درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 444صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 7 اردیبهشت 1391 - 00:08
شبکه تلویزیونی اینترنتی در فضای مجازی
سید مهدی کامرانی مدیر روابط عمومی مهدیه تهران - در کنار تمامی سازمان ها و نهادهایی که در سطح جامعه فعالیت خاصی را دنبال می کنند، نهادهای دینی وجود دارند که به نشر و گسترش مفاهیم الهی می پردازند
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در کنار تمامی سازمان ها و نهادهایی که در سطح جامعه فعالیت خاصی را دنبال می کنند، نهادهای دینی وجود دارند که به نشر، تعمیق و گسترش مفاهیم الهی و آسمانی می پردازند. این گونه سازمان ها و نهادها که از دیرباز در جامعه ما متولی بخشی از امور دینی مردم جامعه هستند از ابزارهای سنتی خود بهره می جستند. عمده ترین و محوری ترین این ابزارها، رسانه منبر و وعظ بود که در ارتباطی چهره به چهره پیام ها و محتوای مورد نظر به مخاطبان منتقل می شد. این شیوه همچنان به قوت خود باقی است و همیشه نقش و تاثیر بسزای خود را به خوبی ایفا می کند.

از سویی رشد و گسترش روزافزون رسانه های جدید و ابزارهای نوینی که در اختیار روابط عمومی ها قرار گرفته است، این فرصت و امکان را به دست می دهد که فراتر از اجتماع نه چندان گسترده مخاطبان، گستره وسیع تری را تحت پوشش پیام های خود قرار داد. به عنوان مثال در مهدیه تهران به عنوان کانون ریشه دار و با قدمت که در حوزه گسترش و نشر فرهنگ مهدویت سالیان سال فعالیت می کند، با رویکردهای جدیدی که توسط روابط عمومی این نهاد دینی به مدیران و مسئولان مهدیه منتقل شد، باعث بهره گیری از شیوه های جدید اطلاع رسانی و فناوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی شد. با راه اندازی پایگاه الکترونیکی هم اکنون برنامه های مهدیه از پای منبر تا اقصی نقاط جهان به صورت زنده و در قالب شبکه تلویزیونی اینترنتی در فضای مجازی نشر و گسترش می یابد و جامعه مخاطبان را از مهدیه تا دوردست ترین نقاطی که انسان های تشنه دریافت معارف الهی منتظر آن هستند، گسترش داده است.

برگزاری جلسات و نشست های متعدد با اهالی رسانه ها و از همه مهم تر با خبرگزاری های حوزه فعال در عرصه های دینی و مذهبی منجر به ایجاد روابط رسانه ای شده است که پیام های آسمانی را در معرض دید مردمان این مرز و بوم قرار می دهند. علاوه بر این انتشار نشریات تخصصی و ایجاد شبکه رابطان خبری مهدیه های سراسر کشور به ابتکار مهدیه تهران گامی ارزنده در راستای اطلاع یابی و اطلاع رسانی از حجم انبوه فعالیت های انجام گرفته شده در این حوزه و یکپارچگی و انسجام در اجرای برنامه ها است.

بنابراین روابط عمومی بالنده و پویا در هر سازمان و نهادی که باشد با اتکای به توانمندی های داخلی خود و رسانه ها و ابزارهایی که در اختیار دارد، زمانی موفق تر خواهد بود که بر رسانه های جمعی و تاکتیک های آن وقوف و اشراف داشته باشد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد