درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:56   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44350صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 8 شهریور 1399 - 09:19
نحوه بهبود فرهنگ سازمانی با مدیریت پروژه نمونه کارها
برای دستیابی به موفقیت شرکتها باید ارتباط PPM و فرهنگ سازمانی را نیز در نظر بگیرید. مدیریت پروژه نمونه کارها به رهبران سازمانی یک رویکرد استراتژیک برای مشارکت ذینفعان ارائه می دهد و همچنین اجازه می دهد تا اطلاعات در سراسر سازمان به واحدهای تجاری و تیم های پروژه توزیع شود.
  

  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت پروژه نمونه کارها (PPM) به شرکتها کمک می کند تا پروژه های صحیح را که با استراتژی هایشان هماهنگ هستند، برای دستیابی به اهداف خود انتخاب کنند. حتی اگر معمولاً از PPM برای بهبود احتمال موفقیت پروژه استفاده شود، برای دستیابی به موفقیت نیز باید ارتباط بین PPM و فرهنگ سازمانی را در نظر بگیرید.


مزیت رقابتی

قبل از هر کاری، باید در نظر بگیریم که برای ایجاد ارزش بلند مدت، شرکت ها باید به طور مداوم به دنبال یک مزیت رقابتی در حوزه خود باشند. مزیت رقابتی می تواند زمانی ایجاد شود که یک شرکت ترکیبی از خصوصیات را ایجاد کند که به آن امکان می دهد عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشد (سینگ، 2012). فرهنگ، عملکرد و استراتژی همه فاکتورهای بهم پیوسته در تحقیق شرکت برای مزیت رقابتی هستند (وله، 2013).

 

توجه به این نکته مهم است که رقبا در نحوه رفتار شرکتها با توجه به عملکرد، فرهنگ، نوآوری و اجرای استراتژی تأثیر می گذارند (پورتر، 1985). شرکت هایی که می خواهند عملکرد خود را بهبود بخشند، باید منابع را به گونه ای تخصیص دهند که استراتژی رقابتی سازمان را هدایت کند.


درگیری ذینفعان

نحوه مشارکت ذینفعان در سازمان، نحوه تخصیص منابع و اجرای استراتژی را تعیین می کند. حتی اگر شرکتها برای اجرای استراتژی به ذینفعان وابسته باشند، 95٪ از کارکنان یا استراتژی سازمانی را درک نمی کنند، یا از آنها مطلع نیستند (کپلان و نورتون، 2005). علاوه بر این، در سطح پروژه، یک سوء تفاهم بین اجرای پروژه و استراتژی شرکت، شکست 30 درصد پروژه ها را تعیین می کند (میلر ، 2002).

 

آنچه اغلب اتفاق می افتد این است که سازمان ها پیوندی بین طرح پروژه و استراتژی تجاری ایجاد نمی کنند (پاتاناکل و شنار، 2011). در نتیجه، این می تواند باعث ایجاد سوء تفاهم بین اهداف شرکت و فرهنگ سازمانی شود. در حقیقت، فرهنگ سازمانی هم از نظر اثربخشی و هم از نظر مالی، نقش مهمی در عملکرد سازمانی ایفا می کند (Booth & Hamer، 2009).

مطالعات نشان می دهد که کارمندان درگیر نسبت به افرادی که درگیر نیستند عملکرد بهتری دارند.

رهبران سازمان متأسفانه غالباً به دلیل عدم وجود یک برنامه استراتژیک برای مشارکت ذینفعان در کل استراتژی سازمانی قادر به مدیریت مؤثر ذینفعان نیستند. خوشبختانه، مدیریت پروژه نمونه کارها یک رهیافت استراتژیک برای تعامل ذینفعان به رهبران سازمان می دهد. PPM را می توان رویکردی مؤثر برای مدیریت ذینفعان در سازمان دانست. توجه به این نکته ضروری است که برای دستیابی به سطح بالاتری از مشارکت ذینفعان و احتمال موفقیت بیشتر، شایسته است از PPM استفاده شود تا ذینفعان را در تهیه استراتژی و اجرای آن بگنجانید.


تراز استراتژی

در هر سازمان، استراتژی نقش مهمی را ایفا می کند زیرا به شرکت ها جهت و هدف می بخشد. مدیریت استراتژی سازمان بهترین فرصت را برای رهبران برای تحقق اهداف استراتژیک فراهم می کند. برای دستیابی به اهداف شرکت، رهبران باید استراتژی را با فرآیند، مردم، فرهنگ و سیستم پیوند دهند.

PPM چارچوب موثری را برای مدیریت استراتژی شرکت در اختیار مدیران قرار می دهد. در حقیقت، بسیاری از سازمانهایی هستند که سطح بالایی از تراز استراتژی را با استفاده از PPM ایجاد کرده اند. همانطور که می دانیم، PPM عمدتا برای انتخاب پروژه های صحیح و متناسب با استراتژی سازمان استفاده می شود. علاوه بر این همچنین با ارائه درک واضح از روند تصمیمات استراتژیک و وضوح نقش، اطلاعات را در سراسر سازمان به واحدهای تجاری و تیم های پروژه توزیع می کند.

بنابراین، اگر شرکت ها بخواهند شانس موفقیت خود را افزایش دهند، باید استراتژی سازمانی را به فرهنگ سازمانی پیوند دهند.


یادت باشه

برای دستیابی به موفقیت شرکتها باید ارتباط PPM و فرهنگ سازمانی را نیز در نظر بگیرید. PPM به رهبران سازمانی یک رویکرد استراتژیک برای مشارکت ذینفعان ارائه می دهد و همچنین اجازه می دهد تا اطلاعات در سراسر سازمان به واحدهای تجاری و تیم های پروژه توزیع شود.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد