درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 آبان 1399 - 20:16   

تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5

  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


ادامه ادامه مطلب یک

آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟

  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟


ادامه ادامه مطلب دو

نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد

  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


ادامه ادامه مطلب سه

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد

  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در شش ماهه نخست سال 99 اتفاق افتاد: 63 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی
  طرح‌ریزی در روابط‌عمومی
  کرونا؛ آزمونی برای رهبری انعطاف‌پذیر
  رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون: فعالیت کانال‌های تسهیلات دهی در تلگرام ذیل عنوان بانک توسعه تعاون، جعلی است
  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5
  فراخوان سومین جشنواره نیرو و رسانه
  بخشنامه نحوه اجرای دورکاری کارکنان
  «اطلس تبلیغی» توسط سازمان اوقاف ایجاد می‌شود
  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد
  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44641صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 1 مهر 1399 - 23:23
افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است
سید جمال هادیان رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات که به عنوان سخنران در سومین جلسه از وبینارهای روابط عمومی حرفه ای این شرکت حضور داشت با اشاره به مطلب فوق افزود: امروزه هوش مصنوعی با تحلیل اخبار، بازخورد و شناساندن سلیقه مخاطبان می تواند گام بعدی روابط عمومی ها را به آن ها نشان دهد و در واقع صرف هزینه در این مسیر به نوعی سرمایه گذاری در روابط عمومی های تبلیغات محور محسوب می شود.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سید جمال هادیان رییس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات که به عنوان سخنران در سومین جلسه از وبینارهای روابط عمومی حرفه ای این شرکت حضور داشت با اشاره به مطلب فوق افزود: امروزه هوش مصنوعی با تحلیل اخبار، بازخورد و شناساندن سلیقه مخاطبان می تواند گام بعدی روابط عمومی ها را به آن ها نشان دهد و در واقع صرف هزینه در این مسیر به نوعی سرمایه گذاری در روابط عمومی های تبلیغات محور محسوب می شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه صنایع بهشهر، وی بهره گیری از استعاره و ایهام را برای به فکر واداشتن و اغنای مخاطب در بحث تبلیغات از ضروریات دانست و ادامه داد: این تاثیرگذارترین و عالی ترین اتفاقی است که می تواند در تبلیغات اتفاق بیفتد.
 
 هادیان با اشاره به اهمیت خلاقیت و پرهیز از کارهای کلیشه ای و تکراری گفت: روابط عمومی وقتی خلاق است که با کمترین نیروی انسانی و بودجه بتواند خروجی خلاقانه و متفاوتی داشته باشد.
 
 وی اضافه کرد: در بحث تولید محتوا پیشنهاد می شود پیش از وقوع رویداد خبری ، اخبار آماده مبتنی بر فرازهایی از سخنان مقام ارشد سازمان، عکس و فیلم های مربوطه تدارک و بدین ترتیب خوراک رسانه ها از قبل آماده شود تا تمایل آن ها به استفاده از این اخبار و اطلاعات بیشتر شود.
 
 رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات همچنین تاکید کرد: روابط عمومی ها بسته به ماموریتی که دارند به سه گروه سیاسی، تبلیغاتی و خدمات عمومی تقسیم می شوند که برای هر یک مسئولیت اجتماعی نیز وجود دارد.
 
 وی در پایان از روابط عمومی ها خواست تا با شناخت دقیق از وظایف خود به جای امور روزمره ای که انجام آن در حوزه وظایف واحد خدمات و پشتیبانی است، نقش خود را در مسایلی چون برپاپی کمپین های تبلیغاتی، افزایش سودآوری و کیفیت خدمات، محصولات و تحلیل نظر مخاطبان به خوبی ایفا کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی: آداب حضور در مجامع عمومی3


  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز


  ۹ پیش‌بینی برای جهان پساکرونا


  مرگ شاه گوشه‌گیر؛ پدر سامسونگ نوین


  معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال


  مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا


  نوآوری


  شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی