درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 23:11   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44958صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 23 مهر 1399 - 23:22
ضعف روابط عمومی پاشنه آشیل استانداری خوزستان است
اگر قرار است مُستند سازی و تصویر سازی مناسبی از عملکرد و اقدامات استانداری خوزستان صورت گیرد خانه تکانی رویکردی در روابط عمومی و تیم رسانه ای استانداری خوزستان امری لازم و ضروری است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| حوزه بازرسی وزارت کشور در گزارشی، نتیجه ارزیابی عمل کرد استانداری های کشور در شاخص‌های اختصاصی و عمومی را اعلام کرد.


بر اساس این گزارش رسمی، استانداری خوزستان با کسب ۱۵۳۷ امتیاز در سال ۹۸ در بین استان های کشور، "رتبه آخر" را کسب کرد؛ این رتبه درحالی است که استان خوزستان همواره در سال های گذشته بیش ترین اعتبارات را در بودجه سالانه به خود اختصاص داده است.


غلامرضا شریعتی از خرداد سال ۹۵ سُکانداری استانداری را بر عهده گرفته و در این مدت به دلیل عدم شایسته‌سالاری در انتصابات، وضعیت مُبهم اعتبارات پروژه‌ها، آشفتگی مدیریتی، اظهارات جنجال برانگیز و حواشی مختلف مورد نقد شخصیت‌ها و جریان‌های مختلف کشور به ویژه استان خوزستان قرار داشته است.


پاشنه آشیل استانداری را باید در عدم ارتباط سازنده و تعامل مثبت دستگاه استانداری با اهالی رسانه و خبرگزاری ها جست و جو کرد. علت ضعف مُفرط استانداری نه در معاونت ها و نه در دستگاه ها بلکه باید در زیر گوش استانداری جُست! بی شک بخشی از این ارزش یابی ماحصل مستندسازی تیم حوزه مدیریت و روابط عمومی استانداری خوزستان است.


روابط عمومی به جای ارتباط سازنده برای انعکاس بهتر و شفاف وضعیت خوزستان و تلاش های صورت گرفته با ایجاد تقابل با رسانه ها به ویژه رسانه های انقلابی فرصت بازنمایی تلاش های صورت گرفته را از استانداری سلب کرده است.


بسیاری از خبرگزاری های رسمی کشور در استان هیچ ارتباط سازنده و موثری با استانداری ندارند و این ضعف بزرگی برای استانداری است که اثرات این خطای استراتژیک روابط‌عمومی در این گونه گزارش ها مشهود و مُبرهن است.


امروز روابط عمومی استانداری خوزستان بیش از آن که بتواند با خبرگزاری ها و مطبوعات موثر و رسمی استان تعامل کند یا به افرادی که شعاع اثرگزاری آنها نهایت در گروه های واتس آپی است بَسنده کرده و یا دست به دامان برخی رسانه های پایتخت نشین شده است.


این انتظار همچنان باپرجاست که ماحصل دیدار و جلسات مکرر جناب استاندار با مطبوعات گلچین شده تهرانی چه بود؟ چه آورده ی برای خوزستان داشت؟


اگر قرار است مُستند سازی و تصویر سازی مناسبی از عملکرد و اقدامات استانداری خوزستان صورت گیرد خانه تکانی رویکردی در روابط عمومی و تیم رسانه ای استانداری خوزستان امری لازم و ضروری است.


رسانه های دل سوز استان نقشی مهم در افکار عمومی کشور دارند و مناسب است لذا شایسته است که به جای تقابل با نقدها و دل سوزی ها و به قوه قهریه متوسل شدن، دستِ یاری رسانه ها را رد نکند و با پذیرش نقدهای سازنده، موتور پیش رفت و توسعه ی استان را روشن نگه دارد.


لازم است روابط عمومی تمرکز خود را از مسایل غیر رسانه ای برداشته و با ارتباط سازنده با رسانه های دل سوز تا دیر نشده استان را از قَعر رتبه به رتبه های مناسب تر سوق دهد.

 

منبع: تابناک خوزستان

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی