درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:56   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44517صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 24 شهریور 1399 - 00:01
از دنیای گل آرایی چه می‌دانید؟
از گذشته تا به امروز گل‌های مختلف برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ از زیبایی محیط اطرافمان گرفته تا رساندن پیام، ابراز احساسات و افزایش کیفیت ارتباط با دیگران. به دلیلِ کاربردی بودن گل در موارد مختلف، از آن در اکثر مراسمات و مکان های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از گل‌ها در تمامی مراسمات به یک صورت نیست و ما باید در مراسمات و مکان‌های مختلف از گل‌هایی با معانی مختلف استفاده کنیم که متناسب با مراسم و مخاطبانمان باشد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از گذشته تا به امروز گل‌های مختلف برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ از زیبایی محیط اطرافمان گرفته تا رساندن پیام، ابراز احساسات و افزایش کیفیت ارتباط با دیگران. به دلیلِ کاربردی بودن گل در موارد مختلف، از آن در اکثر مراسمات و مکان های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از گل‌ها در تمامی مراسمات به یک صورت نیست و ما باید در مراسمات و مکان‌های مختلف از گل‌هایی با معانی مختلف استفاده کنیم که متناسب با مراسم و مخاطبانمان باشد.

گل‌های مورد استفاده در تاج گل آنلاین ترحیم چه مفاهیمی را می‌رسانند؟


از گذشته تا به امروز گل‌های مختلف برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار گرفته‌اند؛ از زیبایی محیط اطرافمان گرفته تا رساندن پیام، ابراز احساسات و افزایش کیفیت ارتباط با دیگران. به دلیلِ کاربردی بودن گل در موارد مختلف، از آن در اکثر مراسمات و مکان های مختلف استفاده می‌شود. استفاده از گل‌ها در تمامی مراسمات به یک صورت نیست و ما باید در مراسمات و مکان‌های مختلف از گل‌هایی با معانی مختلف استفاده کنیم که متناسب با مراسم و مخاطبانمان باشد.

 

نمونه‌ای از مراسمات که گل در آن کاربرد فراوان دارد مراسم عزاداری و ترحیم است. برای مراسم عزاداری و ترحیم از گل‌های مخصوص ترحیم استفاده می‌شود که در این مقاله قصد داریم به معرفی بخشی از گل‌های مورد استفاده در تاج گل و سبد گل ترحیم و مفاهیم آن‌ها بپردازیم.


خرید گل آنتوریوم


گل آنتوریوم یکی از متنوع ترین گل های موجود در جهان است که در اکثر رنگ ها یافت می شود. به دلیل تنوع رنگی که گل آنتوریوم دارد از کاربرد فراوانی برخوردار است و در بسیاری از مراسمات مورد استفاده قرار می گیرد.


به دلیل تنوعی که گل آنتوریوم دارد هر رنگ و نوع آن معنی و مفهوم مخصوص خود را دارد؛ رنگ قرمز آن به معنی مشارکت و همکاری است، رنگ زرد آن به معنای تحسین پنهانی، رنگ سفید آن که در بیشتر تاج گل های عزاداری استفاده می شود به معنای حقیقت و راستی است. رنگ های دیگر آنتوریوم به معنی سلامتی، فراوانی، راستی و درستی هستند.

گل گلایل


گل گلایل بیشترین استفاده را در تاج گل های ترحیم دارد؛ به طوری که در اکثر دسته گل ها، تاج گل ها و همچنین سبد گل های ترحیم می توانیم گلایل را مشاهده کنیم. گلایل بسیار پُر گل است، به همین دلیل معمولا از آن در زمینه‌ی تاج گل‌های ترحیم استفاده می‌شود.


رنگ سفید گل گلایل به معنای شخصیت محکم، ستایش، صداقت، اخلاق مداری، روان پاک و به یاد کسی بودن است و احساس قلبی ما را نشان می دهد، این مفاهیم باعث شده از آن برای تاج گل و دسته گل ترحیم استفاده شود تا هم به متوفی ادای احترام کرده باشیم و هم با بازماندگان همدردی کرده باشیم.

گل لیلیوم


گل لیلیوم (سوسن) نیز همانند گلایل یکی از پر کاربردترین گل‌های عزاداری است؛ این گل زیبا دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای رنگ های متنوعی از جمله قرمز، سفید، زرد، نارنجی و ارغوانی و... می باشند. گل لیلیوم به معنی دوشیزگی، دوست داشتنی بودن، اقتدار، صداقت، برتری، خلوص و پاکی است و از آن به عنوان نمادی برای روح از دست رفتگان استفاده می شود.

گل رز


از دیگر گل های مورد استفاده در تاج گل، سبد گل و دسته گل ترحیم می توانیم به رز اشاره کنیم. گل رز از زیباترین و پر کاربردترین گل های جهان است که می توانیم از رنگ های متنوع آن در مراسمات مختلف استفاده کنیم؛ از سبد گل خواستگاری و دسته گل عروس گرفته تا تاج گل ختم کاربرد دارد.


معروف ترین نوع رز، گل رز سرخ است؛ رز قرمز نشانه عشق واقعی و رویایی است. از رز زرد به عنوان نماد یک دوستی طولانی و عمیق استفاده می شود؛ رز صورتی بخشندگی را مخاطب می رساند و گل رز سفید نشانه و نماد بی گناهی و پاکی است.


در تاج گل تسلیت معمولا از رز سفید استفاده می شود که نشانه پاکی است. همچنین می توانیم با یک سبد گل رز سفید یا یک سبد گل رز و لیلیوم در مراسم ختم شرکت کنیم و خود را در غم از دست دادن عزیزان شریک بدانیم.


نحوه گل آرایی تاج گل


اولین مرحله برای گل آرایی تاج گل انتخاب پایه و مرحله بعدی انتخاب نوع گل بر اساس مراسمی که در آن می خواهید از تاج گل استفاده کنید، می باشد. البته تمام مراحل گل آرایی تاج گل بر اساس سلیقه و خواسته شما انجام می شود، اما بهتر است از مشاوره و تجربه گل آراهای VIP Shop نیز استفاده کنید.


در ادامه مرحله مهم انتخاب برگ های شاداب، سبز و تازه به جهت استفاده بر روی پایه تاج گل می باشد این برگ ها را به کمک سیم های نازک که اصلا دید نداشته باشند بر روی پایه وصل می کنیم، مرحله بعدی استفاده و نصب اسفنج های مرطوبی است که مدتی در داخل آب قرار داده ایم تا خیس شود و آب را درون خود ذخیره کند، اسفنج ها دقیقا وسط تاج گل قرار می گیرند تا ساقه گل هارا درون آن قرار دهند تا شادابی و تازگی گل ها زود از بین نرود.


زمانی که برگ آرایی تمام می شود نوبت به قرار دادن گل ها بر روی پایه می رسد، انتخاب گل ها و نوع گل ها باید متناسب با مراسم انتخاب شود، چون نوع گلی که برای مراسم های عروسی و تشریفاتی به کار می رود با نوع گلی که برای مراسم ترحیم استفاده می شود متفاوت است.

تاج گل ترحیم


در این قسمت شما را با نحوه آموزش تاج گل ترحیم بیشتر آشنا می کنیم.


در کشور ما برای مراسم ترحیم و مراسم های عزاداری و ختم اصولا از گل هایی نظیر گل آنتوریوم استرزیا،مریم، گلایل، شب بو، لیلیوم, آنتوریم, ژربرا, داوودی, استفاده می شود. نکته قابل توجه برای گل آرایی تاج گل هایی که برای عرض تسلیت آماده می شود این است که بهتر است پس زمینه تاج گل با گل های بلند تر نظیر گل گلایل و شب بو تزیین شوند، و در مرکز تاج گل از گل های کروی در تعداد کمتر استفاده شود این گونه تاج گل ها را در ورودی منزل و مسجد متوفی قرار می دهند. البته این روزها با شیوع ویروس کرونا این گل ها در درب منازل و داخل سالن اجتماعات آپارتمان هار مورد استفاده قرار میگیرد.

تاج گل افتتاحیه


گل های مورد استفاده در گل آرایی تاج گل افتتاحیه باید بسیار خاص باشد تا توجه مهمانان را به خود جلب کند، بهتر است در این نوع از تاج گل از گل های ارکیده، رز با رنگ های متنوع با توجه به سلیقه مشتری استفاده کرد. البته باید به این نکته توجه کنید که چه نوع گلی استفاده می کنید و از چه رنگ هایی استفاده می کنید. به کاربردن گل ها با توجه به رنگ هایی که مکمل هم باشند بسیار اهمیت دارد چون کار شما را شکیل تر و خاص تر جلوه می دهد. از این نوع تاج گل ها برای ورودی نمایشگاه یا تالار ها استفاده می شود.


خرید تاج گل عروس


عروس خانوم های گل، اگر به دنبال یک تاج گل عروسی خاص و شیک هستید می توانید از گل های نظیر گل ارکیده ویا گل رز مینیاتوری، گل آنتوریوم در ترکیب رنگ های متنوع که البته بهتر است سفید و یا صورتی استفاده کنید. بهتر است انتخاب تاج گل عروس بر اساس مدل مو عروس خانوم باشد، مدل مو با تاج گل که استفاده می شود باید حتما هم خوانی داشته باشد.

www.mardomsalari.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد