درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 20:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44740صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 8 مهر 1399 - 21:40
فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد
در راستای راهبرد شایسته گزینی وزارت نیرو و با توجه به اهمیت عنصر مدیریت درتوسعه یافتگی سازمانها و به منظور بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند مدیریتی وایجاد فرصت های برابر برای انتخاب افراد شایسته، توانمند و علاقه مند به ایفای نقش موثر در مدیریت‌های شرکت، از کلیه افراد واجد شرایط پست مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای یزد دعوت به عمل می آید تا مدارک و مستندات خود را مطابق شرایط پیوست حداکثر تا پایان روز 15 / 7 / 1399 به دبیرخانه انتخاب و انتصاب مدیران (مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی) ارائه نمایند.
  

فراخوان عمومی جهت انتخاب مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد

 

باسلام و احترام

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در راستای راهبرد شایسته گزینی وزارت نیرو و با توجه به اهمیت عنصر مدیریت درتوسعه یافتگی سازمانها و به منظور بهره مندی از ظرفیت های ارزشمند مدیریتی وایجاد فرصت های برابر برای انتخاب افراد شایسته، توانمند و علاقه مند به ایفای نقش موثر در مدیریت‌های شرکت، از کلیه افراد واجد شرایط پست مدیر روابط‌عمومی شرکت آب منطقه ای یزد دعوت به عمل می آید تا مدارک و مستندات خود را مطابق شرایط پیوست حداکثر تا پایان روز 15 / 7 / 1399 به دبیرخانه انتخاب و انتصاب مدیران (مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی) ارائه نمایند.

نشانی دریافت فرم اطلاعات عمومی و اختصاصی متقاضیان

 

http://wnn.wrm.ir/SC.php?type=component_sections&id=101&sid=45112
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد