درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4485صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 11:51
خبرنگاران، مکمل برون سازمانی روابط عمومی‌های سازمان‌های اجرایی هستند
  

شارا- استاندار سمنان گفت:خبرنگاران، مکمل برون سازمانی روابط عمومی‌های سازمان‌های اجرایی‌ هستند و حذف خبرنگار، به مثابه قیچی کردن ریسمان اتصال سازمان به افکار عمومی و مردم تلقی می‌شود.

 

عباس رهی در گفتگو باخبرنگار شبستان در سمنان، جایگاه و شان رسانه ها در تمامی دنیا به خصوص کشور ایران را مشخص و تاثیرگذاری آن بر همگان را آشکار دانست وگفت:رسانه ها به عنوان عناصر مستقل توانایی ایجاد شور و نشاط و یا یاس و ناامیدی در ملت ها را دارا هستند، پس چه بهتر است که این پتانسیل در راه استیلای هویت دینی و ملی نمودن راهی روشن و آینده ای خوشایند برای مردم مورد استفاده قرارگیرد.


رهی حرفه خبرنگاری را شغلی فرهنگی و سخت توصیف کرد و گفت: در استان سمنان هیچ مسوولی حق ندارد با خبرنگاران قهر کند.


استاندار سمنان افزود: خبرنگاران معلمان جامعه هستند و پیچیده ترین فعالیت ها کار با انسان ها است.


وی گفت: خبرنگاران به نوعی وظیفه آموزش جامعه و ساماندهی فکری و اندیشه ای را بر عهده دارند و به همین دلیل خبرنگاران نیز به نوعی معلمان جامعه تلقی می شوند.


رهی تصریح کرد:خبرنگاران و ارباب جراید و رسانه ها به عنوان رابطین و حلقه اتصال میان مردم و دولت می توانند با نشان دادن عملکرد و شایستگی های دولت ها، اقبال مردم به حضور آگاهانه در مشارکت های سیاسی و اجتماعی را بهبود بخشند.


استاندار سمنان افزود:رسانه ها به عنوان رکن چهارم نظارم اسلامی باید با نشان دادن توانایی ها و توانمندی رسانه ای خود جایگاه شان را به عنوان مشاورانی امین و کارشناسانی بی غرض نشان دهند و این توانایی رسانه و خبرنگار است که آن را به الگو و مرجع اطمینان برای جامعه مبدل می سازد.


وی انقلاب اسلامی را انقلابی الهی، ارزشی و فرهنگی خواند و گفت: خبرنگاران باید راه امام، شهدا، امام و رهبری انقلاب را در پیش بگیرند و به رسالت خطیر خود در این برهه حساس عمل نمایند.


رهی با اشاره به انتقاد برخی از خبرنگاران مبنی بر همکاری نکردن برخی مدیران به ویژه در شهرستان ها با خبرنگاران اظهار داشت: قهر کردن با خبرنگاران در استان سمنان ممنوع است و به هیچ مسوولی در این استان اجازه نمی دهم با خبرنگاران قهر و یا همکاری نکنند.


استاندار سمنان وایع بینی، عدالت محوری، منصفانه بودن و نقش آفرینی را از مهمترین وظایف خبرنگاران خواند و گفت: خبرنگاران باید در جامعه همواره سازنده و امیدبخش باشند.


رهی گفت:رسانه ها و خبرنگاران در نگاه ما فرصت های گرانقدری هستند که با تعامل و درک متقابل از سوی مدیران می توانند به نظام مدیریتی استان جهت تحقق اهداف سازمانی شان جدی ترین مساعدت ها را به عمل آورند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد