درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:12   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44652صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 2 مهر 1399 - 14:18
وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد
وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط‌عمومی با حضور رییس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مسئولین روابط عمومی شهرستانها استان و ادارات تابعه و با حضور جمعی از میهمانان از استانهای دیگر برگزار شد.
  

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط‌عمومی با حضور رییس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی و رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و مسئولین روابط عمومی شهرستانها استان و ادارات تابعه و با حضور جمعی از میهمانان از استانهای دیگر برگزار گردید.

دکتر سرافرازی با اشاره به تعریف پروژه برای فعالیتهای اساسی وزارت گفت: روابط عمومی باید چالشها را شناسایی و برای آنها پروژه ارتباطی تعریف نماید.وی افزود:ما باید در حوزه تولیدات گیاهی ،دامی،نهاده ها و آب پروژه هایی برای اجرا داشته باشیم.


رییس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت جهاد کشاورزی به اتاق فکر روابط عمومی وزارت اشاره کرد و گفت:سیاستهای نظام ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت خانه در حال تدوین است و بزودی به استانها برای اجرا ابلاغ خواهد شد.


وی با اشاره به اهمیت تحلیل در روابط عمومی گفت: یک روابط عمومی توانمند باید برای شناخت کامل و تحلیل ارتباط توانایی تحلیل محتوا، پیام، فرستنده، گیرنده، بازتاب را داشته باشد.


دکتر سرافرازی افزود: روابط عمومی برای ارتباط با رسانه که نقطه اتصال سازمان با جامعه است تنها به کمیت ارتباط بسنده نکنند، بلکه برای برقراری ارتباط تأثیرگذار و تأثیرپذیر کیفیت را با استفاده از تحلیل بالا برده و نتایج مطلوب و فراخور سازمان و اجتماع را کسب کنند.


در ابتدای این دوره آموزشی رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با قدردانی از حضور دکتر سرافرازی در این وبینار گفت:مسئولین روابط عمومی نه تنها بلند گوی دولت و خدمات انجام شده میباشندبلکه باید تریبون تولید کنندگان باشند.
محمد رضا اورانی اظهار داشت: روابط عمومی ها باید تلاش نمایند حجمه ای که از سوی برخی رسانه ها به وزارت وارد میشود را تعدیل نمایند.

در ادامه این وبینار آموزشی دکتر حمید شکری خانقاه به بیان مدیریت هوشمند در روابط عمومی پرداخت وی در این وبینار آموزشی از تکنیک کلیپ و انتقال تجارب جهانی استفاده کرد.


حمید شکری با پخش کلیپی به سناریو نویسی در روابط عمومی اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی بر پایه سناریو روشی برای بهبود تصمیم گیری در برابر آینده های ممکن و محتمل است . از آنجایی که حوزه روابط عمومی و ارتباطات با دو موضوع انسان و سازمان سر و کار دارد فلذا داشتن یک سناریو در شکل برنامه ریزی شده آن خصوصا در سازمانها می تواند به بهینه سازی تصمیمات و تدوین استراتژیهای عملیاتی ارتباطی سازمان کمک شایانی کندچرا که سناریوها در حوزه برنامه ریزی روابط عمومی، مجموعه ای از مفروضاتی هستند که شیوه هایی را که ممکن است در آینده تغییر و رشد کنند مورد بررسی قرار داده و ساختاری را برای پیش بینی نیازهای بالقوه و همچنین گزینه های احتمالی سیاست های آینده ارائه دهند.


وی اظهار داشت :به بیان دیگر ، از آنجا که فعالیت روابط عمومی ها عمدتا خط کش بردار نبوده و هر آن ممکن است وضعیت جدیدی پیش روی روابط عمومی سازمان حادث شود فلذا برنامه ریزی بر پایه سناریو این امکان را به روابط عمومی ها می دهد که به عنوان چراغ راه برای موفقیت های خود در برابر حوادث و رویدادهای آتی از آن استفاده کنند و این امر مسلما صرفه جویی در زمان، انرژی و هزینه ها را برای روابط عمومی ها و سازمانها می تواند در بر داشته و در دنیای پر رقابت کنونی و در برابر بحرانهای احتمالی، انعطاف پذیری لازم را به روابط عمومی ها بدهد تا اوضاع را بهتر مدیریت نمایند.


مدرس این دوره آموزشی در ادامه بحث به متقاعد سازی و شیفته کردن و شیوه های اثر گذاری در دیگران اشاره کرد و گفت:شیفته کردن کیفیتی است که نیروی خوشایند و تاثیر کذار و غیر قابل مقاومت را ایجاد می کند. وی گفت: هدف نهایی ما در صحبت کردن و قانع کردن دیگران این است که طرف‌مان را متقاعد کنیم باورش را تغییر دهد و آنچه را ما باور داریم، از درون بپذیرد و آن را در سیستم اعتقادی‌اش جای دهد.


این دوره با استقبال مطلوب شرکت کنندگان مواجه شد و آنها سوالات خود را مطرح و به بحث و گفتگو پرداختند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد