درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:45   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44928صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 22 مهر 1399 - 01:27
شاخص های ارزیابی روابط عمومی های ایلام اعلام شد
در امتیازبندی شاخص های اطلاع رسانی و درج اخبار و اطلاعات در رسانه هایی همچون هفته نامه، ۲ هفته نامه، ماهنامه و روزنامه هرکدام پنج و در مجموع ۱۰ امتیاز برای رسانه های مکتوب در نظر گرفته شده است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط‌عمومی استانداری ایلام گفت: 10 امتیاز ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان که از طریق شاخص های ۲۰ گانه انجام می گیرد، به درج خبر در رسانه های مکتوب استان اختصاص یافته است.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی بر توجه بیشتر مدیران استان به رسانه های مکتوب تاکید کرد و اظهار داشت: در دیدار اخیر جمعی از مدیران مسئول هفته نامه های مکتوب استان یکی از دغدغه های این قشر سخت شدن فضای کسب و کار در کنار ظهور و بروز فضای مجازی و اوضاع کرونایی بود که در این رابطه استاندار ایلام دستور داد در ارزیابی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی که بصورت ماهیانه انجام می گیرد سازوکاری اتخاد شود که مدیران به این رسانه ها توجه بیشتری داشته باشند.
 
 وی افزود: در امتیازبندی شاخص های اطلاع رسانی و درج اخبار و اطلاعات در رسانه هایی همچون هفته نامه، ۲ هفته نامه، ماهنامه و روزنامه هرکدام پنج و در مجموع ۱۰ امتیاز برای رسانه های مکتوب در نظر گرفته شده است.
 
 مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری ایلام اصلاح روند نظم در انتشار را دیگر مطالبه رسانه های مکتوب استان از استاندار ایلام عنوان کرد و گفت: در این رابطه استاندار ایلام در تماس تلفنی با معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار اصلاح نظم درانتشار برای دریافت آگهی های دولتی به نشریات محلی از ۸۰ به ۵۰ درصد شد که مورد موافقت قرار گرفت.
 
 قیصربیگی با اشاره به شرایط کنونی کشور و اتخاد مسیر عقلانی در فضای رسانه ای استان از مجموعه خبرنگاران و اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت: امروز در سپهر رسانه ای استان مسائل جناحی و گروهی رنگ باخته است و بجای آن دغدغه مندی های دلسوزانه حول مسائل توسعه ای استان شکل گرفته است که یقینا تداوم این حرکت ارزشمند خیر و صلاح همه را در بر خواهد داشت.
 
 وی امیدآفرینی وحرکت درمسیر وحدت و همدلی را کوبنده ترین پاسخ به جنگ روانی دشمن در شرایط کنونی عنوان کرد و افزود: تمامی تلاش دشمنان نظام و کشور دلسرد کردن مردم از مسئولان است و برای رسیدن به این هدف شوم ظالمانه ترین تحریم ها را اعمال کرده اند و در یک جنگ روانی با در اختیار داشتن شبکه های گسترده تبلیغاتی با سیاه نمایی و بزرگنمایی مسائل تلاش می کنند مسئولان را ناتوان در حل مشکلات نشان دهند.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام با بیان اینکه امروز باید تراز رفتار کسانی که داعیه دلسوزی برای مردم دارند را بر عیار امید آفرینی و وحدت آفرینی در شرایط کنونی سنجید، اظهار داشت: این رویه نیکو در استان به شکل خردمندانه ای در حال اجرا است و در این بین رسانه های دلسوز با درک درستی از شرایط موجود و با امید آفرینی متعهدانه در مسیر وحدت، همدلی و هم افزایی حرکت می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد