درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 7 مهر 1399 - 15:32   

برون سپاری خدمات در سازمان‌ها

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت

  روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت


ادامه ادامه مطلب دو

استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد

  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


ادامه ادامه مطلب سه

واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند

  واتساپ ویژگی جدید را رونمایی می‌کند که همه در انتظارش بودند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر شبکه ورزش تعیین شد
  سرقت اطلاعات فایرفاکس اندروید در شبکه وای فای مشترک
  مذاکره موفق برای فروش
  شبکه‌های اجتماعی در باکو از دسترس خارج شدند
  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد
  روابط عمومی وزارت نفت منتشر شد: انتشار دو کتاب با هدف گاهشماری صنعت نفت
  پاسخ‌گویی کمپین روابط‌عمومی اپل به فشارها علیه انحصارطلبی اپ استور
  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی
  بازی‌های ویدئویی در ایران ۳۲ میلیون مخاطب دارد
  اپل یک اپلیکیشن پادکست محبوب را خرید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44488صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیجمعه، 21 شهریور 1399 - 11:33
اهمیت یکپارچگی و هماهنگی روابط عمومی و مارکتینگ
شهرزاد عارفی - یکپارچگی روابط عمومی، مارکتینگ و تبلیغات منجر به افزایش قدرت برند می‌شود٬ بستر تعامل و گفتگو را برای مخاطبان فراهم نموده و به محبوبیت برند می‌افزاید.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی و مارکتینگ همچون اجزای انکار نشدنی برندهایی می باشند که خواهان ماندگاری در ذهن و قلب مخاطبان هستند.


با اینکه در سالهای اخیر روابط عمومی و مارکتینگ با هماهنگی بیشتری فعالیت می کنند ولی هنوز هم در بسیاری از سازمان‌ها میان این دو بخش مهم مرز وجود دارد.

اما این روزها به علت افزایش سطح آگاهی مشتریان و ایفای نقش پررنگ شبکه‌های اجتماعی در زندگی این افراد از یک سو و حضور گسترده برندها در شبکه های مجازی و داستان سرایی توسط مخاطبان برای برند از سوی دیگر٬ نیاز به هم‌آوایی روابط عمومی و مارکتینگ بیش از پیش احساس می‌شود.

 

در اصل آنچه یک برند قدرتمند نیاز دارد٬ ترکیبی از ویژگی ارتباطی روابط عمومی و روح فروش مارکتینگ است.


گرچه از نگاه سنتی٬ یکپارچگی روابط عمومی، مارکتینگ و تبلیغات منطقی نیست اما وقتی حرف از مدیریت ارتباط مشتریان٬ دیجیتال مارکتینگ و روابط عمومی در میان است٬ نزدیکی مباحث ارتباطی و مارکتینگی ملموس تر است.


به طور مثال در هنگام بروز بحران برای برند در فضای مجازی٬ نمی توان انتظار داشت که روابط عمومی و مارکتینگ همزمان عمل نکنند و مارکتینگ یک قدم عقب تر باشد. در نتیجه یکپارچگی روابط عمومی، مارکتینگ و تبلیغات منجر به افزایش قدرت برند می‌شود٬ بستر تعامل و گفتگو را برای مخاطبان فراهم نموده و به محبوبیت برند می‌افزاید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برون سپاری خدمات در سازمان‌ها


  نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی


  اصول به دست آوردن اعتبار


  مذاکره موفق برای فروش


  استراتژی استعداد در بازارهای رو به رشد


  ضعف ژورنالیسم ایران و راه حل


  چهار نقش خاص یک تیم کاری


  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس


  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی