درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 10 آبان 1399 - 03:14   

به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید

  به گروه واتس‌اپ شارا بپیوندید


ادامه ادامه مطلب یک

روزنامه نگاری دولتی نویسی

  روزنامه نگاری دولتی نویسی


ادامه ادامه مطلب دو

دو بازنده بزرگ جنگ سرد تکنولوژی

  دو بازنده بزرگ جنگ سرد تکنولوژی


ادامه ادامه مطلب سه

10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد

  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعریف عقیده عمومی – گروه – اجتماع
  میراث دیجیتال
  تلگرام هنوز نفس می‌کشد
  موفقیت بین المللی علمی حسن خسروی مشاور عالی خبرگزاری اقتصادی ایران
  سود سرشار کنسرن‌های اینترنتی به "برکت" بحران کرونا
  در جست‌وجوی ایده ناب
  دو بازنده بزرگ جنگ سرد تکنولوژی
  روزنامه نگاری دولتی نویسی
  ثروتمندترین مرد جهان تنها در یک روز 8.6 میلیارد دلار ضرر کرد
  شیوه اقناع
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44669صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 3 مهر 1399 - 18:24
تاکید استاندار لرستان بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی
استاندار لرستان در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین عضو این شورا برگزار شد، بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| استاندار لرستان در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مسئولین عضو این شورا برگزار شد، بر ضرورت آگاهی بخشی به مردم و اطلاع رسانی دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان، دکتر خادمی با اشاره به اینکه سال آخر دولت است، اظهار داشت: ذکر خدمات دولت و اطلاع رسانی در این زمینه اهمیت فراوانی دارد و هر دستگاه اجرایی باید بخش‌های مرتبط با حوزه کاری خود را به منظور اطلاع رسانی به عموم بر عهده بگیرد.
 
 وی با تاکید بر اینکه گاهی اوقات دیده می‌شود دستگاه‌ها در مقابل درخواست‌ها و اظهار نظرهایی که صورت می‌گیرد سکوت اختیار می کنند،گفت: این گونه موارد را دستگاه‌ها باید با اطلاع رسانی لازم، پاسخ بدهند و مردم را به درستی توجیه کنند و به منتقدین و پرسشگران اطلاعات لازم را بدهند و هر جایی هم چنانچه ضعفی وجود دارد آن را برطرف کنند. دکتر خادمی در پایان تاکید کرد:خدمات دولت، خدمات نظام است و روابط عمومی دستگاهها باید آن را اعلام کنند و این موضوع در ارزیابی دستگاهها حائز اهمیت است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  «پولیتزر Pulitzer» به مناسبت سالگرد درگذشت او


  تقویم روز ارتباطات/ زندگی پرماجرای یک بازیگر فیلم که مورد علاقه «گوبلز» رئیس تبلیغات هیتلر قرار گرفته بود


  نوآوری پویا


  موج آینده استراتژی فرآیند


  روزنامه نگاری دولتی نویسی


  انتصاب مدیر روابط عمومی برق منطقه‌ای زنجان


  10 باور غلط در مورد کووید19 که می‌تواند به مرگ بیانجامد


  پنج اصل طلایی «ارتباط با مشتری»


  مرد افغان به اتهام ربودن خبرنگار آمریکایی در منهتن دادگاهی می‌شود


  اگر برای یک محصول پولی پرداخت نمی‌کنید، یعنی خود شما محصول هستید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی