درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 10:40   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کتاب "روابط‌عمومی در عصر کرونا" منتشر شد
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44601صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 30 شهریور 1399 - 12:30
فیس بوک پیام های داخلی کارمندانش را جرح و تعدیل می کند
مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در حین برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان این شرکت در این زمینه اظهارنظر کرده است. وی از کارکنان این شرکت خواسته تا به سیاست های کاری به روزشده فیس بوک توجه کنند تا حفظ فرهنگی کاری در این شرکت تضمین شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همزمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و تشدید تنش های نژادی در این کشور، فیسبوک پیام های داخلی کارمندانش در مورد سیاست و نژادپرستی را جرح و تعدیل می کند.

به گزارش شارا به نقل از هموطن سلام، در یک سال گذشته پیام های داخلی کارکنان فیس بوک در مورد مسائل سیاسی و نژادپرستانه تندتر و تندتر شده و از همین رو مدیران ارشد فیس بوک اعلام کرده اند پیام های مذکور را دستکاری و جرح و تعدیل می کنند تا از انتشار مطالب تند جلوگیری شود.


پیش از این گوگل هم از ایجاد تغییراتی مشابه در سیاست های خود خبر داده بود تا بحث در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی در میان کارکنان این شرکت قانون مندتر شده و افراد با ادب و احتیاط بیشتری گفتگو کنند.


فیس بوک نیز روز گذشته اعلام کرده که سیاست های مربوط به محل کار خود را به روز می کند تا از بحث های تند سیاسی، انتشار عقائد نژادپرستانه و بحث های غیرفنی و غیرعلمی در مورد ویروس کرونا جلوگیری کند.


مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک در حین برگزاری یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان این شرکت در این زمینه اظهارنظر کرده است. وی از کارکنان این شرکت خواسته تا به سیاست های کاری به روزشده فیس بوک توجه کنند تا حفظ فرهنگی کاری در این شرکت تضمین شود.


پیش از این فیس بوک اعلام کرده بود سیاست کاری خود برای مقابله با آزار و اذیت کارمندان اقلیت های قومی و نژادی را به روز کرده تا از ایجاد خصومت های ناخواسته در محیط کاری جلوگیری شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند


  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر


  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود


  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی