درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 04:15   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44469صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 19 شهریور 1399 - 19:25
نشست اعضای ستاد برق امید و مدیران روابط عمومی شرکت‌های توزیع با حضور مدیرعامل توانیر برگزار شد
اجرای صحیح این طرح خواهد توانست پیک سال آینده را نیز کاهش دهد و به همین دلیل روابط عمومی‌های صنعت برق باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این طرح داشته باشند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نشست اعضای ستاد برق امید و مدیران روابط‌عمومی شرکت‌های توزیع با حضور مدیرعامل توانیر برگزار شد.
 
 به‌گزارش شارا، "محمدحسن متولی زاده" مدیرعامل توانیر، در این نشست که ارتباط با مدیران روابط عمومی‌های شرکت‌های توزیع نیروی برق نیز به صورت ویدئو کنفرانسی برقرار شده بود، ضمن تقدیر از مجموعه روابط عمومی‌های صنعت برق به دلیل فعالیت گسترده و اثرگذار در تحقق برنامه ۰۹۹ گفت: با توجه به اجرای برنامه‌های موفق مدیریت بار در میان مشترکان کشاورزی و صنعتی، دولت برای اجرای طرحی در همین زمینه و به منظور کنترل مصرف مشترکان خانگی نیز وارد عمل شد.
 
 مدیرعامل توانیر با اشاره به اینکه طرح برق امید ممکن است در ابتدا هزینه‌هایی را به صنعت برق وارد کند، خاطرنشان کرد: در بخش برنامه‌های مدیریت بار صنایع و خانگی نیز، پاداشی در حدود ۳۵۰ میلیارد تومان داده شد که در نگاه نخست به نوعی ایجاد هزینه برای صنعت برق محسوب می‌شود، اما با نگاهی عمیق‌تر متوجه خواهیم شد که از سرمایه گذاری ۸ هزار میلیارد تومان برای ایجاد ظرفیت‌های جدید جلوگیری می‌کند.
 
 وی سهم بخش خانگی از پیک مصرف را حدود ۵۰ درصد و ۳۳ درصد از مصرف انرژی کل کشور عنوان و اضافه کرد: با کنترل و بهینه سازی مصرف برق بخش خانگی، می‌توان تاثیر بسیاری بر میزان مصرف انرژی و کنترل پیک کشور گذاشت.
 
 مدیرعامل توانیر نقش روابط عمومی‌های صنعت را در آگاه سازی و فرهنگ سازی مشترکان بسیار موثر دانست و گفت: رمز موفقیت این طرح آگاه سازی مشترکان است و برای این کار باید از شیوه‌های نوین و مختلف استفاده کرد.
 
 متولی‌زاده با انتقاد از کسانی که از اصطلاح برق رایگان برای این طرح استفاده می‌کنند، تاکید کرد: برق رایگان نشده است، بلکه شیوه و نوع مصرف تغییر کرده است.
 
 متولی زاده ادامه داد: در این طرح مشترکانی که بتوانند خود را با الگو‌های تعیین شده تطبیق دهند، از تخفیف صد درصدی بهای برق بهره‌مند خواهند شد، اما در صورتی که مصرفشان بالاتر رود، باید هزینه را به صورت کامل بپردازند.
 
 دراین نشست همچنین مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق و رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد برق امید در سخنانی گفت: بخشی از راه برق امید را در پیک مصرف پشت سرگذاشتیم و با اطلاع رسانی‌های خوب و برنامه‌های مدیریت بار، پیک مصرف در محدوده یک درصد کنترل شد.
 
 رجبی مشهدی با بیان این که هدف از اجرای این طرح کاهش مصرف بخش خانگی است، اضافه کرد: اجرای صحیح این طرح خواهد توانست پیک سال آینده را نیز کاهش دهد و به همین دلیل روابط عمومی‌های صنعت برق باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این طرح داشته باشند.
 
 معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی توانیر رویکرد و نگرش صنعت برق و وزارت نیرو تغییر کرده است، گفت: در گذشته رویکرد مبتنی بر پاسخگویی به تقاضا و عرضه به میزان ایجاد شده بود؛ به این معنا که هرچه نیاز مصرف افزایش می‌یافت، ظرفیت بیشتری هم باید ایجاد می‌شد.
 
 رجبی مشهدی ادامه داد: با این حال اکنون شاهد تغییر رویکرد و نگرش در داخل صنعت برق هستیم چرا که مدیریت عرضه و تقاضا به صورت توامان بکارگرفته شده و در همین راستا طرح‌های مدیریت بار در تابستان اجرا می‌شود.
 
 رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد برق امید با بیان این که باید تلاش کنیم در سال‌های آینده هم رشد پیک به یک درصد محدود شود، اظهار داشت: منابع انرژی ما نامحدود نیست و این تغییر رویکرد نیز ناشی از همین محدودیت در منابع است و طرح برق امید بزرگترین قدم در این تغییر رویکرد به شمار می‌رود که به عنوان فراگیرترین طرح در حوزه مدیریت مصرف، باعث درگیر شدن همه مشترکان خانگی خواهد شد.
 
 در این نشست همچنین ابوذرصالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر نیز گفت: عملکرد روابط عمومی‌های صنعت برق در خصوص طرح برق امید به صورت روزانه رصد و به منظور انتقال تجارب ارزشمند ایجاد شده، برگزیدگان در قالب جشنواره‌ای معرفی خواهند شد.
 
 صالحی در عین حال از مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه خواست تا به منظور هم افزایی بیشتر، نسبت به اشتراک گذاری فعالیت‌ها اقدام کننند.
 
 وی همچنین بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه ملی، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی برای آگاه سازی و اطلاع رسانی مشترکان تاکید کرد.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد