درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:35   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44556صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیچهارشنبه، 26 شهریور 1399 - 08:00
رشد شگفت انگیز تبلیغات در پادکست
پیش بینی می شود که امسال یک پنجم تبلیغات کانال‌های صوتی به پادکست‌ها اختصاص پیدا کند - صنعت تبلیغات در حوزه پادکست٬ امسال با 10 درصد رشد مواجه شد و پیش بینی می‌شود که به ۷۸۹ میلیون دلار برسد و این در حالیست که تبلیغات سایر پلتفرم‌های صوتی نظیر رادیو حدود 17 درصد کاهش داشته است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||ترجمه| شهرزاد عارفی ||| صنعت تبلیغات در حوزه پادکست٬ امسال با 10 درصد رشد مواجه شد و پیش بینی می‌شود که به ۷۸۹ میلیون دلار برسد و این در حالیست که تبلیغات سایر پلتفرم‌های صوتی نظیر رادیو حدود 17 درصد کاهش داشته است.

به گزارش شارا به نقل از publicrelationstoday، در سال ۲۰۱۵  فقط 4/1 درصد از سهم تبلیغات فضای رادیویی مختص پادکست‌ها بود و این رشد تا سالهای آتی ادامه پیدا خواهد کرد و به زودی 44/9 درصد معادل 1/13 میلیارد دلار خواهد شد. در زمان اوج همه گیری
کرونا، حجم تبلیغات پادکست به علت محبوبیت این صنعت با کاهش بسیار ناچیزی روبرو شد.


‌بر اساس تحقیقات The International Advertising Bureau (IAB) در سال گذشته تبلیغات پادکست با پیش بینی در نظر گرفته شده فقط 6 درصد فاصله داشت و این مقدار نسبت به تبلیغات رادیویی که 13 درصد و تبلیغات در فضای آنلاین که ۱۶درصد از پیش بینی دور بود در شرایط بسیار ایده آل تری قرار داشت.

استقبال کمپین‌های روابط عمومی برای کاربرد پادکست در افزایش اثربخشی


کاهش تبلیغات در پادکست‌ها در نیمه اول سال بیشتر صورت می‌گیرد و این در حالی است که انتطار می رود این روند در نیمه دوم سال صعودی شود. بخشی از این علاقه به تبلیغات در فضای پادکست٬ به علت چالش‌هایی است که زمانی اندازه‌گیری اثربخشی تبلیغات را با اختلال مواجه کرده بود اما در نیمه دوم ۲۰۱۸ استانداردهایی جهت تولید پادکست در نظر گرفته شد و این عامل مهم٬ پادکست را جدی تر از گذشته وارد رقابت در فضای آنلاین کرد.

مشتریان شیفته‌ی برندها در پادکست


با تغییرات سبک زندگی مردم٬ پادکست‌ها با قابلیت دسترسی‌شان٬ بخش بسیار مهم زندگی را در برگرفته‌اند. برندها با بیان داستان‌های‌شان از طریق پادکست ارتباط بسیار موثری را برقرار می‌کنند که همین امر منجر به افزایش مدافعان برند می‌شود.


خوشبختانه با استانداردسازی جدید، تبلیغ‌کنندگان اعتماد بیشتری به اختصاص دادن بودجه تبلیغات به طور خاص برای این نوع فضاها کسب کردند. علاوه بر این، با انتشار فناوری درج آگهی Spotify، ارائه و اندازه گیری تبلیغات بسیار ساده تر شد که این موضوع نیز به رشد صنعت پادکست کمک می کند.

 

نویسنده: Ronn Torossian

 

 | Sep 8, 2020 |

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد