درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:25   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44506صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 23 شهریور 1399 - 08:00
در مسیر یکپارچگی فعالیت‌های ارتباطی
ترجمه: شهرزاد عارفی - قانون هفت٬ بیانگر این است که مشتری بالقوه می‌بایست هفت بار پیام مارکتینگی شما را ببیند و بشنود تا به خرید منجر شود٬ اما اگر مشتری احتمالی٬ هفت پیام غیر مرتبط را از هفت کانال مختلف بشنود و ببیند آیا ترغیب به خرید خواهد شد؟ خیر. چه بسا که مشتری به علت عدم ارتباط با پیام‌٬ آن‌ را نادیده بگیرد و یا به سادگی از آن عبور کند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با وجود هم پوشانی فعالیت‌های مارکتینگ٬ روابط‌عمومی٬ شبکه های اجتماعی و دیجیتال٬ سازمان‌هایی هستند که این واحد ها را از هم جدا کرده و وظایف جداگانه ای برای آن‌ها در نظر می گیرند. بر اساس تحقیقاتی که Intrado Digital Media و PR week انجام دادند حداقل نیمی از سازمان ها٬ مارکتینگ و روابط عمومی را تفکیک می‌کنند.

اما یکپارچگی در اینجا به چه معناست؟

در واقع یکپارچگی به معنای هماهنگی و یکسان بودن پیامی است که سازمان از طریق کانال‌هایش به مخاطبان ارسال می‌کند٬ این پیام ممکن است با تاکتیک های مختلف به دست مخاطب برسد اما همچنان یکپارچگی آن حفظ شده و در راستای تحقق بخشیدن اهداف اصلی سازمان طراحی شده است.


آنچه خلق یک برنامه ارتباطی یکپارچه را الزامی می‌کند ایجاد تجربه خاص برای مشتری و افزایش قدرت برند است تا سازمان پیامی نظام یافته٬ منسجم و واضح را به بازار هدف خود ارسال ‌کند.


قانون هفت٬ بیانگر این است که مشتری بالقوه می‌بایست هفت بار پیام مارکتینگی شما را ببیند و بشنود تا به خرید منجر شود٬ اما اگر مشتری احتمالی٬ هفت پیام غیر مرتبط را از هفت کانال مختلف بشنود و ببیند آیا ترغیب به خرید خواهد شد؟ خیر. چه بسا که مشتری به علت عدم ارتباط با پیام‌٬ آن‌ را نادیده بگیرد و یا به سادگی از آن عبور کند.


به طور مثال تیم دیجیتال مارکتینگ یک سازمان قصد دارد تا با کمپین دیجیتال یک محصول را معرفی کند٬ به این دلیل که محصول تغییر چشمگیری با قبل ندارد بنابراین این کمپین٬ مخاطبان محدود را هدف قرار می دهد. اما آیا مارکتینگ٬ روابط عمومی و ... نیز از این کمپین آگاه هستند؟ چراکه ممکن است در سایر کانال‌‌ها بتوان محتوای کمپین را منتشر نمود و اطلاع رسانی را هدفمندتر انجام داد و در نتیجه یک برنامه مناسب جهت افزایش مدافعان برند در نظر گرفت.


یک از بهترین مدل‌هایی که نمایانگر ارتباطات یکپارچه سازمانی‌ می‌باشد؛ مدل PESO است که توسط Gini Dietrich خلق شده است این مدل به معنی رسانه‌‌ی خریداری شده٬ به دست آمده٬ اشتراکی و مالکیت فضای رسانه‌ای می باشد. در این مدل تفاوت تاکتیک‌ها در عین یکپارچگی آنها کاملا مشهود است و همین امر موجب اعتبار، اعتماد، رهبری و اقتدار برند می شود.


به همین جهت اگر روابط عمومی٬ مارکتینگ٬ شبکه‌های اجتماعی و دیجیتال (برنامه ریزی رویدادها و ارتباطات درون سازمان) با یکدیگر هماهنگ باشند جادوی حقیقی رخ می‌دهد که موجب رشد و موفقیت کسب و کار شما خواهد شد.

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد