درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 آذر 1399 - 06:10   

آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دمکراسی فارابی

  دمکراسی فارابی


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز

  انتصاب مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب سه

مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات

  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود
  تقدیر وزارت جهاد کشاورزی از مدیر روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد
  محبوبیت پلی استیشن ۵، فروش فوق‌العاده
  ایران بیشترین کاربران اینترنتی را در خاورمیانه دارد
  ۳۲ میلیون کاربر بازی‌های دیجیتال ‌در ایران
  سه نکته که متخصصان روابط عمومی باید در مورد تجزیه و تحلیل احساسات بدانند
  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت
  دمکراسی فارابی
  کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
  توسعه خدمات بانکداری اینترنتی بانک رفاه کارگران در یک نگاه+ اینفوگرافی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44401صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 14 شهریور 1399 - 14:28
فیسبوک یک هفته پیش از رای‌گیری آگهی تازه نمی‌پذیرد
فیسبوک اعلام کرده است که در هفت روز منتهی به انتخابات سوم نوامبر آمریکا آگهی سیاسی جدیدی نخواهد پذیرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک اعلام کرده است که در هفت روز منتهی به انتخابات سوم نوامبر آمریکا آگهی سیاسی جدیدی نخواهد پذیرفت.

به گزارش شارا به نقل از بی سی، با این حال این شرکت همچنان اجازه انتشار یا پخش آگهی های موجود را خواهد داد.

مارک زاکربرگ، مدیر فیسبوک، این موضوع را در پستی فیسبوکی اعلام کرد و گفت "نگران" است شکاف ها در کشور به طور بالقوه به ناآرامی مدنی بیانجامد.

زاکربرگ افزود که فیسبوک همچنین پست نامزدهایی که سعی دارند پیش از شمارش کامل آرا اعلام پیروزی کنند با برچسب مشخص خواهد کرد.

این شبکه اجتماعی قبلا به خاطر دادن اجازه انتشار آگهی های سیاسی به صورتی که فقط در معرض دید طیف کوچکی قرار می گیرد، بدون آنکه امکان بحث گسترده تر درباره آنها فراهم شود، مورد انتقاد قرار گرفته است.

بنیاد موزیلا ادعا می کند این به سیاستمداران و هواداران آنها فرصت می دهد توهم را واقعیت جلوه دهند و پیش از آنکه خیلی دیر شده باشد وادار به پاسخگویی به خاطر آن نمی شوند. فیسبوک قبلا گفته آگهی نامزدهای انتخابات را راستی آزمایی نمی کند.

فیسبوک همچنین اعلام کرد که ویدئوهای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که رای دهندگان در کارولینای شمالی را تشویق می کند دو بار در انتخابات رای دهند - اقدامی که غیرقانونی است - حذف خواهد کرد.

کشور تفرقه زده

ترامپ مکررا ادعا کرده است که نتیجه انتخابات می تواند به دلیل فریبکاری در دادن رای "مخدوش" باشد.

با این حال هیچ شواهدی از تقلب جدی در دوره های قبلی انتخابات آمریکا به چشم نمی خورد.

زاکربرگ گفت: "این انتخابات طبق روال عادی برگزار نخواهد شد. با توجه به شکاف عمیق در کشور و اینکه اعلام نتایج رای گیری به طور بالقوه ممکن است چند روز یا حتی چند هفته طول بکشد، خطر بروز ناآرامی مدنی در سراسر کشور می تواند افزایش یابد."

این شرکت گفت برای جلوگیری از انتشار شایعات و اظهارات عمدا کذب در فیسبوک، یک رشته تدابیر را در نظر می گیرد:

- در هفته پیش از انتخابات آگهی سیاسی جدیدی پذیرفته نمی شود
- پست هایی که مدعی شود مردم در صورت رای دادن به کووید-۱۹ مبتلا خواهند شد حذف خواهد شد
- پست هایی که به دنبال سلب مشروعیت از نتیجه انتخابات است برچست خواهد خورد
- همچنین پست نامزدهایی که به دنبال اعلام پیروزی پیش از اعلام نتیجه نهایی انتخابات باشند برچسب خواهد خورد

زاکربرگ همچنین گفت که فیسبوک سیاست های اجرایی خود علیه جنبش هایی که به انتشار نظریه های توطئه معروف هستند مثل "کیو انان" را "تقویت" کرده است.

او گفت که هزاران گروه فیسبوکی که به این جنبش ها مرتبط هستند حذف شده اند.

با این حال این اقدام با انتقادهایی مواجه شده است.

مدیر "مسائل رسانه در آمریکا" - که یک نهاد نظارتی لیبرال است - آن را به عنوان یک حرکت نمایشی در زمینه روابط عمومی رد کرد.

آنجلو کاروسون در توییتی نوشت: "آنها همچنان اجازه بازپخش آگهی های سیاسی و هدف گرفتن گروه های تازه در جریان هفته پایانی انتخابات را خواهند داد، تا وقتی که این آگهی پیش از ۲۷ اکتبر منتشر شده و حداقل یک کلیک خورده باشد."

"پس می توان حالا یک آگهی بد را پخش کرد، آن را معلق کرد و بعد دوباره در طول آن هفته پخشش کرد."

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزی که «لایف» منتشر شد و اهمیت تصویر برای نشریات آشگار گردید


  مبارزه با سانسور ـ راهی برای از میان رفتن سانسور کتاب و نشریات


  دمکراسی فارابی


  سرنوشت نخستین روزنامه ای که در آمریکا انتشار یافت


  بررسی نقش روابط‌عمومی در مدیریت بحران


  آش شله قلم کاری به نام روابط عمومی شهرداری مشهد


  رفتار روابط عمومی ها در فضای مجازی


  اطلاع رسانی در خصوص خدمات الکترونیک، مسئولیت روابط عمومی را دو چندان می کند


  ضرورت ایجاد «سازمان صنعت نمایشگاهی»


  بازی خبری: چشم­‌انداز آینده


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: آخرین مهلت ارسال آثار به پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی