درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 آبان 1399 - 20:29   

تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5

  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


ادامه ادامه مطلب یک

آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟

  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟


ادامه ادامه مطلب دو

نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد

  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


ادامه ادامه مطلب سه

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد

  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در شش ماهه نخست سال 99 اتفاق افتاد: 63 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی
  طرح‌ریزی در روابط‌عمومی
  کرونا؛ آزمونی برای رهبری انعطاف‌پذیر
  رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون: فعالیت کانال‌های تسهیلات دهی در تلگرام ذیل عنوان بانک توسعه تعاون، جعلی است
  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5
  فراخوان سومین جشنواره نیرو و رسانه
  بخشنامه نحوه اجرای دورکاری کارکنان
  «اطلس تبلیغی» توسط سازمان اوقاف ایجاد می‌شود
  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد
  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44732صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 8 مهر 1399 - 12:48
روابط عمومی شرکت پست استان ایلام برتر شد
روابط عمومی شرکت پست ایلام توانست با کسب امتیازات کامل و ارائه بموقع گزارشات و مستندات ماهیانه در شهریورماه سال جاری رتبه اول را در بین روابط عمومی های شرکت ملی پست در کشور کسب نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در ارزیابی های عملکرد شرکت ملی پست ایران روابط‌عمومی پست استان ایلام رتبه برتر را کسب کرد.

روابط عمومی اداره کل پست استان ایلام با کسب امتیازات کامل عملکرد استراتژیک شهریورماه 99 در جایگاه نخست ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت ملی پست و ادارات پست استانهای کشور قرار گرفت.

روابط عمومی شرکت پست ایلام توانست با کسب امتیازات کامل و ارائه بموقع گزارشات و مستندات ماهیانه در شهریورماه سال جاری رتبه اول را در بین روابط عمومی های شرکت ملی پست در کشور کسب نماید.

ارزیابی عملکرد شاخص های مورد نظر روابط عمومی ادارات پست استانها که سنجش آن بر مبنبای الگوی BCS بصورت ماهیانه و با هدف ارزیابی های مطلوب عملکردی فعالیتهای حوزه روابط عمومی های ادارات کل پست استانهای سراسر کشور و معرفی ادارات برترتوسط روابط عمومی شرکت ملی پست ج.ا.ا ایران صورت می پذیرد اقدامی مهم در راستای ارتقای بیش از پیش دانش علمی مسئولین روابط عمومی، کارشناسان و فعالیت های حوزه اطلاع رسانی در شرکت ملی پست ایران است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی: آداب حضور در مجامع عمومی3


  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز


  مرگ شاه گوشه‌گیر؛ پدر سامسونگ نوین


  ۹ پیش‌بینی برای جهان پساکرونا


  نوآوری


  مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا


  شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند


  کرونا و رهبری در مرحله‎ پاسخگویی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی