درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 13:59   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4438صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیدوشنبه، 14 مرداد 1392 - 19:05
بازاریابی اس ام اسی
میزان مشارکت دریافت کنندگان اس ام اس بسیار بالاست و در کمتر از ۱۵ دقیقه از زمان دریافت اس ام اس نسبت به اس ام اسی که دریافت کرده اند واکنشی نشان می دهند
  

شارا- ارسال اس ام اس در فعالیت های بازاریابی بسیار مرسوم است. اما موردی که باید به آن توجه کرد این است که از این تکنولوژی به نحوه صحیحی باید استفاده شود. در این مطلب به بررسی تعداد بازاریابانی که از این تکنولوژی در فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کنند پرداخته می شود.

همان طور که در تصویر زیر قابل مشاهده است از هر ۵ نفر بازاریاب فقط یک نفر از ارسال اس ام اس در فعالیت های بازاریابی خود استفاده می کند.

 

استفاده از اس ام اس در فعالیت های بازاریابی

 

 

یافته ها نشان دهنده این موضوع است که میزان مشارکت دریافت کنندگان اس ام اس بسیار بالاست و در کمتر از ۱۵ دقیقه از زمان دریافت اس ام اس نسبت به اس ام اسی که دریافت کرده اند واکنشی نشان می دهند مثلا آن را باز می کنند. تحت پوشش قرار دادن مخاطبان بیشتر ، هزینه کم و درصد بازگشایی بالا از جمله فواید استفاده از اس ام اس در بازاریابی است. در کشور ما متاسفانه از بازاریابی اس ام اسی بعضا برداشت اشتباهی می شود و ارسال اس ام اس انبوه را با این قضیه اشتباه می گیرند. اولین قدم در انجام بازاریابی اس ام اسی به دست آوردن شماره موبایل های مخاطبان مرتبط به کسب و کار است که برای دریافت این گونه اس ام اس ها اعلام آمادگی کرده اند. این شماره ها را می توان از طرق مختلف به دست آورد و تعداد اس ام اس های ارسالی نیز نباید زیاد باشد و در بازه های زمانی خاص اقدام به ارسال اس ام اس کرد. به عنوان مثال در صورتی که فروشگاهی دارید مثلا فروشگاه پوشاک و در بازه های زمانی خاصی درصد تخفیفی برای محصولات خود در نظر می گیرید می توانید پس از خرید مشتریان از فروشگاه خود ، شماره موبایل آن ها را برای ارسال این گونه اس ام اس ها بگیرید و مثال دیگر اینکه اگر در نمایشگاهی شرکت می کنید سعی کنید اطلاعات بازدید کنندگان را جمع آوری کنید و با آن ها ارتباط داشته باشید. دو مثال گذشته در مورد جمع آوری اطلاعات در حالت آفلاین بود. می توانید بازدید کنندگان وب سایت را به پر کردن فرم هایی تشویق کرد و با ارائه خدماتی به آن ها شماره آن ها را گرفت.

کاربرد دیگر اس ام اس در بازاریابی مجدد است. بازاریابی مجدد یعنی اینکه مشتری که یکبار از وب سایت خرید کرده است را تشویق به خرید مجدد نمود. مثلا در مورد اشتراک اینترنت و یا خدمات دیگر اینترنتی حتما با این موضوع مواجه شده اید. با نزدیک شدن به زمان شارژ مجدد و با ارسال پیش فاکتورهای اینترنتی ، هم ایمیل ارسال می شود و هم پیام کوتاه دریافت می کنید.

منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰

برگرفته از : مارکتینگ چارتز

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد