درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 17:16   

برون سپاری خدمات در سازمان‌ها

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت

  روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت


ادامه ادامه مطلب دو

استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد

  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند

  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اوبر دعوای حقوقی برای گرفتن مجوز کار در لندن را برنده شد.
  مدیر شبکه ورزش تعیین شد
  سرقت اطلاعات فایرفاکس اندروید در شبکه وای فای مشترک
  مذاکره موفق برای فروش
  شبکه‌های اجتماعی در باکو از دسترس خارج شدند
  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد
  روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت
  پاسخ‌گویی کمپین روابط‌عمومی اپل به فشارها علیه انحصارطلبی اپ استور
  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی
  بازی‌های ویدئویی در ایران ۳۲ میلیون مخاطب دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44532صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 24 شهریور 1399 - 15:31
دبیرکارگروه فضای مجازی روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران: روابط عمومی موفق باید درک مناسبی از فضای شبکه ای داشته باشد
متاسفانه آنچه که امروز سازمان و دولت با آن مواجه است عدم تناسب تحولات روابط عمومی های کشور در عصر فضای مجازی و کفایت به ابزارهای دیجیتالی است در حالی که روابط عمومی ها باید به سمت جهانی شدن حرکت کرده و در این دوره گذار و پر تلاطم نقش آفرینی کنند
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دبیرکارگروه فضای مجازی روابط‌عمومی سازمان بیمه سلامت ایران بر اهمیت نقش روابط عمومی های کشور در گسترش و بسط سواد فضای مجازی و رسانه ای با درک مناسب از تحولات عصری در شبکه ای شدن تاکید کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از آی‌هینا؛ افشین نصری گفت: در دوره فضای مجازی ابزارهای دیجیتالی، فضایی را خلق کردند که به مراتب از فضای واقعی بزرگتر بوده و از مهمترین خصوصیات آن نفوذ پذیری اجتماعی آن است و در این فضای برآمده از ابزارهای دیجیتال در دنیا هر محتوایی که در فضای مجازی تولید می شود پوشش جهانی و بسیار زیادی خواهد داشت.
 
 دبیرکارگروه فضای مجازی روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به گذر از دوره های الکترونیکی و دیجیتالی و ورود به دوره فضای مجازی افزود: با توجه به ویژگی اجتماعی شدن تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در دوره فضای مجازی، روابط عمومی ها نیز نسبت به دهه های پیش به شدت اجتماعی شدند.
 
 نصری با بیان این که در فضای مجازی شاهد ظهور مخاطبین و کنشگران جدیدی هستیم، تصریح کرد: پیشتر تولید محتوا وظیفه رسانه های رسمی و نهادهایی همچون روابط عمومی ها بود اما در عصر جدید روابط عمومی ها با کاربران و مخاطبین جدید مواجه هستند که هر کاربر یک خبرنگار و تولید کننده محتوا است.
 
 وی تاکید کرد: یکی از راه ها، افزایش سواد رسانه ای و فضای مجازی است، وروابط عمومی ها در افزایش سواد رسانه ای و فضای مجازی نقش برجسته داشته و اگر نتوانند بدرستی ایفای نقش کنند و پاسخگوی جامعه ذی نفعان و ذی ربطان به صورت تمام وقت باشند، رابطه فضای حقیقی با مجازی رابطه ای کدر و ناپایدار شده و جامعه با مشکل مواجه خواهد شد.
 
 دبیرکارگروه فضای مجازی روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: در عصر فضای مجازی با پدیده ای به نام اخبار جعلی و بات ها مواجه ایم که اخبار جعلی به صورت ماشینی و انسانی تولید شده و بات ها بازیگران ماشینی هستند که در ایجاد بومرنگ بین فضای مجازی و حقیقی ایفای نقش می کنند و در نهایت این پدیده، بحران اجتماعی و نسلی با ایجاد ناامیدی، علاقه های کاذب، یاس و ... ایجاد می کند.
 
 وی با بیان این که روابط عمومی موفق باید درک مناسبی از فضای شبکه ای داشته باشد و اخبار را راستی آزمایی کرده و مرجع سنجش درستی اخبار در جامعه باشد، گفت: متاسفانه آنچه که امروز سازمان و دولت با آن مواجه است عدم تناسب تحولات روابط عمومی های کشور در عصر فضای مجازی و کفایت به ابزارهای دیجیتالی است در حالی که روابط عمومی ها باید به سمت جهانی شدن حرکت کرده و در این دوره گذار و پر تلاطم نقش آفرینی کنند

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  اصول به دست آوردن اعتبار


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  ضعف ژورنالیسم ایران و راه حل


  چهار نقش خاص یک تیم کاری


  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود


  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید


  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی