درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 مهر 1399 - 05:58   

کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل

  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل


ادامه ادامه مطلب یک

بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا

  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


ادامه ادامه مطلب دو

حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا

  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کیفرخواست بزرگ دولت آمریکا علیه گوگل
  تاکید رئیس مرکز روابط عمومی وزارت کشاورزی بر ارتباط همدلانه بین اصحاب رسانه و روابط عمومی ها
  روابط عمومی هیأت بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی برتر شد
  هنر بازاریابی اجتماعی
  روابط عمومی و فرار از واقعیت‌ها!
  بازدید مسول وکارشناسان روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب از مراکز بهزیستی
  گزارش برگزاری وبینار تخصصی نظرسنجی و روابط عمومی برتر
  زمانی یک سازمان موفق خواهد بود که روابط‌عمومی پویا یی داشته باشد
  اثر ماندگار چالش‌های ۲۰۲۰ بر رهبری سازمانی
  حمله جمهوریخواهان به «توئیتر» در کارزار انتخاباتی امریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44970صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 25 مهر 1399 - 12:57
اهمیت مشارکت در عملکرد تجاری
ارتباطات همچنین نقش مهمی در تعامل ذینفعان دارد. Mishra و Boynton پیشنهاد می کنند که استراتژی های ارتباطی صحیح می توانند شفافیت را بهبود بخشند و تعامل را افزایش دهند. به طور خاص، ارتباطات داخلی برای ایجاد تعامل کارکنان و افزایش عملکرد بسیار مهم است. ثابت شده است که توانایی رهبران در برقراری ارتباط مستقیماً با بهبود تعامل کارکنان ارتباط دارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت هایی هستند که سود بالایی کسب می کنند و بیش از متوسط ​​صنعت خود رشد می کنند. این سازمان‌های با کارایی بالا این نتایج را نه به طور اتفاقی بلکه با برنامه ریزی و هدفگذاری به دست می آورند. رهبران آنها تصمیم گرفته اند فرهنگ با عملکرد بالا ایجاد کنند و فضایی را ایجاد کنند که به موفقیت آنها کمک می کند. بهبود سطح تعامل کارمندان در شرکت یکی از عناصر اصلی برای رسیدن به موفقیت در تجارت است.


تعامل کارمند

کارمندان وقتی اطلاعات لازم برای انجام وظایف خود را بدست می آورند درگیر می شوند و از کار خود به عنوان چیزی قابل توجه برای شرکت یاد می کنند. در حالی که، کارمندان غیر متعهد توجه و تلاش کامل خود را انکار می کنند و کار خود را نمی شناسند. این امر باعث عدم ارتباط با مشتریان و همکاران آنها می شود که منجر به عملکرد نامناسب می شود.

کان سه ویژگی اشتغال در کارمندان را مشخص می کند:

- معناداری روانشناختی
- ایمنی روانی
- در دسترس بودن روانشناختی

معناداری، قوی ترین رابطه را نشان می دهد. ارتقای شغل و تناسب نقش کار با معناداری روانشناختی ارتباط مثبت دارد. معناداری از احساس کارکنان ناشی می شود که گویی کار آنها ارزشمند است.

 

ایمنی زمانی تجربه می شود که اعتماد و اطمینان حاصل شود و کارمندان می توانند بدون ترس از عواقبی که ممکن است بر شغل یا تصویر شخصی آنها تأثیر منفی بگذارد، در کار خود شرکت کنند. در دسترس بودن روانشناختی با منابع موجود رابطه مثبت دارد و با مشارکت در فعالیت‌های خارجی رابطه منفی دارد. در دسترس بودن زمانی برقرار می شود که افراد منابع روانی، عاطفی و جسمی داشته باشند تا شخصاً در کار خود شرکت کنند.

این سه ویژگی مشارکت در کارمندان همزمان با نقشی است که مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) در تعامل ذینفعان بازی می کند. در واقع، PPM به ذینفعان اجازه می دهد تا نمای کلی از آنچه سازمان می خواهد به انجام برساند، داشته باشند. برای ایجاد اعتماد در میان ذینفعان، شرکت ها می توانند با استفاده از PPM فرایندی را برای مدیریت منابع بر اساس اهداف سازمان ایجاد کنند تا ذینفعان بتوانند به طور کامل در کار خود شرکت کنند.

ارتباطات همچنین نقش مهمی در تعامل ذینفعان دارد. Mishra و Boynton پیشنهاد می کنند که استراتژی های ارتباطی صحیح می توانند شفافیت را بهبود بخشند و تعامل را افزایش دهند. به طور خاص، ارتباطات داخلی برای ایجاد تعامل کارکنان و افزایش عملکرد بسیار مهم است. ثابت شده است که توانایی رهبران در برقراری ارتباط مستقیماً با بهبود تعامل کارکنان ارتباط دارد.


فرایندهای مدیریت

محققان گزارش می دهند مدیرانی که اصول مدیریت را به کار می گیرند و از آن پیروی می کنند، با حذف موانع سر راه مشارکت کارکنان، محیطی را برای دستیابی به موفقیت ایجاد می کنند. در همان زمان، رهبرانی که از فرایند مدیریت استفاده می کنند، علاوه بر تخصیص منابع لازم برای پاسخگویی به انتظارات مدیریت، انتظارات را مدیریت می کنند و کارمندان را مسئول پذیر می کنند.

PPM یک فرایند مدیریتی در نظر گرفته می شود که در آن مدیران وظایف مدیریتی را برای اجرای فرایند اجرا می کنند. این وظایف منجر به توانمند سازی، مداخله و تشویق می شود (جوناس، 2010). این موضوع به اهمیتی که رهبران در پیشبرد تعامل و فرهنگ کلی سازمان دارند، اشاره دارد. البته، پرداختن مستقیم به تعامل و فرهنگ، از طریق یک استراتژی خاص مهم است، به همین ترتیب نیز ترکیب رهبران سازمانی، فرایندهای مدیریت و ایجاد استراتژی به منظور هدایت اهداف سازمان نیز مهم است.

تعامل ذینفعان در PPM

کارمندان به عنوان سهامداران شرکت در نظر گرفته می شوند. اگر شرکت ها با ذینفعان به طور یکسان رفتار کنند، به عملکرد شرکت کمک می کند.

هریسون و ویکس (2013) گزارش دادند که می توان ذینفعان را برای به دست آوردن سهمی از منابع محدود شرکت با یکدیگر در رقابت دانست، که هم منجر به درگیری بالقوه و هم درگیری می شود. در عین حال، علیرغم این درگیری، اگر ذینفعان بخواهند به اهداف خود برسند، به حمایت شرکت بستگی دارند (فریمن، هریسون و ویکس، 2007).

 

 این رابطه بین سهامداران و شرکت بر اهمیت همکاری بین همه طرف‌ها برای ایجاد ارزش برای کل سازمان تأکید می کند. برای تأثیر مثبت فرهنگ سازمان از طریق مدیریت ذینفعان، مهم است که شرکت ها قوانین مشترکی را با سازمان و ذینفعانی که فراتر از منافع شخصی خود هستند، ادغام کنند.


یادت باشه

شیوه های PPM ذینفعان را در بر می گیرد، در حقیقت ثابت شده است که اگر شرکت ها می خواهند موفق شوند، باید استراتژی هایی را توسعه دهند که شامل افزایش مشارکت کارکنان باشد. کارمندان متعهد عملکرد سازمانی و ارزشهای محکم را برانگیخته و برای دستیابی به مزیت رقابتی در تجارت حیاتی هستند. از آنجا که ذینفعان نقشی اساسی در PPM دارند، تعامل ذینفعان به دلیل ماهیت بهم پیوسته بر فرهنگ شرکت تأثیر می گذارد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی‌های پاسخگویی به سوالات مشتریان


  چهار قاعده برای مذاکره‌ای موفق


  چگونه تنوع را در محل کار افزایش دهیم؟


  اشتباهات در فروش


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  بازیابی آزادی عمل در دوران کرونا


  گزارش نشست شورای روابط عمومی های استان مرکزی


  6 نکته برای بهبود استراتژی روابط عمومی آنلاین در زمان شیوع کرونا


  نوکیا شبکه نسل چهارم تلفن همراه را در کره ماه برای ناسا می‌سازد


  حمله سایبری چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی