درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 مهر 1399 - 06:16   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل
  تاکید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کشاورزی بر ارتباط همدلانه بین اصحاب رسانه و روابط عمومی ها
  روابط عمومی هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی برتر شد
  هنر بازاریابی اجتماعی
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44979صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 26 مهر 1399 - 17:16
تاکید مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران بر ضرورت تغییر رویکرد رسانه ای در مقابله با کرونا
با توجه به ایجاد محدودیت ورود و خروج مردم دربحث پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و کنترل آن، ازاهالی رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی انتظارداریم به عنوان موضوعی انسانی و مسئولانه برای این مهم اهمیت قائل شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به ایجاد محدودیت ورود و خروج مردم دربحث پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و کنترل آن، ازاهالی رسانه و فعالین شبکه های اجتماعی انتظارداریم به عنوان موضوعی انسانی و مسئولانه برای این مهم اهمیت قائل شوند.

به گزارش شارا، عباس مهدوی افزود: اکنون جدی ترین مساله درکشور ما مانند دیگر کشور ها بحث کروناست که اطلاع رسانی باید دقیق تر و هوشمندانه تر باشد.

وی تصریح کرد: از رسانه ها انتظار داریم در راستای آگاه سازی جامعه پای کار باشند و از مدیران شبکه های اجتماعی و کانالهای پرمخاطب انتظار داریم آگاهی بخشی موثر را الویت نخست خود قراردهند.

مهدوی افزود: متاسفانه با توجه به آمار بالای ابتلا افراد به این ویروس و از دست دادن هم وطنانمان، عادی انگاری مردم باید به طور مرتب گوشزد شود .بی تفاوتی اجتماعی را باید جدی گرفت. صرف بیان امارکرونا موجب عادی انگاری در جامعه شده است. باید به سراغ خانواده هایی رفت که روزانه سوگوار عزیزان خود می شوند.

وی گفت: هر کشور و جامعه ای که این مساله را جدی گرفت درمهار و کنترل آن موفق بود. حس مسئولیت پذیری اجتماعی باید را در جامعه تقویت کنیم و باید بدانیم همه نسبت به هم مسئولیم.

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری مازندران با اشاره به اینکه اکنون فضای نوینی را در فعالیت رسانه ای کشور با خلاقیت ونوآوری باید رقم زدافزود : رسانه های مازندران تا کنون باهمراهی درست در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه خوب عمل کردند. این تلاش درموج جدید شیوع ویروس باید با حس دردمندانه و کاهش آمار جان باختگان توام شود.

وی افزود:با مراجعه زیاد بیماران به بیمارستان ها زحمات کادردرمان بیشتر شد که این زحمات آنان در رسانه ها می بایست مورد تجلیل قرار گیرد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


  گزارش نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  نوکیا شبکه نسل چهارم تلفن همراه را در کره ماه برای ناسا می‌سازد


  حمله سایبری چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی