محتوای روابط‌عمومی: اجتماعی شدن با محتوای رسانه های اجتماعی؛
• 4 راهی که رقبای شما از نظارت بر رسانه استفاده می کنند.
• نکاتی برای ایجاد استراتژی بازاریابی محتوای موثر.


مقالاتی که در بالا ذکر کردم به شما کمک می کند مهارت های بازاریابی خود را به عنوان یک متخصص روابط‌عمومی ارتقا دهید.


نکته: جستجو در سئو و کلمات کلیدی ممکن است دشوار باشد، بویژه هنگامی که فعالیت های دیگری دارید که نیاز به توجه دارند. با استفاده از نرم افزار SEO می توانید فرآیند را خودکار کنید. این نرم افزار به بهبود کارایی شما کمک می کند.


3. مهارت نوشتن


یکی از مهارت های کلیدی که هر متخصص روابط‌عمومی باید بداند نوشتن است. نوشتن و ارتباطات در هسته و مرکز روابط‌عمومی قرار دارد.


تمام متخصصان روابط‌عمومی باید توانایی تولید محتوا را داشته باشند، خواه نوشتاری برای شرکت‌تان باشد، یک مطالعه موردی باشد یا مقاله ای برای چاپ، متخصصان روابط‌عمومی باید مهارت درست نویسی را بلد باشند.


توانایی استفاده از واژه ها برای برقراری ارتباط، بیان عقاید، برانگیختن عواطف خوانندگان و اثرگذاری مهارتی است که هر متخصص موفق روابط‌عمومی باید داشته باشد.


4. مهارت های تحقیقاتی


متخصصان روابط‌عمومی باید با مشتریانی از صنایع مختلف کار کنند. برای ارائه خدمات موثر به مشتریان خود، باید در مورد کسب و کار مشتری آگاهی داشته باشید. به همین دلیل متخصصان روابط‌عمومی باید در انجام تحقیقات مهارت لازم را داشته باشند.


توانایی انجام تحقیق به متخصصان روابط‌عمومی امکان برقراری ارتباط درباره هر موضوعی را می دهد.


به عنوان مثال متخصصان روابط‌عمومی باید توانایی انجام تحقیقات در سطح عمیق را داشته باشند تا بتوانند خواسته های مخاطبان هدف را برآورده سازند. درک مخاطبان هدف به شما کمک می کند تا پیام‌تان به یک برند تبدیل شود که با آن شناخته شوید.


5. مهارت های فن بیان و سخنرانی


نکته بسیار مهم این است که متخصصان روابط‌عمومی بیاموزند که چگونه ایده های خود را به شیوه ای تاثیرگذار به مشتریان، روزنامه نگاران و خریداران رسانه ارائه دهند. مهارت های سخنرانی به شیوه ای تاثیرگذار به شما کمک می کند تا با اعتماد به نفس ارتباط برقرار کنید و مخاطب مورد نظر خود را برای شنیدن و انجام اقدامات مورد نظر ترغیب کنید.


برای بهبود فن خود این مراحل را دنبال کنید:
• از معرفی خود غافل نشوید. برای نشان دادن تخصص خود وقت بگذارید. معرفی خود یک روش عالی برای جذب مخاطبان است.
• با نکته ای که توجه جلب می کند، شروع کنید.
• بر روی پیام اصلی سخنرانی تمرکز کنید.
• همیشه قبل از سخنرانی تمرین کنید.


6. مهارت های تحلیل محتوا


متخصصان روابط‌عمومی باید بتوانند عملکرد خود را تحلیل کنند. اگر شما بتوانید درک کنید که مخاطبان شما چه واکنشی نسبت به پیام های شما نشان می دهند، بهتر می توانید به آنها نزدیک شوید.


تجزیه و تحلیل به شما نشان می دهد کدام صفحه ها بیشترین میزان بازدید را دارند، موضوعاتی که بیشتر بر آن کلیک می شود و بهترین قالب محتوا را دارند. این داده ها به شما کمک می کند وظیفه خود را به عنوان یک متخصص حرفه ای بهتر انجام دهید. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید، بازده سرمایه بیشتری از اقدامات خود در زمینه روابط‌عمومی دریافت خواهید کرد.


یکی از بهترین پلتفرم ها برای تجزیه و تحلیل محتوا، Google Analytics است. این یک ابزار رایگان است که به شما کمک می کند تا عملکرد محتوای خود را تجزیه و تحلیل کنید.


مهارت های ذکر شده در این مقاله به شما کمک می کند تا یک متخصص حرفه ای در روابط‌عمومی باشید. اگر نکات مندرج در این مقاله را به طور مداوم و با پشتکار دنبال کنید، مهارت های روابط‌عمومی خود را به طور قابل توجهی ارتقا می دهید.

 

نویسنده: Marvellous Aham-adi

منبع: www.publicrelationstoday.com

Oct 9, 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد