درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:08   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44785صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 13 مهر 1399 - 01:46
آموزش تخصصی روابط عمومی در ایام شیوع کرونا نیاز تشکل‌های دانشجویی است
دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، آموزش تخصصی روابط‌عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها، آموزش تخصصی روابط‌عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است.
 
 محمد زادمهر، دبیر کل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتشار کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در آینده نزدیک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است.
 
 وی با بیان اینکه کتاب روابط عمومی تشکیلاتی با بیان اینکه با توجه به فعالیت‌های تشکیلاتی بنده در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان یک تجربه نگاری است که تقریبا اغلب موارد ذکر شده، توسط بنده سنجیده و اجرایی شده است، تصریح کرد: با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه‌ها و ضرورت فعالیت تشکل‌های دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار‌های متنوع این رشته نیاز امروز تشکل‌های دانشجویی است که از این جهت مطالعه کتاب کمکی مفید و بسیار کاربردی است.
 
 مولف کتاب روابط عمومی تشکیلاتی گفت: کار تدوین و تالیف این کتاب به صورت جدی از سال ۱۳۹۷ آغاز و نهایتا در بهار و تابستان ۱۳۹۹ با جمع بندی و ویراستاری، کتاب روابط عمومی تشکیلاتی آماده چاپ شد.
 
 زادمهر بیان کرد: کتاب در ۱۱۰ صفحه و قطع رقعی توسط انتشارات پژوهشگر برتر که از ناشران قدیمی عرصه نشر کتب علمی و تخصصی است، آماده چاپ و توزیع شده که با صدور مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روز‌های آینده منتشر خواهد شد.
 
 وی تصریح کرد: در تلاش هستیم که بزودی نسخه‌های مکتوب و مجازی کتاب برای استفاده دانشجویان منتشر شود. در همین راستا با توزیع کنندگان اینترنتی و اپلیکیشن‌های فروش نسخه‌های مجازی کتاب مذاکراتی شده که بزودی نحوه دسترسی به کتاب از طریق صفحات رسمی به آدرس‌های PR.Tashkilaty در اینستاگرام و توییتر و PR_Tashkilaty در پیام رسان‌های داخلی و خارجی اعلام خواهد شد.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد