درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:02   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44793صفحه نخست » یکشنبه، 13 مهر 1399 - 12:26
معرفی کتاب اهداف بلندپروازانه
کتابی فوق‌العاده که زیبایی، خردمندی و پیچیدگی ایده‌ها را روایت می‌کند. کتاب اهداف بلندپروازانه هم شما را آموزش می‌دهد و هم سرگرم می‌کند. اگر شما به ایده‌ها به ویژه ایده‌های جدید و دیوانه‌وار علاقمند هستید، باید این کتاب را مطالعه کنید
  

عنوان کتاب: اهداف بلندپروازانه : چگونه به ایده‌های دیوانه‌واری پر و بال دهیم که باعث پیروزی در جنگ‌ها، درمان بیماری‌ها و تغییر در صنایع می‌شود.

نویسنده: سافی باکال

سال: ۲۰۱۹

کتاب پرفروش فهرست ژورنال وال استریت

انتخاب کلوب ایده بزرگ بعدی به انتخاب مالکوم گلدول، سوزان کین، دان پینک و آدام گرنت به عنوان یکی از “دو کتاب تحسین‌شده فصل”

یکی از کتاب‌های فهرست واشنگتن پست با عنوان “۱۰ کتاب لازم برای رهبری در سال ۲۰۱۹”

یکی از کتاب‌های فهرست وبسایت inc.com با عنوان “۱۰ کتاب کسب‌وکار که باید در ۲۰۱۹ مطالعه کنید”

یکی از کتاب‌های فهرست بیزینس اینسایدر با عنوان “۱۴ کتابی که هرکسی باید در ۲۰۱۹ مطالعه کند”

یکی از کتاب‌ها فهرست مدیریت امروز (Management Today) با عنوان “برترین کتاب‌های کسب‌وکاری که باید در ۲۰۱۹ مطالعه کرد”

دانیل کانمان، برنده جایزه نوبل و نویسنده کتاب “اندیشیدن، سریع و آهسته”: “این کتاب همه چیز دارد: ایده‌های جدید، بصیرت‌های برجسته، تاریخچه سرگرم‌کننده و تحلیل متقاعدکننده. هرکسی که می‌خواهد درک کند چگونه ایده‌ها دنیا را تغییر می‌دهند، نباید این کتاب را از دست بدهد”

چه چیز مشترکی بین جیمز باند و لیپیتور[۳] مشترک است؟ ما از یک لیوان آب، چه چیزی می‌توانیم درباره ماهیت بشر و تاریخچه جهان یاد بگیریم؟

در کتاب اهداف بلندپروازانه (loonshots) فیزیکدان و کارآفرین سافی باکال، روشِ شگفت‌انگیز جدیدی از اندیشیدن درباره رازهای رفتار گروهی را آشکار می‌کند که همه آن چیزی را به چالش می‌کشد که ما تصور می‌کردیم درباره نحوه پروبال دادن به رفتارهای رادیکال می‌دانستیم.

باکال با بهره‌گیری از علم انتقال فازها نشان می‌دهد که چرا تیم‌ها، شرکت‌ها یا هر گروهی که ماموریتی برای آن تعریف شده است، ناگهان از موضع در آغوش کشیدن ایده‌های جدید عجیب به موضعِ رد کردن چنین ایده‌هایی تغییر وضعیت می‌دهد؛ درست همانطور که ناگهان آب جاری به یک قطعه یخ شکننده تبدیل می‌شود. تاکنون نوشته‌های بسیاری در مورد فرهنگ منتشر شده است. کتاب اهداف بلندپروازانه تغییرات کوچکی را در ساختار تشخیص می‌دهد که این تغییر فاز را کنترل می‌کند، درست همانطور که تغییر آب به یخ را دما کنترل می‌کند.

باکال با استفاده از مثال‌هایی که شامل اشاعه آتش‌سوزی در جنگل‌ها تا شکار کردن آنلاین تروریست‌ها می‌شود و نقل کردن داستان‌هایی از زندگی دزدان، نوابغ و شاهان نشان می‌دهد که چگونه این علم (تغییر فازها) به ما در درک‌کردن رفتار شرکت‌ها و سرنوشت امپراطوری‌ها کمک می‌کند. اهداف بلند پروازانه همه بصیرت‌های یاد شده را در قالب درس‌هایی برای سازندگان، کارآفرینان و افراد دارای چشم‌انداز پیشنهاد می‌کند.


در طول دهه گذشته، محققین از تکنیک‌‌ها و ابزارهای تغییر فاز برای درک‌کردن چگونگی مسیریابی پرندگان، شناکردن ماهی‌ها، کارکردن مغز، رای‌دادن افراد، رفتار کردن مجرمان، گسترش ایده‌ها، شیوع بیماری‌ها و فروپاشی اکوسیستم‌ها استفاده کرده‌اند. اگر علم قرن بیستمی با تحقیق در قوانین بنیادی نظیر مکانیک کوانتوم و جاذبه شکل گرفته‌است، علم قرن بیست‌ویکم با این علم جدید شکل خواهد گرفت. کتاب اهداف بلند‌پروازانه اولین تلاش برای استفاده از چنین ابزارهایی به منظور رها کردن ظرفیت ما برای ساختن و پروردن ایده‌های دیوانه‌واری است که دنیا را تغییر می‌دهد.


مروری بر اظهارنظرها درباره کتاب

نیچر: “توصیفی خردمندانه و پرقوت از رفتار و کشف‌های بشر”

فایننشیال تایمز: “تلاشی جاه‌طلبانه و سرگرم‌کننده برای درک‌کردنبرخی از قوانین اساسی موفقیت و پرده برداشتن از حقایقی درباره رفتار گروهی موفق…باکال با بهره‌گیری از مستنداتی در کسب‌وکار، تاریخ، سینما و علم سعی می‌کند تا همه ایده‌ها با هماهنگی ارائه شوند”

بوک‌لیست: “این مطالعه جامع و شگفت‌انگیز نه تنها برای مخاطبین کسب‌وکار مفید است بلکه برای مخاطبین گسترده‌تر نیز لذت‌بخش است”

سیدارتا موخرجی، برنده جایزه پولیتزر و نویسنده کتاب امپراطور همه بدبختی‌ها: “کتابی فوق‌العاده که زیبایی، خردمندی و پیچیدگی ایده‌ها را روایت می‌کند. کتاب اهداف بلندپروازانه هم شما را آموزش می‌دهد و هم سرگرم می‌کند. اگر شما به ایده‌ها به ویژه ایده‌های جدید و دیوانه‌وار علاقمند هستید، باید این کتاب را مطالعه کنید”

سناتور باب کری، دریافت‌کننده مدال افتخار، عضو سابق گروه ویژه نیروی دریایی و رئیس دانشگاه نیو‌اسکول در نیویورک: “چه کسی می‌دانست که ایده‌ای می‌تواند جنگ‌های نیروی دریایی، زدن توپ کریکت و تولد علم مدرن را به یکدیگر مرتبط کند؟ اگر کتاب راز داوینچی و Freakonomics فرزندی داشته باشند، آن کتاب اهداف بلندپروازانه است. هرکسی که در حوزه کسب‌وکار، آموزش یا خدمات عمومی فعال است، باید این کتاب را مطالعه کند”


ایمی، ادموندسن، نویسنده کتاب سازمان بدون‌ ترس و استاد دانشکده کسب‌وکار در هاروارد: “کتاب اهداف بلندپروازانه با داستان‌های تاثیرگذار خود در زمان‌ها و مکان‌های باورنکردنی نشان می‌دهد که چگونه دینامیک گروه و سیاست‌های محیط کار علیه امنیت روانشناختی مردمی کار می‌کند که نیاز است تا عجیب‌ترین ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. ایده‌های جدید باکال و راه‌حل‌های عملی او- ترکیب غیرمعمولی از روانشناسی و فیزیک- باید شیوه‌ای را عوض کند که هر فرد یا گروهی می‌خواهد توسط آن دنیا را تغییر دهد”

کلنل داگلاس ویکرت از نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا: “کتاب اهداف بلندپروازانه همان کتابی است که ما امروزه انتظارش را می‌کشیم. تهدیدهای امروز را نمی‌توان به تنهایی چاره کرد. برای دفاع از ملت خود در برابر دنیای رقابتی فعلی، ما باید سریعتر و بهتر از کسانی عمل کنیم که می‌خواهند به ما صدمه بزنند. باکال ره‌حلی برای چالشِ پروبال دادن به نوآوری بدون قربانی‌کردن ظرفیت‌ها یا اولویت‌های عملیاتی پیشنهاد می‌کند. اهداف بلند پروازانه همزمان کتابی درخشان، بصیرت‌افزا و به سرعت قابل‌اجرا است. این کتاب باید به متنی ضروری برای رهبران باتجربه و نوظهور در همه جا تبدیل شود.”

ادوارد سالیوان، مدیرعامل گروه Velocity : “برخی کتاب‌ها محتوای آنچه به آن می‌اندیشید را به چالش می‌کشند اما کتاب اهداف بلند پروازانه نحوه اندیشیدن شما را به چالش می‌کشد. ما هرگز پیش از این چنین نقشه‌راه روشن و متقاعدکننده‌ای درباره هنجارهای موردپرسش، درآغوش‌ کشیدن ناممکن‌ها و حرکت به سوی ستارگان در اختیار نداشته‌ایم. هر کسی که نسبت به بزرگترین چالش‌های امروزی علاقمند است باید کتاب اهداف بلند پروازانه را مطالعه کند.”

رابرت لافلین، برنده جایزه نوبل فیزیک و نویسنده کتاب یک جهان متفاوت: “سافی باکال اصولِ پدید آمدن را به رفتارهای گروهی بسط می‌دهد و شیوه فکرکردن جدیدی خلق می‌کند که چرا برخی موفق هستند و برخی شکست می‌خورند. سافی همه نکات درست را جمع می‌کند: ریتم کتاب درست است، شوخی‌های کتاب به جا است و هدف آن درست است…همه چیز در جای درستی قرار گرفته است. هرکسی که در مورد تغییر جهان به جایی بهتر جدی است باید کتاب اهداف بلند پروازانه را مطالعه کند”.

اریک ماسکین، برنده جایزه نوبل اقتصاد و استاد دانشگاه هاروارد: “سافی باکال پیشنهاد می‌کند که فیزیک انتقال فازها می‌تواند به روشن‌شدن سازمان‌های بشری کمک کند. شرکت‌هایی که بلورین هستند شاید به نحوی موثر فعال باشد اما خلاق نیستند؛ آنها که “مایع” هستند جریانی از ایده‌ها پدید می‌آورند اما نظم ندارند. فیزیک به ما نشان می‌دهد که چطور شرکت‌ها همزمان می‌توانند نظم داشته باشند و خلاقیت بروز دهند. هرکسی که به رویکردی تازه درباره خلاقیت -همراه با مثال‌های متعدد سرزنده علاقمند است باید این کتاب را مطالعه کند”.


ریچارد پرستون، نویسنده کتاب پرفروش فهرست نیویورک تایمز با عناوین منطقه داغ و درختان وحشی: ” کتاب اهداف بلندپروازانه یک کتاب درخشان و شگفت‌ انگیز است. کتابی سرشار شگفتی‌ها و غنی از بصیرت‌هایی که مردم چگونه چیزهایی را پدید آورده و پروبال می‌دهند که دنیا را تغییر می‌دهد. همچنین این متن، کتاب مهمی هم هست. باکال، یک کارآفرین بیوتکنولوژی و فیزیکدان است و رازهای پس پشت موفقیت در هر زمینه‌ای را برملا می‌کند.”


درباره نویسنده

سافی باکال لیسانس و دکتری خود را در رشته فیزیک به ترتیب از دانشگاه هاروارد و استنفورد دریافت کرد. وی پس از کارکردن به مدت سه سال به عنوان مشاور مک‌کنزی، یک شرکت بیوتکنولوژی را به صورت مشترک تاسیس کرد که در جهت توسعه داروهای جدید برای درمان سرطان کار می‌کند. او شرکت را هدایت کرده و ۱۳ سال به عنوان مدیرعامل آن فعالیت کرد. در سال ۲۰۰۸، او به عنوان کارآفرین برتر نیوانگلند معرفی شد. وی در سال ۲۰۱۱ با رئیس شورای مشاورین علمی در زمینه آینده تحقیقات ملی همکاری کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد