درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 4 آبان 1399 - 09:06   

تشریفات کاربردی- آیین پرچم جمهوری اسلامی ایران -3

  تشریفات کاربردی- آیین پرچم جمهوری اسلامی ایران -3


ادامه ادامه مطلب یک

سلامت روان آنها در موج دوم پاندمی بدتر شده است

  سلامت روان آنها در موج دوم پاندمی بدتر شده است


ادامه ادامه مطلب دو

معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال

  معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش اعتماد در بازیابی کووید-19
  نوآوری
  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز
  بابایی کارنامی رئیس فراکسیون کارگری مجلس: بانک رفاه مأمن کارگران است
  معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال
  مینیمالیسم
  احتمال روبه‌رو شدن فیسبوک با اتهام جدید مربوط به انحصارجویی
  ارتقاء تجربه مشتری در شرایط پس از کرونا
  دولت‌ها می‌خواهند در واتس‌اپ و دیگر برنامک‌های پیام‌رسانی نفوذ کنند
  روابط عمومی ها به شبهات و برخی غرض ورزی ها در فضای مجازی پاسخ دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44604صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 30 شهریور 1399 - 16:27
کمک‌های اجتماعی یونیلور در عصر کرونا
این شرکت چندملیتی تولیدکننده کالاهای مصرفی، به همراه گروهی از شرکای غیرانتفاعی پیشرو در خرده‌فروشی، از ۱۰ شهر ایالات متحده از جمله هوستون، مینیاپولیس، فورت‌وین، آتلانتا، لس‌آنجلس، فیلادلفیا، سینسیناتی، دیترویت، کارولینای شمالی و جنوبی و نیویورک کمک مالی جمع خواهند کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| شرکت یونیلور اعلام کرد متعهد می‌شود ۵ میلیون دلار کمک مالی به ۱۰ شهر آمریکا انجام دهد. این کمک‌ها با هدف رفع شکاف آموزش، دسترسی به غذا و تجهیزات ضروری و مقابله با اثرات نامتناسب اقتصادی که شیوع همه‌گیری بر زنان داشته است، انجام خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از بیز ژورنال، این شرکت چندملیتی تولیدکننده کالاهای مصرفی، به همراه گروهی از شرکای غیرانتفاعی پیشرو در خرده‌فروشی، از ۱۰ شهر ایالات متحده از جمله هوستون، مینیاپولیس، فورت‌وین، آتلانتا، لس‌آنجلس، فیلادلفیا، سینسیناتی، دیترویت، کارولینای شمالی و جنوبی و نیویورک کمک مالی جمع خواهند کرد. براساس یک خبر منتشر شده، این کمک‌ها با تمرکز بر حمایت از جوامع با جمعیت آسیب‌پذیر، از جمله خانواده‌های بی‌بضاعت، کسب و کارهای تحت مالکیت زنان و جمعیت سیاه‌پوستان و لاتین‌تبار‌ها انجام می‌شود.

این تلاش بخشی از برنامه شرکت «متحد برای آمریکا» است که از زمان راه‌اندازی در ماه مارس ۲۵ میلیون دلار کالا و خدمات اهدا کرده است. تحت این برنامه شرکت یونیلیور آمریکا به همراه دیگر همکاران خرده‌فروش آمریکایی موفق شده‌اند با اهدای طیف وسیعی از موارد از جمله یارانه، تامین غذا برای بانک‌های مواد غذایی محلی و کمک‌های مالی به سازمان‌های مردم‌نهاد پشتیبانی کنند.

لومیناری یک مرکز همکاری جهانی است که سالانه ۲۵۰ کمک هزینه تحصیلی برای مشاغل تحت مالکیت زنان فراهم می‌کند. حداقل ۵۰ درصد از این کمک‌ها به کسب و کارهایی اختصاص داده می‌شود که متعلق به زنان رنگین‌پوست است.

فابیان گارسیا، رئیس یونیلیور آمریکای شمالی گفت: «این همه‌گیر باعث آسیب جدی به آموزش، مشاغل و دسترسی به غذا شده است. در یونیلور ما احساس می‌کنیم این وظیفه ماست که همه تلاش خود را برای کمک به جوامع نیازمند که بیشترین آسیب را دیده‌اند انجام دهیم. ما می‌دانیم که در کنار هم قدرت بیشتری داریم، بنابراین ما مفتخریم که با بزرگ‌ترین شرکای خرده‌فروشی خود در سراسر کشور متحد شده‌ایم که بتوانیم کمک‌های اثرگذارتری را انجام دهیم.»

شرکت یونیلیور، یک شرکت چند ملیتی بریتانیایی-هلندی است، که بیش از ۹۰ سال قدمت دارد و موفقیت‌هایش را مدیون ۱۵۵ هزار کارمند خود در سراسر جهان است. این غول کالاهای مصرفی مالک بیش از ۴۰۰ برند از نام‌های تجاری بین‌المللی است و دارای محصولات متنوعی شامل مواد غذایی، آبنبات، غلات صبحانه، نوشیدنی‌های انرژی‌زا، غذای کودک، نوشابه، بستنی، چای، قهوه، غذای حیوان خانگی، آب مظروف، آبمیوه، آدامس، پیتزا منجمد، آزمایش‌های بارداری، مواد تمیز‌کننده، محصولات زیبایی و مراقبت شخصی، محصولات بهداشتی، درمانی و دارویی است.

 

این شرکت، بزرگ‌ترین تولید‌کننده صابون در جهان نیز است و محصولات آن در حدود ۱۹۰ کشور دنیا عرضه می‌شود. روزانه حدود ۵/ ۲ میلیارد نفر از مردم جهان از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند.


منبع: https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی- آیین پرچم جمهوری اسلامی ایران -3


  تشریفات کاربردی: چگونه سفر را مدیریت کنیم؟ -2


  5 استراتژی مدیریت روابط کاری


  استراتژی ویژه خود را طراحی کنید!


  نوآوری در آموزش الکترونیکی، شیوه‌های آموزشی که ماندگار خواهد شد


  5 راهکار که از ویدئو پادکست های خود کسب درآمد کنید


  جنبه‌های کلیدی محیط‌های کاری در ۲۰۲۵


  شش رسانه چینی در لیست سیاه آمریکا


  لزوم تجدیدنظر در سیاست رسانه‌ای مدیریت بحران کرونا


  ردیابی «قوی سیاه»


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی