درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4447صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 14 مرداد 1392 - 20:26
تحلیل خبر نیازمند دستیابی به مهارت‌های مقاله‌نویسی است
  

شارا- مدیر گروه تبلیغ و ارتباطات فرهنگی دانشگاه سوره به انگیزه نگارش این کتاب اشاره کرد و گفت: افزون بر نوشتن سرمقاله‌های کیهان، ابرار و برخی نشریه‌ها، یادداشت و سرمقاله نیز می‌نوشتم و پس از تمرین در این زمینه به مهارت دست یافتم. 
 
 مدرس سابق دانشکده خبر در ادامه افزود: پس از ورود به دانشگاه نیاز به آموزش تفسیر خبر، مقاله‌نویسی، تبیین و یادداشت‌نویسی به شیوه علمی را احساس کردم. همچنین وقتی درس مقاله‌نویسی را در دانشگاه تدریس می‌کردم به ایراد برخی مقاله‌ها و یادداشت‌های دانشجویان می‌پرداختم و آن‌ها از من می‌خواستند در این زمینه به آن‌ها کمک کنم و راه‌کارهایی برای نگارش بهتر مقاله ارایه دهم.
 
 این مدرس روزنامه‌نگاری و داور جشنواره مطبوعات، مجموعا 150 تا160 یادداشت، سرمقاله و مقاله نوشته است که بعد از ارایه در کلاس‌ها تصمیم گرفته مقاله‌ها را در قالب کتاب به سرای روزنامه‌نگاران ایران برای چاپ بسپارد که به دلیل حجم بالای مطالب، پیشنهادی مطرح شد تا مطالب نظری و توصیفی ساختار مقاله‌نویسی به شیوه علمی منتشر و برخی از یادداشت‌ها و سرمقاله‌ها به طور نمونه در انتهای کتاب آورده شود.
 
 وی به معرفی کتاب «مقاله‌نویسی، درس‌نامه‌ای دانشگاهی و مطبوعاتی» پرداخت و گفت: مطالب کتاب در 6 فصل تنظیم شده است که به طور کلی به شیوه مقاله‌نویسی، جایگاه تیتر، تعریف مقاله و انواع مقاله‌ها، تفاوت مقاله‌های ژورنالیستی با مقاله‌های آکادمیک پرداخته است و همچنین مقاله‌های علمی که پیش‌تر در حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری نوشته‌ام در بخش پایانی کتاب آورده‌ام.
 
 عضو هیات علمی دانشگاه سوره در ادامه گفت: این کتاب برای خبرنگاران و روزنامه‌نگاران نوپا و تازه‌کاری نوشته شده است که بیشتر در زمینه خبر، گزارش و مصاحبه فعالیت می‌کنند و کمتر در حوزه یادداشت‌نویسی و مقاله‌نویسی وارد شده‌اند، همچنین قرار است این کتاب و مطالب آموزشی آن در فضای مجازی به شکل آن لاین در کنار آموزش حضوری در شهرستان ها تدریس شود. 
 
 مسعودی در پایان سخنانش اظهار کرد: سرای روزنامه‌نگاران ایران قرار است یک‌هزار نسخه کتاب چاپ شده را در گام نخست میان روزنامه‌نگاران و خانه روزنامه‌نگاران تهران توزیع کند و برنامه‌ریزی شده است تا برای چاپ دوم کتاب که احتمالا مهرماه سال جاری صورت خواهد گرفت، یک‌هزار نسخه دیگر از کتاب میان سایر روزنامه‌نگاران و خانه‌های روزنامه‌نگاران در شهرستان‌‌ها توزیع شود. 
 
 چاپ نخست کتاب «مقاله‌نویسی، درس‌نامه‌ای دانشگاهی و مطبوعاتی» در 186صفحه با شمارگان یک‌هزار نسخه و بهای 6 هزار و 500‌‌ تومان از سوی انتشارات سرای روزنامه‌نگاران ایران منتشر شده است.کد منبع:خبرگزاری کتاب

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد