درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 آبان 1399 - 20:15   

تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5

  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


ادامه ادامه مطلب یک

آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟

  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟


ادامه ادامه مطلب دو

نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد

  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


ادامه ادامه مطلب سه

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد

  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  در شش ماهه نخست سال 99 اتفاق افتاد: 63 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی
  طرح‌ریزی در روابط‌عمومی
  کرونا؛ آزمونی برای رهبری انعطاف‌پذیر
  رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون: فعالیت کانال‌های تسهیلات دهی در تلگرام ذیل عنوان بانک توسعه تعاون، جعلی است
  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5
  فراخوان سومین جشنواره نیرو و رسانه
  بخشنامه نحوه اجرای دورکاری کارکنان
  «اطلس تبلیغی» توسط سازمان اوقاف ایجاد می‌شود
  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد
  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44583صفحه نخست » رادیو روابط عمومیشنبه، 29 شهریور 1399 - 04:22
ضرورت تولید محتوای دیجیتال در ایران
از آنجا که نحوه نگارش محتوا برای مخاطبان هر رسانه دیجیتال، اقتضائات خاص خود را دارد، برای تولید چنین محتواهایی نیاز به به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که نحوه نگارش محتوا برای مخاطبان هر رسانه دیجیتال، اقتضائات خاص خود را دارد، برای تولید چنین محتواهایی نیاز به به‌کارگیری کارشناسان و متخصصان تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های اجتماعی است.

 

بر اساس داده‌های پلت‌فرم‌های بازار استخدامی کشور، متوسط درآمد ماهانه متخصصان تولید محتوا و مدیران شبکه‌های اجتماعی، مبلغی حدود ۶ میلیون تومان است.

 

دسته دیگر متخصصان حوزه تولید محتوای دیجیتال، سئوکاران هستند که وظیفه بهینه‌سازی محتوای کسب و کار برای موتورهای جست‌وجو (گوگل) را به عهده دارند.

 

 این متخصصان با استفاده از دانش و شناختی که از الگوهای امتیازدهی گوگل به هر محتوا دارند، سعی می‌کنند داده‌های تولیدی متخصصان تولید محتوا را بازنویسی کنند تا آن محتواها به صفحات و لینک‌های ابتدایی در نتایج جست‌وجوی کاربران راه پیدا کنند.

 

به‌طور میانگین کارشناسان سئو که در شرکت‌ها مشغول به کارند، ماهانه درآمدی حدود ۷ میلیون تومان کسب می‌کنند.

 

منبع: https://donya-e-eqtesad.com


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی: آداب حضور در مجامع عمومی3


  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز


  ۹ پیش‌بینی برای جهان پساکرونا


  مرگ شاه گوشه‌گیر؛ پدر سامسونگ نوین


  معرفی کتاب/ مینیمالیسم دیجیتال


  مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا


  نوآوری


  شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی