درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44658صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 2 مهر 1399 - 18:55
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات: روابط عمومی پنجره ورودی به سازمان است
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل روابط‌عمومی و تشریفات و سخنگوی این سازمان گفت: رئیس سازمان علیرغم میل باطنی با رفتن رایگانی موافقت کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات حکومتی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل روابط‌عمومی و تشریفات و سخنگوی این سازمان گفت: رئیس سازمان علیرغم میل باطنی با رفتن رایگانی موافقت کرد.

به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، سهراب عزیزاللهی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات در آئین تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و تشریفات و سخنگوی این سازمان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: در این شرایطی که بر کشور حاکم است، جامعه توقعاتی دارد و بخش عمده ای از این فشارها به روابط عمومی و حوزه سخنگو وارد می شود و این حوزه باید تمامی زحمات را منعکس کند و تعامل سازنده با رسانه ها داشته باشد.


وی افزود: امروز مدیریت رسانه کار ساده ای نیست و باید بتوانیم تعامل و مراوده داشته باشیم تا بتوانیم آنچه واقعیت است و خدمات سازمان است، منعکس کنیم و این یک کار هنرمندانه است و هر کسی ممکن است از عهده آن برنیاد.


عزیزاللهی اظهار داشت: رایگانی از همکاران خدوم، مومن، متعهد و متخصص در سازمان و در حوزه روابط عمومی و رسانه است و پیش از آمدن به سازمان از دیدن مصاحبه های ایشان و پاسخگوئی ایشان لذت می بردم و انصافا با دلسوزی و تعهد کار کردند و سازمان مایل به رفتن ایشان نبود و اکنون نیز علیرغم میل باطنی دکتر انصاری رضایت دادند که آقای رایگانی مدتی از سازمان دور باشند و حتما در حوزه کاری جدیدشان نیز موفق خواهند بود.


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان تعزیرات در ادامه ضمن تشکر از سرابیان برای قبول مسئولیت خطیر سخنگویی با حفظ سمت، اظهار داشت: همین که معاون حقوقی سازمان با پیشینه ای که داشته به عنوان سخنگو انتخاب شده، نشان دهنده کار سنگین و مهم سخنگو است و ان شاء لله به خوبی مواضع سازمان را منعکس و تلاش همکاران و سازمان را با زبان گویا مثل آقای رایگانی برای مردم بیان می کند.


وی تصریح کرد: همکارانی که در بدنه سازمان با آقای رایگانی همکاری داشتند، قطعاً با آقای سرابیان نیز همکاری می کنند تا ایشان با اطلاعات درست و کامل با رسانه ارتباط برقرار کنند چراکه ایشان سخنگوی همه ما خواهند بود.


عزیزاللهی گفت: آقای عسکری مسلط و موفق است و می داند که روابط عمومی پنجره ورودی به سازمان است و از ایشان نیز تشکر می کنم که این مسئولیت را پذیرفتند و برایشان آرزوی توفیق دارم.


در ادامه محمد حسن سرابیان معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تعزیرات گفت: ورود آقای رایگانی به سازمان همزمان با مدیرکلی بنده در اداره کل نظارت و هماهنگی گشت ها بود و من متوجه توانمندی ایشان شدم و مسئولیت اداره 135 را به وی محول کردم و زمانی که به اداره کل بازرسی آمدم نیز رییس اداره بازرسی شد تا اینکه در پی سوال ریاست محترم سازمان از بنده در مورد پیشنهاد فردی به عنوان مدیرکل روابط عمومی، ایشان را پیشنهاد کردم و خدا را شکر به خوبی از عهده این مسئولیت بر آمد.


وی افزود: ایشان فردی جهادی و انقلابی است و این ویژگی را از پدرشان که جانباز است، دارد و در مسئولیت سخنگویی به خوبی انجام وظیفه کرد که تشکر می کنم.


سرابیان خاطر نشان کرد: ریاست محترم سازمان به من لطف و اعتماد داشتند و دستور دادند به عنوان سخنگو در خدمت مردم باشم و من سرباز نظام هستم و هر جایی رییس سازمان دستور بدهند در خدمت مردم عزیز کشورمان هستم.


معاون حقوقی و امور مجلس تصریح کرد: آقای عسکری در زمان کسالت آقای رایگانی به خوبی عهده دار مسئولیت بود و برایشان در مسئولیت جدید از خداوند آرزوی موفقیت دارم.


محسن عسکری سرپرست اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی در این جلسه گفت: خوشحالم در خدمت مجموعه سازمان تعزیرات هستم و من سال های جوانی ام را در این سازمان گذراندم. وی در مورد رایگانی افزود: علاوه بر دوستی با آقای رایگانی، ایشان حق استادی بر من دارد و به نظرم سازمان سال های درخشانی را در زمان مدیریت ایشان در حوزه روابط عمومی و سخنگویی تجربه کرد.


عسکری گفت: از اعتماد ریاست محترم سازمان که در این شرایط و موقعیت این وظیفه خطیر را به من سپردند، تشکر می کنم و ضمن آرزوی توفیق برای آقای رایگانی، انتصاب شایسته آقای سرابیان که پیش از این نیز در این حیطه به خوبی خدمت کردند، را به ایشان تبریک می گویم.


سید یاسر رایگانی مدیرکل سابق روابط عمومی و تشریفات و سخنگوی سابق سازمان تعزیرات گفت: من از فروردین ماه از آقای دکتر انصاری عاجزانه درخواست کردم که به خاطر شرایط جسمانی ام بنده را از مسئولیت سنگین روابط عمومی و سخنگویی عفو کنند اما میسر نمی شد و نهایتا مجبور شدم مدتی در سازمان نباشم.


وی افزود: در تمام شرایط بیماری سعی کردم وظایفم را به خوبی انجام دهم و تلاشم این بود که توقعات مردم را از سخنگوی سازمان محقق کنیم و با توجه به زحمات همکاران ستادی و استانی به رسامه ها پاسخگو باشم. و همه اینها جز با همکاری دلسوزانه همکاران من در روابط عمومی و حمایت های دلسوزانه آقای دکتر انصاری میسر نبود.


سخنگوی سابق این سازمان گفت: آقای سرابیان که کسوت استادی به گردن من دارند و ان شاء لله اتفاقات خوبی در حوزه سخنگویی می افتد و با توجه به شأن شخصی خودشان و جایگاه حقوقی به عنوان معاون موفق تر خواهند بود.


رایگانی اظهار داشت: دوست و برادر عزیزم آقای عسکری در تمام این مدت به عنوان معاون، نبودن ها و بیماری های من را به خوبی پوشش داد و الحمدلله که آقای دکتر پذیرفتند، این مسئولیت را به ایشان بسپارند و امیدوارم که موفق باشند.


در پایان با اهدای لوح از زحمات رایگانی تقدیر شد و حکم انتصاب سرابیان به عنوان سخنگو با حفظ سمت و عسکری سرپرست اداره کل روابط عمومی از سوی معاون توسعه مدیریت این سازمان ابلاغ و اعطا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد