درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:20   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
  کلود در رتبه‌بندی چت‌بات‌های هوش مصنوعی مقام اول را به دست آورد
  نظرسنجی گالوپ: اکثر آمریکایی‌ها اکنون با اقدام اسرائیل در غزه مخالفند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44899صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 20 مهر 1399 - 11:02
رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب: روابط عمومی صنعت نفت باید رنگ و بوی تکنیکال داشته باشد
ما به عنوان روابط عمومی یک شرکت صنعتی با روابط عمومی های دیگر سازمانها متفاوت هستیم. روابط عمومی صنعت نفت باید رنگ و بوی تکنیکال داشته باشد چون سازمان ما، یک سازمان فنی و صنعتی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب از روابط‌عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران بازدید کرد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی نفت گچساران، شهرام وردک ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران این شرکت گفت: گچساران شهری مهم است و کار در نفت و گاز با حجم گسترده فعالیت در چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان، فارس و بوشهر سختی‌ها و ظرافت خودش را به همراه دارد و خوشحالم که شما در انجام وظایف محوله در روابط عمومی با درایت و دانش، این مسئولیت ها را به نحو احسن انجام می دهید.

وی با تاکید بر کارایی موثر روابط عمومی بیان داشت: با توجه به پیچیدگی جوامع امروزی می بایست از تمام ظرفیت‌های سازمانی، امکانات و شرایط لازم بهره برد و تولیدات را به عنوان یکی از ضرورت های جامعه اطلاعاتی و نقش موثر آن در اهداف سازمان، به سمت تولیدات دیجیتال معطوف به اینفوگرافی و موشن گرافی سوق داد و در این مسیر باید برای تقویت در این زمینه تلاش کرد.

رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب افزود: ما به عنوان روابط عمومی یک شرکت صنعتی با روابط عمومی های دیگر سازمانها متفاوت هستیم. روابط عمومی صنعت نفت باید رنگ و بوی تکنیکال داشته باشد چون سازمان ما، یک سازمان فنی و صنعتی است.

وردک در ادامه گفت: با پیش بینی هایی که توسط اهل فن و تخصص انجام گرفته در آینده ای نه چندان دور، نفت ارزش خود را از دست خواهد داد بنابراین ما باید به سمتی برویم که جوامع پیرامونی را آگاه کنیم که اعتیاد و وابستگی به نفت را به مرور زمان قطع کنند و در این راه باید دریچه نگاه و چارچوب فکری مان را از پارادایم های وابستگی به پارادایم استقلال تغییر دهیم و با استفاده از استارت آپ ها برای ارائه خدمات و آینده فرزندانمان ، مسیر جدیدی را باز کنیم.

رئیس روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب یادآور شد: دنیا در حال تغییر است چه بخواهیم چه نخواهیم این اتفاق خواهد افتاد و ما هم باید کم کم با تغییرات رو به رشد دنیا ، خودمان را تغییر بدهیم در غیر این صورت دنیا راه خودش را می‌رود و آنکه دچار آسیب ، ضرر و زیان می‌شود ما خواهیم بود ، بنابراین از هم اکنون فرزندان کارکنان را باید با تحولات جدید از طریق آموزش در این حوزه آشنا کرده و نسلی کارآفرین و خلاق را بدون وابستگی به نفت تربیت کنیم.

سپس علی جعفری دیزگانی گزارشی از اقدامات و تلاش های روابط عمومی نفت و گاز گچساران را به صورت اجمالی ارائه نمود و گفت: عمده فعالیت های این اداره سیاستگذاری، برنامه ریزی و کاربرد شیوه های مناسب برای انعکاس اهداف ، سیاست ها و برنامه ها و مواضع نفت و گاز به مخاطبان ،رسانه ها و جامعه است که با تعامل و ایجاد ارتباط مطلوب با مطبوعات ، دیدار با مخاطبان درون سازمانی و برون سازمانی انجام می گیرد، که با تلاش و نوع ارتباط از جنس تعامل توانستیم بسیاری از مشکلات را مرتفع کنیم.

سرپرست روابط عمومی نفت و گاز گچساران در ادامه افزود: همواره سعی ما بر این بوده چه در زمان کرونا و چه قبل از آن بنا بر وظیفه ذاتی در مراسمات و مناسبت های مذهبی ، ملی ، همایش ، از طرق مختلف با تبلیغات محیطی ، ارتباطات الکترونیک ، پیام کوتاه ، تهیه اسناد تصویری از فعالیتهای شرکت وبا حضور در جلسات درون سازمانی، برون سازمانی به منظور آگاهی از سیاست ها ، خط مشی ها و برنامه ها در جریان روند فعالیت ها قرار بگیریم ، تا بتوانیم وظیفه ذاتی خود را به نحو احسن انجام دهیم.

جعفری دیزگانی خاطر نشان کرد: تنگناها و چالش هایی زیادی به خاطر حجم کار و وسعت فعالیت در چهار استان داریم که گاهاً فشارهای روحی و روانی زیادی را برای همکاران به وجود می آورد ولی ما با استفاده از تمام ظرفیتها و امکانات موجود برای تولید پایدار و صیانت از تاسیسات ، همانند جهادگران خط مقدم بصورت خستگی ناپذیر انجام وظیفه می نماییم و انتظارمان از مدیریت ارشد روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب همکاری لازم و مرتفع کردن مشکلات برای یک خروجی کاملا مطلوب و اثربخش در آینده ای نزدیک است.

در پایان این بازدید و دیدار ،کارکنان اداره روابط عمومی در بخش های مختلف نقطه نظرات و فعالیت‌های خود را به صورت کوتاه به سمع و نظر رئیس روابط عمومی مناطق نفتخیز جنوب رساندند و خواستار همکاری و تعامل بیشتر، فی مابین روابط عمومی ستاد و شرکت های تابعه شدند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد