درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 15:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44561صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 14:03
چند راهکار بازاریابی برای استارت‌آپ‌ها
در عصر مدرن فناوری، روش‌های بسیاری برای اجرای تبلیغات برای کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. یکی از روش‌های متداول، رسانه‌های اجتماعی است. بازاریابی رسانه اجتماعی این امکان را فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه، تبلیغات را در سایت‌های گوناگون یا رسانه‌های اجتماعی به‌طور روزانه، هفتگی یا ماهانه ارائه کنید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| بنیان‌گذاران در مراحل اولیه کسب‌وکار، باید راهکارهای موثری را برای به دست آوردن سهم بازار به‌کار ببرند تا در نهایت به نتایج و سود چشمگیری دست پیدا کنند. در این مقاله، به بررسی راه‌حل‌های ساده بازاریابی می‌پردازیم که با کمک آن کسب‌وکارهای کوچک آنلاین به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنند.


بازی با احساسات مخاطبان


روانشناسی نقش مهمی در تبلیغات ایفا می‌کند. با به‌کارگیری از اصول روانشناسی می‌توان توجه مخاطبان را جلب و وادار به تصمیم‌گیری کرد. هدف نهایی تبلیغات، تحریک مخاطبان و اقدام برای خرید است. از طریق روش‌های مختلف می‌توان این کار را انجام داد: برانگیختن خاطرات خوش، جلب اعتماد مصرف‌کنندگان و بازی با رنگ‌ها و نوشته‌ها.

 

به‌عنوان مثال در این زمینه ترس محرک قوی است. شعار تبلیغاتی آشنا، «از قافله زندگی مدرن عقب نمانید» نشان‌دهنده این است. بسیاری از مشتریان می‌خواهند امروزی و مدرن باشند و دوست دارند تمام محصولات را داشته باشند. برای مثال اگر تعداد محصولات محدود است و می‌خواهید از این رویکرد به نتیجه مطلوبی برسید، عباراتی مانند «چاپ محدود» یا «فقط چند نمونه باقی مانده است» را به‌کار ببرید که قطعا تاثیر مثبتی بر مصرف‌کنندگان دارد و برای استفاده یا داشتن امکانات و کالا هر چه سریع‌تر اقدام می‌کنند.

 

در عصر مدرن فناوری، روش‌های بسیاری برای اجرای تبلیغات برای کسب‌وکار آنلاین وجود دارد. یکی از روش‌های متداول، رسانه‌های اجتماعی است. بازاریابی رسانه اجتماعی این امکان را فراهم می‌کند تا با پرداخت هزینه، تبلیغات را در سایت‌های گوناگون یا رسانه‌های اجتماعی به‌طور روزانه، هفتگی یا ماهانه ارائه کنید.

 

از مزایای استفاده از تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام یا توییتر، انتخاب جزئیات مخاطب مورد نظر است. به‌عنوان صاحبان کسب‌وکار کوچک لازم است تا در تبلیغات، موقعیت و سن مخاطبان را در نظر بگیرید تا از این طریق مشتریان بیشتری را جلب کنید.


پیشرفت و ترقی از طریق ارتباط

تعامل و برقراری ارتباط با دیگران برای موفقیت کسب‌وکار نوپا یا کسب‌وکار آنلاین بسیار مهم است. داشتن ارتباط علاوه بر اینکه منجر به پیدا شدن کانال‌های ارتباطی موثر جدید می‌شود سبب ارتباط نزدیک‌تر و عمیق‌تر با مخاطبان می‌شود در ضمن می‌توانید نبض بازار را هم به دست بگیرید. ابتدا هدفی را در نظر بگیرید سپس، شروع به‌کار کنید. با برقراری ارتباط به نتایج مطلوبی دست پیدا خواهید کرد. بهتر است با هدف از قبل تعیین شده اقدام کنید و زمانی را به بهبود و تقویت ارتباطات اختصاص دهید تا شناخت بیشتری نسبت به مردم پیدا کنید.

فرصت‌های خوب اغلب پیش می‌آیند. اما اشتباهات متداولی در حین ارتباط رخ می‌دهند که باید بسیار مراقب باشید برای مثال خیلی سریع از دیگران درخواست پشتیبانی و کمک می‌کنید یا اصلا تقاضایی ندارید. قانون کلی وجود دارد مبنی بر حمایت کردن و درخواست حمایت. حمایت از دیگران را بخشی از روال عادی ارتباطی روزانه بدانید. سعی کنید در زمان مناسب، سوالات معقولی را مطرح کنید قطعا از کمک‌هایی که به شما خواهد شد، تعجب خواهید کرد.


تعیین اهداف قابل دستیابی

در دنیای سریع فناوری، کلید موفقیت کسب‌وکار آنلاین، داشتن ارتباط است. کسب موفقیت به معنای عملی کردن حرکت‌های کوچک اما هوشمند برای کسب موفقیت‌های بزرگ است. انتخاب اهداف قابل دستیابی و تمرکز روی آنها قطعا بیشتر می‌تواند سبب موفقیت شود تا اینکه اهدافی انتخاب کنیم که در توان ما نبوده و به دلیل ماهیت آن، مدام تغییرشان دهیم. در واقع هدف، تعیین هدف سالانه، سپس سه ماهه، ماهانه و هفتگی است. اگر هدف خاصی ندارید لااقل مطابق برنامه‌ریزی عالی عمل کنید. موفقیت‌ها را به‌طور مرتب ارزیابی کرده و در صورت لزوم اصلاحاتی انجام دهید.


تنظیم مقیاس بازاریابی

پیشرفت کسب‌وکار آنلاین و شروع کسب درآمد کافی، یک رویا است. همان طور که کسب‌وکار افزایش پیدا می‌کند، در اغلب موارد میزان کار هم افزایش می‌یابد. در واقع، با نظم دادن به کسب‌وکار، سیستمی پایه‌ریزی می‌شود که کارها بدون هیچ دخالتی و به راحتی اجرا می‌شوند. برخی از راه‌های تنظیم سنجش بازاریابی، شناسایی سیستم‌های کار و وظایف تکراری است. سپس، هوشمندانه‌ترین روش‌ها را برای اجرای سیستم کار تعیین کنید به‌طوری‌که سیستم به حیات خود به‌صورت یک رویه ادامه دهد.

 

مطمئن شوید که فرآیند اجرای کارها را مستند‌سازی می‌کنید و در پایان، سیستم‌ها را مورد آزمایش قرار دهید، همچنان ارتباط را با مشتریان حفظ کنید، متوجه تغییر نیازهای آنها باشید و برای موفقیت دائمی، خود را با شرایط موجود تطبیق دهید.
 

مترجم: هوتسا عسکری‌نسب

منبع: Forbes

 https://donya-e-eqtesad.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد