درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 آبان 1399 - 21:13   

تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5

  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


ادامه ادامه مطلب یک

آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟

  آیا شکستن ساختار بوروکراسی ممکن است؟


ادامه ادامه مطلب دو

نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد

  نخست وزیر پاکستان خواستار حذف مطالب با محتوای اسلام‌هراسی در فیس بوک شد


ادامه ادامه مطلب سه

پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد

  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتشار فراخوان دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها
  در شش ماهه نخست سال 99 اتفاق افتاد: 63 هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات اعطایی بانک رفاه کارگران به واحدهای تولیدی
  طرح‌ریزی در روابط‌عمومی
  کرونا؛ آزمونی برای رهبری انعطاف‌پذیر
  رئیس اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون: فعالیت کانال‌های تسهیلات دهی در تلگرام ذیل عنوان بانک توسعه تعاون، جعلی است
  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5
  فراخوان سومین جشنواره نیرو و رسانه
  بخشنامه نحوه اجرای دورکاری کارکنان
  «اطلس تبلیغی» توسط سازمان اوقاف ایجاد می‌شود
  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44337صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیپنجشنبه، 27 شهریور 1399 - 10:30
فراخوان مقاله هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
مدیریت بحران یک عملکرد مهم سازمانی است. عدم موفقیت می تواند منجر به صدمات جدی به ذینفعان و ضرر و زیان برای یک سازمان و به طور کلی جامعه شود. دست اندرکاران روابط‌عمومی بخشی جدایی ناپذیر از تیم های مدیریت بحران هستند.
  

 

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
 

(دومین رویداد تجربه‌محور روابط‌عمومی ایران)

استفاده از تجارب و ایده‌ها برای بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطات بحران؛
کشف روش‌های جدید و تجدید نظر در روش‌های مورد علاقه قدیمی


با محوریت: مدیریت بحران، مسئولیت اجتماعی و کووید-19

 


 

مدیریت بحران یک عملکرد مهم سازمانی است. عدم موفقیت می تواند منجر به صدمات جدی به ذینفعان و ضرر و زیان برای یک سازمان و به طور کلی جامعه شود. دست اندرکاران روابط‌عمومی بخشی جدایی ناپذیر از تیم های مدیریت بحران هستند.

بحران را چگونه تعریف می کنید؟


برخی از بحران‌ها، مانند حوادث صنعتی و آسیب به محصول، می‌تواند منجر به جراحات و حتی از بین رفتن جان انسان‌ها شود. بحران‌ها می توانند خسارت مالی ایجاد کنند؛ مانند ویروس کرونا.

همه بحران‌ها باعث تضعیف اعتبار یک سازمان می شوند. یک بحران نشان‌دهنده ضعف یک سازمان است و تا حدی به شهرت آن آسیب خواهد رساند. واضح است که این سه تهدید با هم مرتبط هستند. صدمات یا فوت منجر به ضرر و زیان مالی و همچنین شهرت می شود.

بنابراین بحران‌های بالقوه مختلف می توانند:
- به اعتبار موسسه آسیب برساند.
- باعث از دست رفتن اعتماد شود.
- سبب به خطر انداختن سلامتی، زندگی، ایمنی کارکنان، مراجعان، بیماران، ذینفعان و سایر مردم شود.

ارتباط بحران را چگونه تعریف می کنید؟


ارتباط بحران زمینه‌ای نوظهور در زمینه مطالعات ارتباطات کاربردی است و شامل برخورد با پیام‌های واسطه و انواع مختلف مخاطبان در لحظه‌های افزایش فشار می شود. هنگام وقوع بحران، سوالات اخلاقی مهم هستند.

در شرایط بحرانی، ارزش‌های شرکتی که ممکن است در شرایط عادی و با ثبات مهم باشند، اهمیت خود را از دست بدهند. مثلا تاکید معمول بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها وقتی لازم باشد در سانحه طبیعی زندگی افراد را نجات داد دیگر موضوعیت ندارد.

ارتباط بحران را می توان عموما جمع‌آوری، پردازش و انتشار اطلاعات لازم برای رسیدگی به وضعیت بحرانی تعریف کرد.

محورهای کنفرانس (با محوریت کووید-19 و مسئولیت اجتماعی)


 مدیریت بحران
 ارتباطات بحرانی: معنی، نیاز و روند آن
 پیشگیری: بررسی طبیعت ارتباطات بحران و نقش آن در افزایش آگاهی جامعه و تسهیل ارتباطات بین افراد متاثر
 آماده سازی: ایجاد و حفظ استراتژی ارتباطات به‌روز بحران
 ارتباطات پس از بحران: ارزیابی تلاش مدیریت بحران، به‌روزرسانی فرآیند بازیابی، اقدامات اصلاحی و تحقیقات بحران
 گفتگو و آموزش مبتنی بر سناریو: تولید نمونه‌هایی از دنیای واقعی با هدف آمادگی برای پاسخگویی به یک بحران احتمالی
 ارتباطات بحرانی: ملاحظات اخلاقی و اعتماد عمومی

 روابط‌عمومی
 به جای خالی اهمیت بدهید: بهره‌گیری از متخصصان روابط‌عمومی برای آموزش ارتباطات بحران و تعامل عمومی
 فکر و عمل سریع: چگونه از فنون روابط‌عمومی برای مواجهه با موقعیت‌های بحرانی و تقویت ارتباطی چارچوب خطر استفاده کنیم؟
 مدیران اجرایی و متخصصان روابط‌عمومی: تحقیقات جدید نشان می دهند که حرفه‌ای‌ها می‌توانند بین حرفه خود و حیطه اجرا پلی ایجاد کنند

 رسانه‌ها
 مدیریت یکپارچه بحران: درک ریسک و مسئولیت بالقوه رسانه‌ها
 چشم‌انداز آشفته رسانه‌ای امروز: راهکارهای جدید برای دفاع از اعتبار و شهرت موسسه در هنگام بحران

 فضای مجازی
 چگونه نظارت بر رسانه‌های اجتماعی می‌تواند از بروز بحران بزرگ جلوگیری کند؟
 استفاده مطمئن از کانال‌های مناسب: چگونه با موارد اضطراری مانند توییت‌های ویروسی، بلایای طبیعی، نقض امنیت و موارد دیگر مواجه شوید
 عصر اخبار جعلی: واکنش سریع رسانه‌های اجتماعی به تغییر، بهترین شیوه ارتباطات خطر است
 رسانه‌های اجتماعی چه نقشی در ارتباطات بحران ایفا می‌کنند؟

 مدیریت بحران: یک رویکرد کاربردی برای درک بهتر بحران‌های امروز ایران
 ارزیابی سرمایه اجتماعی برای تحقیقات ارتباطات موثر در مدیریت بحران
 استفاده از تجارب و ایده‌ها برای بهینه‌سازی استراتژی‌های ارتباطات بحران: کشف روش‌های جدید و تجدید نظر در روش‌های مورد علاقه قدیمی
 سنجش و اندازه‌گیری عملکرد ارتباطات بحران در سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی ایران

 

توجه: علاقمندان تا آخر آبان‌ماه 1399 فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.



اطلاعات تماس
علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در بخش کنفرانس، جشنواره و دریافت کاربرگ‌های ثبت‌نام و دیگر اطلاعات موردنیاز به نشانی زیر ذیل مراجعه نمایند:
تلفن‌ دبیرخانه کنفرانس: 66943670 (021)

وب‌سایت:
www.irancpr.ir
www.shara.ir

پست الکترونیک:
info@irancpr.ir
bagherian@irancpr.ir
kargozar80@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تشریفات کاربردی: آداب حضور در مجامع عمومی3


  پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی فراخوان داد


  تشریفات کاربردی/ کارت ویزیت-5


  شهادت کارشناس مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز


  مرگ شاه گوشه‌گیر؛ پدر سامسونگ نوین


  ۹ پیش‌بینی برای جهان پساکرونا


  نوآوری


  مخاطرات صنعت تبلیغات در پیچ و خم کرونا


  شرکت روابط عمومی مرکوری روابط خود را با ترکیه قطع می کند


  کرونا و رهبری در مرحله‎ پاسخگویی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی